wałek od sdi do tdi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 669
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
wałek od sdi do tdi
No tak a taki z AEY tamten miał oznaczenie 28H będzie pasował jak ulał do takich 1z/AFN? A też w katalogu ma oznaczenie 028 101 109E sprawdzałem w etce pod Golf 3, cuddy, corrdoba itp.
wałek od sdi do tdi
czesc wszystkim
Ja mam golfa 2 z silnikiem 1z turbo seria kolektor awx ic master wtryski 216 i programik ok 135 KM
Wiec jezeli załoze do tego wałek z sdi np z ibizy 96r to czy da to cos i czy jest to w miare bezpieczne ??
Ja mam golfa 2 z silnikiem 1z turbo seria kolektor awx ic master wtryski 216 i programik ok 135 KM
Wiec jezeli załoze do tego wałek z sdi np z ibizy 96r to czy da to cos i czy jest to w miare bezpieczne ??
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
wałek od sdi do tdi
zakładaj , 100% bezpieczne a coś na pewno da.
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
wałek od sdi do tdi
tego od sdi?? jeszcze nie mam pytam własnie czy warto zrobic taki zakup a mysle o tym e38
wałek od sdi do tdi
warto wkładaj dymienie spada w całym zakresie obrotów ale i przydała by się korekta softu żeby był jakiś efekt konkretniejszy ps szukaj z mk IV
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 669
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
wałek od sdi do tdi
Ja mam u siebie 28E z AEY z Golfa 3 to jest to samo co 38E tylko bez pompy vacum w środku wałka. Efekt myślę że jak najbardziej na +
wałek od sdi do tdi
a ten z mk IV jakie ma w koncu oznaczenie i czy pasuje p&p? ps jezeli chciałbym włozyc chłodnice oleju z awx a to co bym musiał rzezbic bo z afn a pasuje idealnie?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 669
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
wałek od sdi do tdi
Co do 38E przy składaniu musial byś lekko podciąć uszczelkę ze względu ze ma zasilanie pompa vacum w środku. 28E nie ma i też pasuje ale juz nic nie trzeba podcinać. Jedynie co może być na - to twardsza praca silnika.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 669
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
wałek od sdi do tdi
ma pompkę Vacum w środku wałka 1z/AFN nie ma pompy vacum w środku wałka. Ale to nie przeszkadza jedynie trzeba lekko podcinać uszczelkę pokrywy . Nie tylko z golfa IV musi być ale też z innych samochodów oznaczenie AGP AQM O ile znajdziesz taki wałek a jak znajdziesz nie przeraź się ceną
A po drugie strone do tyłu wszystko pisze gdzie i jaki wałek jest
A po drugie strone do tyłu wszystko pisze gdzie i jaki wałek jest
wałek od sdi do tdi
Witajcie panowie, kupiłem walek 38e z mysla o montazu w moim mk4 agr z chipem i 216, teraz zastanawiam sie czy zakładać to samemu czy dać jakimś chłopakom do warsztatu, i tu moje pytania dla kolegów którzy są już po samodzielnej zmianie: w co sie trzeba uzbroić do demontażu pokrywy głowicy?? jakieś silikony, uszczelki?? ile na oko trzeba elementów rozkręcić i ile schodzi montaż?? co z fazami rozrządu, paskiem, kołem pasowym itp? nie chce żeby po tym wszystkim zawory rozbiły mi sie o tłoki kolejna sprawa kolega Ciepek napisał na 2 stronie że w agr fabrycznie siedzi 38e, czyli co z moim zakupem???
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 669
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
wałek od sdi do tdi
Jak masz starą uszczelkę pokrywy zaworów to zaopatrz się w nową to wiadomo. Warto też dać nowe simering wałka rozrządu. Rozrząd ustawiasz normalnie. Wałki 38E siedzą w silnikach AGP/AQM i są to w silnikach SDI
wałek od sdi do tdi
No brzmi niby nie skomplikowanie, a uszczelke i simering dostane w sklepie motoryzacyjnym? jakie to mogą być ceny? i ile mogą zawołać za to w warsztacie?? Dzięki za odpowiedź
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości