Porting + wieksze zawory 1.9 TDI ASZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

CupraAero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lip 01, 2014 14:56

Porting + wieksze zawory 1.9 TDI ASZ

Post autor: CupraAero » sob lip 25, 2015 13:43

Chcialbym poznac kilka opini osob ktore lataja autami na glowicy po portingu oraz wiekszymi zaworami ssacymi i wydechowymi.
Czy jak macie wieksze zawory to kieszonki na tlokach tez o takiej samej srednicy jak zawor?

Jakie roznice odczuwalne macie po wlozeniu wzgledem seryjnej ew lekko portingowanej glowicy??
Podobno do 5000rpm zawory sie nie odbija,ale u mnie chcemy okolo 5350rpm krecic
Myslalem o zaworach ssacych 1.5 mm a wydechowe 2,5 mm czy lepiej po równo? Np 2mm i 2mm
Celuje w 330KM maks i bardziej mi zalezy na szerszym zakresie NM i maks mocyjuz przy 4000rpm i plasko do 5000 ew zeby te 300KM miec dostepne na przepieciach.

obecny setup mam GTB2260VKLR dp3' wydech 3' full przelot hf100% na AL sachs Performance + Kevlar tip 3' fmic 450x300x76 dolot caly 2,5' wynik 297/560NM dalo 13.2 na 1/4 wiec auto jedzie egt maks 920st na skrzyni FJW przy odcince na 4 biegu (210KM/h) ODCINKA PRZY 5200rpm

I juz zglupialem czy wlozyc sama głowice po portingu czy dac jeszcze wieksze zawory

Czekam na powazne opinie



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Porting + wieksze zawory 1.9 TDI ASZ

Post autor: spawacz » pt lip 31, 2015 08:11

Siemasz, wymiar zaworow ktore podales beda jak najbadziej ok, kanaly wydechowe sa strasznie male w tdi jezeli nawet zalozysz glowe po portnigu to odrazu bedzie widac na EGT spadnie , nawet na serii zaworach , do tego jak dorzucisz walek 2.0 SDI to juz bedzie fajnie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Wałek.Gd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz lip 01, 2012 22:14
Lokalizacja: Gdańsk

Porting + wieksze zawory 1.9 TDI ASZ

Post autor: Wałek.Gd » pt lip 31, 2015 12:05

Adrian przeczytaj tu w temacie posty mastersa odnośnie głowicy zrobionej bez hydraulicznych popychaczy. To sprężyny i hydroregulatory są blokadą wysokiego kręcenia w tak "ciasno" dobranych fazach w tdi.

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657" onclick="window.open(this.href);return false;


Jest: Toledo 1L 1.9 AFN
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości