Turbo od ASZ do AXR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Turbo od ASZ do AXR
to jest temat O turbinach nie o heblach przechodzenie z 280 na 288 to lipa jak dla mnie jak juz to na 312 zeby heble były spoko na forum jest sporo o tym
Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Turbo od ASZ do AXR
No dobra tylko ja zapytałem w sumie przy jakiej mocy już się zmienia heble a oftop się potoczył jak głowa spod gilotyny.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Turbo od ASZ do AXR
puki co umnie w sharanie mam 288 i daja rade jeszcze i nie narzekam. Osobiscie uwazam ze ludzie przesadzaja. Niejedne ARL tylko chipsowany na 190-200 Km daje rade na takich seryjnych 288.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Jing
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: ndz maja 04, 2008 17:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: Audi A4
- Silnik: AVF
Re: Turbo od ASZ do AXR
Odgrzewam i na prośbę podaję: wyszło 159km/365NM bardzo spokojny i bezpieczny prgoram, Bartek mówił że można było jeszcze ugrać spokojnie 5KM ale doszliśmy do w niosku że nie ma sensuSzatannnn pisze:Jing jak już będziesz po strojeniu wrzuć wykres.
Quattro - AVF
Re: Turbo od ASZ do AXR
Witam.
Golf 4 1,9TDI 101 kM AXR kombi specjal.
Wszystko oryginalne, tylko EGR wywalone.
Na hamowni 150 kM i max 377,7 Nm, z tym że wykres do 3275 rpm. Ciekawe co dalej?
Wykres załączyłem w odpowiednim dziale; viewtopic.php?f=82&t=390008" onclick="window.open(this.href);return false;
Oczywiście uwagi miło by było zobaczyć.
Golf 4 1,9TDI 101 kM AXR kombi specjal.
Wszystko oryginalne, tylko EGR wywalone.
Na hamowni 150 kM i max 377,7 Nm, z tym że wykres do 3275 rpm. Ciekawe co dalej?
Wykres załączyłem w odpowiednim dziale; viewtopic.php?f=82&t=390008" onclick="window.open(this.href);return false;
Oczywiście uwagi miło by było zobaczyć.
- Jing
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: ndz maja 04, 2008 17:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: Audi A4
- Silnik: AVF
Re: Turbo od ASZ do AXR
Ale czy ty masz seryjną turbinę ?Adier pisze:Witam.
Golf 4 1,9TDI 101 kM AXR kombi specjal.
Wszystko oryginalne, tylko EGR wywalone.
Na hamowni 150 kM i max 377,7 Nm, z tym że wykres do 3275 rpm. Ciekawe co dalej?
Wykres załączyłem w odpowiednim dziale; viewtopic.php?f=82&t=390008" onclick="window.open(this.href);return false;
Oczywiście uwagi miło by było zobaczyć.
Quattro - AVF
Turbo od ASZ do AXR
Tyle ze dziwne czy pomiar do tych 3200 obr z racji iz potem lecial na łeb na szyje czy z jakiegos innego powodu.Adier pisze:Wszystko oryginalne, tylko EGR wywalone.
Poza tym 360 niuta jak to mawia masters pipki nie sprzegla przy 1700 obr to chyba troszke nierozwazne posunięcie. Jakis ten wykres tez taki poszarpany- ceikawe czy cos tam nie odpuscił przy pomiarze.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Turbo od ASZ do AXR
Ja nic nie zmieniałem, ale wiem, że był walnięty w prawy błotnik. Może jak ktoś robił, to wsadził inną turbinę. Jak można sprawdzić jaka to turbina?
Gościu, który go modził stwierdził, że jeździ się od 2 do 3 tyś., bo w tym przedziale ma najwięcej Nm. Powyżej 3 tyś. jest już spadek i nie ma co żyłować silnika.
Z charakterystyk podobnych wykresów wynika, że po tym spadku jest jeszcze podniesienie się do góry, ale żeby to zobaczyć trzeba by na hamowni sprawdzić.
Tak pod butem to do około 4 tyś. ciągnie.
Przy pierwszym pomiarze, to koła się ślizgały i psikane sprayem było.
"pipki nie sprzegla" o co chodzi?
Gościu, który go modził stwierdził, że jeździ się od 2 do 3 tyś., bo w tym przedziale ma najwięcej Nm. Powyżej 3 tyś. jest już spadek i nie ma co żyłować silnika.
Z charakterystyk podobnych wykresów wynika, że po tym spadku jest jeszcze podniesienie się do góry, ale żeby to zobaczyć trzeba by na hamowni sprawdzić.
Tak pod butem to do około 4 tyś. ciągnie.
Przy pierwszym pomiarze, to koła się ślizgały i psikane sprayem było.
"pipki nie sprzegla" o co chodzi?
Turbo od ASZ do AXR
Na taki lichy dwumas i sprzeglo dawac taki niuton tak nisko to bardzo nierozsadnie. Bedziesz uzywal tych koni i niuta to raczje dlugo nie posluzy. Tu kolega wyzej widzisz ma juz jednomas zalozony i wieksze turbo i pewnie ani nie koksowal tak z takim niutem a juz raczej mial wieksze predyspozycje do tego.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Turbo od ASZ do AXR
Adier, pokaż auto . . . no i gdzie kupiłeś i kiedy ?
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Re: Turbo od ASZ do AXR
prawdopodobieństwo zawsze istnieje - rysa na klapie w okolicach oznaczenia SDI które sam przyklejałem , rocznik: 2004KoJ@K pisze:Kulon, mowisz, ze Twoj.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości