Witam!
Będzie robiony swap z seryjnego ASV 110KM na ARL 192KM.
Mam praktycznie kompletny swap z ARL, wraz ze skrzynią biegów. W tym momencie doradzono mi, żeby zmienić ori skrzynię z ARL na skrzynię DRW z AJM.
Jak to się będzie miało do całokształtu?
ALR jest na seryjnej turbinie i wtryskach, dołożony był tylko intercooler i zrobiony program na 192KM i 404nm. Jest sens zmieniać tą skrzynię? Więcej będzie korzyści ze zmiany czy więcej będzie 'strat'?
[mk4] Skrzynia DRW do silnika ARL 192KM 404nm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk4] Skrzynia DRW do silnika ARL 192KM 404nm
Jezeli chodzi o ekonomie i komfort podróżowania to tylko drw, ale na osiagach stracisz i to sporo.
[mk4] Skrzynia DRW do silnika ARL 192KM 404nm
Zależy jaką masz obecnie skrzynie przy tym ARLu. W swoim mam ERF'a, więc mogę Ci podać dane dla tej skrzyni.alvaro92 pisze:doradzono mi, żeby zmienić ori skrzynię z ARL na skrzynię DRW
Dla skrzyni ERF (FMH) prędkości wynoszą (przy 3000 obr/min):
1 - 30 km/h
2 - 56 km/h
3 - 88 km/h
4 - 119 km/h
5 - 148 km/h
6 - 176 km/h
Najdłuższa DRW ma:
1 - 30,6 km/h
2 - 55,5 km/h
3 - 86,8 km/h
4 - 120 km/h
5 - 149 km/h
6 - 180 km/h
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości