Katalizator OUT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

martinez666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz mar 02, 2014 22:48

Katalizator OUT

Post autor: martinez666 » pt maja 29, 2015 17:18

Czy taka rura pasuje do mk3 z afn. Chce kupic całość bo chce wywalić kata i wymienić łącznik elastyczny, więc wymieniłbym całość bez spawania.



Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Katalizator OUT

Post autor: DjExit » sob maja 30, 2015 06:00

Czy nie jest wyraźnie napisane, że to jest do MK4 ? Po za tym ta strumiennica, brak słów...


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

martinez666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz mar 02, 2014 22:48

Katalizator OUT

Post autor: martinez666 » sob maja 30, 2015 09:39

Wiem ale moja rura wygląd a bardzo podobnie(kształt i wieszaki). Strumienica ma być żwby puszka była jakaś była tyle



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Katalizator OUT

Post autor: Skrzak » sob maja 30, 2015 10:31

Strumienica to bzdura. Lepiej wziąć po orostu przelot czy tłumik w obudowie kata.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalizator OUT

Post autor: wesol » sob maja 30, 2015 10:43

Co za porblem zeby to kupic i jesli cos tam lekko nie bedzie pasowac to lekko podmodelowac w razie potrzeby. To czy tam jest jakas puszka czy jej nie ma to chyba zadna roznica. Zaden diagnosta nie jest głupi i bedzie wiedzial jesli cos bedzie wykastrowane. Mozna oczewiscie samemu takie cos wymodelowac przy odrobinie wysiłku.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Re: Katalizator OUT

Post autor: flatron1984 » sob maja 30, 2015 11:22

Ja tam puche od kata przecialem, tak z trzech stron, blacha zostala odgieta, wybebeszony srodek, blacha dogieta zaspawana i zaden diagnosta nigdy sie do tego nie przyczepil a spawy widac bo nwet nie byly szlifowane :bajer:


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

martinez666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz mar 02, 2014 22:48

Re: Katalizator OUT

Post autor: martinez666 » sob maja 30, 2015 13:13

Nie oczekuję jakiś magicznych efektów. Chcialem ten element założyć na zasadzie pług&play modyfikować to mogę stare. Pytam czy pasuje a nie co strumienica daje



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Katalizator OUT

Post autor: Skrzak » sob maja 30, 2015 14:47

Ale mi chodzi o to, że nawet na alledrogo masz oferty od tego samego producenta i strumienice i tłumik w takiej samej obudowie, więc bierz "tłumik w obudowie katalizatora" tylko średnicę dobierasz i pasuje.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Katalizator OUT

Post autor: italiano_83 » sob maja 30, 2015 14:57

martinez666, Poczytaj temat z łaski swojej, bo już to było omawiane, ile razy można to samo wałkować i skończcie tę bezproduktywną dyskusję :bajer:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

Re: Katalizator OUT

Post autor: skalim1 » sob maja 30, 2015 15:06

DjExit pisze:
skalim1 pisze: To chyba jedno i to samo :P
Wlasnie nie. Stal nierdzewna ma kilkanascie gatunkow, ten podstawowy jest odporny na rdze podczas dzialania warunkow atmosferycznych...pytanie czy warto przeplacac za kwasowke jak zwykla nierdzewka sprawdza sie w zupelnosci...



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalizator OUT

Post autor: wesol » sob maja 30, 2015 15:47

Praktycnzie to to samo. Sa tam delikatne roznice. Chodzi oto ze taka stal jest w jakims tam stopniu odporna na pewne kwasy i ich stezenia. Generalnie neirdzwnosc uzyskuje sie gdy chyba chropmu jest nie mniej jak 11 czy 13%. Zmienia sie wspolczynnik stali- nie pamietam czy z ujemnoego robi sie dodatni czy odwrotnie. Kwasosodporna jest przy chyab 18% zawartosci chromu. Oczewiscie sa rozne rodzaje i odmiany bo mozna przeciez dawac inne peirwiastki glownie nikiel ale tez inne ktore to zmieniają inne wlasnosci fizyczne stali.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
karol199
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: sob sty 19, 2008 13:53
Lokalizacja: Chrzanów

Katalizator OUT

Post autor: karol199 » pn cze 01, 2015 14:20

Witam !
Posypało się złącze elastyczne, ogólnie wydech jest już dziabnięty upływem czasu, zastanawiam się czy lepiej rozbierać, wspawać nowe złącze elastyczne czy kupić taki nowy zestaw:

Obrazek

Na kacie mi nie zależy więc zastanawiam sie nad out.



Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Katalizator OUT

Post autor: DjExit » pn cze 01, 2015 19:26

karol199, kupiłem taki zestaw i powiem tak.. Średnio to się spasowuje z reszt a wydechu, szczególnie te widełki (uchwyty) potrafią być pod minimalnie złym kątem co powoduje że drgania z wydechu zaczną się przenosić na budę, więc niestety ale interwencja palnikiem, szlifierką i spawarką może być konieczna. A jakość wykonania porównując do oryginału nikła..


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

Katalizator OUT

Post autor: sebool12 » czw sie 13, 2015 18:12

Orientuje się ktoś czy gdzieś dostane taki zestaw jak napisał karol199 tyle, że do 1Z? Też posypało mi się złącze elastyczne, kat raczej już zawalony


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości