Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: daniel23584 » wt cze 02, 2015 17:42

Bedzie tak jak w przypadku kazdych koncowek ktore sie zuzywaja, kto jak kto ale taki forumowy "szpecu" powinien wiedziec :bajer: a ze WZM'y szybciej sie zuzyja jak Bosche to chyba kazdy wie. Na czym polega zuzycie tez kazdy wie. Kiedys pytalem sie goscia ktory pracuje w Wuzetem ile mniej wiecej wytrzymuja ich koncowki to odpowiedzial ze to zalezy ale 100tys powinny wytrzymac bez drastycznej utraty parametrow


ALH -> 205 -> soft

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » wt cze 02, 2015 19:23

wiesz ja dl amnie to juz te slowo co podales czyli Powinny wytrzymac cos sugeruje. Druga sprawa to pytenie kogos kto produkuje wtryski ile wytryzmuja to dosc kontrowersyjne jest. Chyba raczej powinno sie tego co to uzytkuje pytać. no i nadal nie wiem jak to jest rozgraniczane ze powinny wytrzymać. Czyli co przy 105 tys nagle kaput i dalej nie pojedizesz czy jak?? Czyli tryzmaja parametry i te 170 koni do 100 tys i potem kaplica czy do 100 tys jest tez +- 10 koni od tych 170 i potem po kolejnych 100 tys spada powiedzmy 10 koni i potem kolejne jeszcze 100 tys km i znowu spadek kolejnych 10 koni?? Jak to jest chcialbym wiedziec jako potencjalny zainteresowany. Wtryski to chyba nie zarowka ze swieci, siweci i po 100 tys nagle brak swiecenia co??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: deskjet » wt cze 02, 2015 20:42

wesol :panna: tak jak z kazdymi innymi, zuzyte zaczynaja lac itd moc spada czyli nie trzymaja parametrow. Przeciez dobrze wiesz ze nie ma tak ze np do 100tys jest ok a jak bedzie 101tys to od razu kaplica, wiec Twoje pytania... ehh bez komentarza. Tak samo jest z Boschami tyle ze to wszystko wystepuje pozniej, przy wiekszym przebiegu.
Kiedys pytalem kolegi Cowboy ile moga wytrzymac Seven Diesel (a WZMy to chyba podobna polka) to powiedzial ze to zalezy od programu ale 70-100tys wytrzymaja a on chyba zna sie na tym.


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: daniel23584 » wt cze 02, 2015 20:47

wesol pisze:Powinny wytrzymac
To jest orientacyjnie... tak samo Bosche jedne maja po 400tys przelotu i nadal dzialaja prawidlowo a inne po 200tys dadza :ass:
No ale ok kup przetestuj i daj znac a nie sie czepiasz. Ja tylko pisze co slyszalem


ALH -> 205 -> soft

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » wt cze 02, 2015 20:50

Nie wiem czy sie zna bo on tylko posredniczy w sprzedazy wtrysków. nawet ich nie robi nie reguluje, nie sprawdza na maszynie. A o nadarzynei sa rozne opinie i wiele slyszalem negatywnych opini od powaznych ludzi znajacych sie tez na rzeczy. Widzialem tez wyniki z regulacji cisnień wtryskow VP po nadarzynie ludzi ktory te wtryski mieli robione w Nadarzynie. To sa osoby z naszego forum i powiem ze rewelacji nie bylo. Po ponownym wyregulowaniu wkoncu zaczęło auto pracowc jak powinno. Chyba ze twierdzisz ze rozrzuty cisnien po kilkadizsieat barów sa okej gdy te wtryski maja nalatane zaldwie pare set kilometrów i od poczatku byly problemy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: deskjet » wt cze 02, 2015 21:00

W takim razie dzieki za info... dobrze ze nie kupowalem od niego wtryskow skoro twierdzisz ze sprzedaje zle wyregulowane i trzeba poprawiac... dobra ja juz odpuszczam bo jak zwykle Ty wiesz najlepiej... ile wytrzymaja tyle wytrzymaja ogolnie sa polecane nie tylko na tym forum.


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » wt cze 02, 2015 21:17

Witam, a ja słyszałem pozytywne opinie na temat wtrysków WZM.
słyszałem, że są produkowane, w firmie, która produkowała również końcówki dla Boscha. Niby mają wypuścić większe końcówki niż 0,216tki. Jak takowe wypuszczą, to sobie po testuję.
Obecnie mam końcówki 0,216 Boscha od COWBOYA i wszystko z nimi w porządku.
Pozdrawiam.


Tomek

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: deskjet » wt cze 02, 2015 21:29

No bo wtryski od Cowboya sa ok. Jeden kumpel ma od niego Seven Diesel drugi Boscha i obaj zadowoleni... moze i nie robi ich osobiscie tylko fachowcy z Nadarzyna, ale juz tyle sztuk sprzedal i nie slyszalem jeszcze zeby ktos narzekal, ale wesol twierdzi ze Nadarzyn robi lipe... no moze gdzies tam jakies pojedyncze sztuki trafily sie wadliwe nie twierdze ze nie, ale nie robi bledow ten co nic nie robi.


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » śr cze 03, 2015 06:29

Nigdzie nei napisalem ze Cowboy sprzedaje jakies trefny towar czy cos. Przecież tez chwale go na innych forach. Ktos pyta to daje odrazu namiar do niego. Zle mnie zrozumieliscie. Nadarzyn tez nie jest swiety na co sa dowody niezbite. Ja zawsze mowie ze w kazdej firmie musi sie trafic od czasu do czasu wtopa, choc z tymi cisnieniami to albo ktos pominął kwestie regulacji ( jak to mowią poszlo dalej), albo cos sie skiepszczyło na maszynie.
Pompki tez robi Nadarzyn i tez sie trafialo ze mocy na nich nie bylo mimo ze parametry z wydruków byly okej. To co tuner zle robił czy co bylo jak po wymianie pompek auto idzie jak szalone??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » śr cze 03, 2015 16:05

podobno wzmy nie długo beda produkowac 230-stki oraz wieksze koncowki :) chętnie kupie o potestuje :)


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » śr cze 03, 2015 18:11

Ja sie dziwie ze juz dawno nie produkuja skoro to tylko wymiana wiertla na wieksza srednice i mozna produkowac wtryski nawet i 300 czy 330 czy 360.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » śr cze 03, 2015 20:05

chyba nie tylko wymiana wierteł ( w c^ul małych ) ale też dobre do toczenie iglic.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: mimax » ndz cze 14, 2015 17:31

VW_seller pisze:podobno wzmy nie długo beda produkowac 230-stki oraz wieksze koncowki :) chętnie kupie o potestuje :)
skąd masz takie info ?, to był by super własnie czhe zakupic jakies 230tki same koncówwki,moze ma ktos jakies namiary na dobre i nie drogie nowe.


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
deejayxxxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt paź 07, 2014 20:22

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: deejayxxxx » ndz cze 14, 2015 18:25

SDI 1.9 230



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości