turbo z golfa II sb
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: turbo z golfa II sb
luzujesz kontrę, i to coś to śruba na imbus, nie pamiętam jaki rozmiar, wkręcasz(w prawo) ją o obrót albo dwa, i jedziesz sprawdzić ile dmucha aż będzie
turbo z golfa II sb
jak auto zacznie dymić na czarno to wtedy dopiero podnoś ciśnienie doładowania.
jak będziesz bez potrzeby pompował ponad potrzeby to efekt będzie odwrotny do zamierzonego
jak będziesz bez potrzeby pompował ponad potrzeby to efekt będzie odwrotny do zamierzonego
turbo z golfa II sb
mam w golfinie front od jetty i nie wiem czy mi lampy nie beda przeszkadzac od srodka,wiec pomysl padl zeby sieknac icka gdzies nizej moze w okolice zderzaka ale wtedy wiecej zakretow w rurach, spadnie znaczaco cisnienie doladowania?
T_T
Re: turbo z golfa II sb
to sobie looknij http://archiwumallegro.pl/fmic_vw_golf_ ... 03272.html" onclick="window.open(this.href);return false;t0mal pisze:Nie da rady wsadzić pod zderzak, bo przednia belka będzie przeszkadzać
T_T
Re: turbo z golfa II sb
Sprawdziłem ciśnienie no i okazuje się że jest na poziomie 0,65bar. Dziś kręciłem tą śrubą na imbus zgodnie z instrukcją wprawo (czyli wkręcałem) o jeden obrót i ku mojemu zdziwieniu ciśnienie spadło o 0,05bar i wynosi teraz 0,6bar. Dowiedziałem się też że na kolektorze dolotowym jest tak zwany zawór ciśnienia dolotu, który niektórzy polecają wymontować i zaślepić inni mówią żeby go przykręcić ale nikt nie mówi np.o ile obrotów i czy napewno. Żeby było jasne nie chcę niczego demontować, wręcz przeciwnie chciał bym żeby wszystko pozostało oryginalnie a ciśnienie doładowania 0,8bar. Przekręciłem już tzw pina o ok.35 stopni i jest spory przyrost mocy, jednak czuć że brakuje powietrza no i oczywiście widać po sporym zadymieniu spalin. Czy ktoś jest w stanie coś sęsownego doradzić?mojzeszek pisze:Dzięki za pomoc! najpierw sprawdzę jakie mam ciśnienie.
turbo z golfa II sb
wykręcasz śrubę z zaworu upustowego pakujesz 2cm sróbe imbus na 4/5 główką w dół i wkręcasz z poweotem tą mosiężna śrubę na płaski ten zawór ma w środku sprężyna wkręcając go ściskasz ją a co za tym idzie jest większy napór na gumową uszczelkę blokującą upust ciśnienia . ja mam zablokowany na stałe i jest mega różnica
BYŁ GOLF MKII USA ,GOLF EURO GTD,JETTA ALA USA GTD ,JETA USA 1.6D ,JEST JETTA A2 COUPE GTD
viewtopic.php?f=87&t=553408
viewtopic.php?f=87&t=553408
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 29 gości