Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
Teraz przy 100 mam Ok 3,5 czyli realnie z 4. Fakt ze dawka nie zależy od wtrysków ale ktoś pisał, że większe wtryski ciężko okiełznać co kolwiek to znaczy. Ogółem powinno palić tyle samo.
Jest: Toledo 1L 1.9 AFN
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
Witam, te 4l/100km, to na MFie, tyle pokazuje, czy z tankowania tak wychodzi?
Tomek
Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
Z mfa 3,5. Normalnie tak nie jeżdzę ale remont głowicy kompleksowy był, nowe popychacze hydrauliczne i wałek sdi więc jeździłem po obwodnicy nabijać km żeby na spokojne się ułożyło. Z tankowania mniej niż 4.
Turbo Brd wlasnie sprzedałem i jedzie już do mnie gtb22. Muszę pozbyć się 230 i pakuję 270:)
Turbo Brd wlasnie sprzedałem i jedzie już do mnie gtb22. Muszę pozbyć się 230 i pakuję 270:)
Jest: Toledo 1L 1.9 AFN
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
Re: Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
Witajcie
Mój projekt nie wypalił i mam wtryski 260 na opchnięcie.
Najchętniej wymieniłbym na 230 lub Proszę o namiar na wtryski 230
Pozdrawiam
feranto@wp.pl
Mój projekt nie wypalił i mam wtryski 260 na opchnięcie.
Najchętniej wymieniłbym na 230 lub Proszę o namiar na wtryski 230
Pozdrawiam
feranto@wp.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt sty 05, 2007 01:24
- Lokalizacja: wroclaw
Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
Witam,
Moje seryjne wtryski (Passat 1.9 TDi AFN 110KM) chyba już nie domagają i noszę się z zamiarem wymiany. W grę wchodzi wymiana końcówek na oryginalne 0,210mm lub też wymiana na popularne końcówki 0,216mm.
Teraz mam pytanie:
1) czy jest sens wymieniać na końcówki 216 przy założeniu, że nie będzie modyfikowany soft?
2) Czy można jeździć z wtryskami 216 bez zmodyfikowanego softu - nie uszkodzi to niczego...?
3) czy lepiej zamontować oryginalne 210 ?
Proszę o pomoc w podjęciu decyzji
Pozdrawiam!
Moje seryjne wtryski (Passat 1.9 TDi AFN 110KM) chyba już nie domagają i noszę się z zamiarem wymiany. W grę wchodzi wymiana końcówek na oryginalne 0,210mm lub też wymiana na popularne końcówki 0,216mm.
Teraz mam pytanie:
1) czy jest sens wymieniać na końcówki 216 przy założeniu, że nie będzie modyfikowany soft?
2) Czy można jeździć z wtryskami 216 bez zmodyfikowanego softu - nie uszkodzi to niczego...?
3) czy lepiej zamontować oryginalne 210 ?
Proszę o pomoc w podjęciu decyzji
Pozdrawiam!
Only Diesel user :)
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
Witam, w AFN, jeśli nikt, nic nie zmieniał, to masz ori wtryski z końcówkami 0,205, 0,210 występowały w T4kach.
1. Jest sens, bo sama zmiana może dać 25-40KM, bez ruszania czegokolwiek, wszystko zależy od kondycji silnika i pompy paliwa.
2. Można tak jeździć, nic się nie uszkodzi, pod warunkiem, że nie było wcześnie chipa, jeśli był, to pasowało by przynajmniej zmniejszyć dawkę, bo będzie więcej dymu. wszystko zależy, jak będzie mocno kopcił?
Jeśli nic nie było ruszane, to nic się nie będzie działo. Jednak, żeby wykorzystać potencjał wtrysków, to pasowało by zrobić jakąś korektę pod te wtryski, można się spodziewać ponad 160KM lub więcej, wszystko zależy od kondycji silnika i pompy wtryskowej.
3. WZMy 0,216ci możesz kupić za 75zł sztukę, a to dość dobra firma.
Pozdrawiam.
1. Jest sens, bo sama zmiana może dać 25-40KM, bez ruszania czegokolwiek, wszystko zależy od kondycji silnika i pompy paliwa.
2. Można tak jeździć, nic się nie uszkodzi, pod warunkiem, że nie było wcześnie chipa, jeśli był, to pasowało by przynajmniej zmniejszyć dawkę, bo będzie więcej dymu. wszystko zależy, jak będzie mocno kopcił?
Jeśli nic nie było ruszane, to nic się nie będzie działo. Jednak, żeby wykorzystać potencjał wtrysków, to pasowało by zrobić jakąś korektę pod te wtryski, można się spodziewać ponad 160KM lub więcej, wszystko zależy od kondycji silnika i pompy wtryskowej.
3. WZMy 0,216ci możesz kupić za 75zł sztukę, a to dość dobra firma.
Pozdrawiam.
Tomek
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
nie przesadziles troche?tomek08 pisze:est sens, bo sama zmiana może dać 25-40KM, bez ruszania czegokolwiek,
160 lub wiecej na seryjnym turbo w afn po samym sofcie?tomek08 pisze:to pasowało by zrobić jakąś korektę pod te wtryski, można się spodziewać ponad 160KM lub więcej,
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt sty 05, 2007 01:24
- Lokalizacja: wroclaw
Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
Mam pytanko,
Jaki symbol mają te koncówki wtrysków WZM 0,216?
I czy sama wymiana koncówki wystrczy, czy muszę oddawać do pompiarza żeby to wymienił i ustawił odpowiednie ciśnienia --> jak się te ciśnienia ustawia (ktoś się orientuje?)
Aktualnie mam przyrząd do sprawdzania wtrysków, aczkolwiek sprawdzałem na nim wtryski do 1,6 TD a tam są inne końcówki --> tak wiec nie wiem czy ten przyrząd się nada?
Sorry, że tak drąże temat, ale chcę być przygotowany zanim dam się skroić pompiarzowi... --> trochę narzędzi posiadam i jakby to było możliwe to też mógłbym to sam zrobić o ile oczywiście moje urzadzenie do sprawdzania wtrysków dałoby radę z wtryskami z 1,9 TDi.
Pozdrawiam
Jaki symbol mają te koncówki wtrysków WZM 0,216?
I czy sama wymiana koncówki wystrczy, czy muszę oddawać do pompiarza żeby to wymienił i ustawił odpowiednie ciśnienia --> jak się te ciśnienia ustawia (ktoś się orientuje?)
Aktualnie mam przyrząd do sprawdzania wtrysków, aczkolwiek sprawdzałem na nim wtryski do 1,6 TD a tam są inne końcówki --> tak wiec nie wiem czy ten przyrząd się nada?
Sorry, że tak drąże temat, ale chcę być przygotowany zanim dam się skroić pompiarzowi... --> trochę narzędzi posiadam i jakby to było możliwe to też mógłbym to sam zrobić o ile oczywiście moje urzadzenie do sprawdzania wtrysków dałoby radę z wtryskami z 1,9 TDi.
Pozdrawiam
Only Diesel user :)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 669
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
Normalnie oddajesz swoje wtryski i firma zakłada Ci zamówione przez Ciebie średnice otworków na końcówce Tylko pompiarz ustawi Ci precyzyjnie ciśnienia
Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
Zagadaj do kolegi Szatannnn Swego czasu robil takie przerobki wtryskow na WZM. Dosc dobrze ustawia cisnienia wtryskiwaczy. Zrezta bedziesz chcial to ci ustawi nawet dowolne wybrane cisnienie jakie bedziesz chcial. Nie wiem tylko jak uniego z czasem.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 669
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
Ja robiłem ostatnio u kolegi Cobretiego. Na swoich korpusach i końcówki 216 WZM i ciśnienia 230/310. Jak na razie sprawiają się bez zarzutów. Kolega Cowboy też robi
Zmiana wtrysków seria AFN na 216 / 230
Obaj to tak jak jedna firma- regulacja w Nadarzynie Tez bardzo dobra robota.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 669
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości