turbo z golfa II sb

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bikerxc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pt lis 26, 2010 19:37

Re: turbo z golfa II sb

Post autor: bikerxc » śr maja 18, 2011 18:52

luzujesz kontrę, i to coś :bajer: to śruba na imbus, nie pamiętam jaki rozmiar, wkręcasz(w prawo) ją o obrót albo dwa, i jedziesz sprawdzić ile dmucha aż będzie :cool:



arwam

turbo z golfa II sb

Post autor: arwam » śr maja 18, 2011 21:41

jak auto zacznie dymić na czarno to wtedy dopiero podnoś ciśnienie doładowania.
jak będziesz bez potrzeby pompował ponad potrzeby to efekt będzie odwrotny do zamierzonego



Awatar użytkownika
mojzeszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt maja 17, 2011 00:18

turbo z golfa II sb

Post autor: mojzeszek » sob maja 21, 2011 12:29

Dzięki za pomoc! najpierw sprawdzę jakie mam ciśnienie.



Awatar użytkownika
żyto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 11:32
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

turbo z golfa II sb

Post autor: żyto » śr maja 25, 2011 22:51

mam w golfinie front od jetty i nie wiem czy mi lampy nie beda przeszkadzac od srodka,wiec pomysl padl zeby sieknac icka gdzies nizej moze w okolice zderzaka ale wtedy wiecej zakretow w rurach, spadnie znaczaco cisnienie doladowania?


T_T

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

turbo z golfa II sb

Post autor: t0mal » śr maja 25, 2011 23:05

Nie da rady wsadzić pod zderzak, bo przednia belka będzie przeszkadzać



Awatar użytkownika
żyto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 11:32
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: turbo z golfa II sb

Post autor: żyto » pn maja 30, 2011 17:03

t0mal pisze:Nie da rady wsadzić pod zderzak, bo przednia belka będzie przeszkadzać
to sobie looknij http://archiwumallegro.pl/fmic_vw_golf_ ... 03272.html" onclick="window.open(this.href);return false;


T_T

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

turbo z golfa II sb

Post autor: t0mal » pn maja 30, 2011 18:46

No i co? Nie brakuje Ci tam czegoś?



Awatar użytkownika
mojzeszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt maja 17, 2011 00:18

Re: turbo z golfa II sb

Post autor: mojzeszek » pt cze 10, 2011 13:55

mojzeszek pisze:Dzięki za pomoc! najpierw sprawdzę jakie mam ciśnienie.
Sprawdziłem ciśnienie no i okazuje się że jest na poziomie 0,65bar. Dziś kręciłem tą śrubą na imbus zgodnie z instrukcją wprawo (czyli wkręcałem) o jeden obrót i ku mojemu zdziwieniu ciśnienie spadło o 0,05bar i wynosi teraz 0,6bar. Dowiedziałem się też że na kolektorze dolotowym jest tak zwany zawór ciśnienia dolotu, który niektórzy polecają wymontować i zaślepić inni mówią żeby go przykręcić ale nikt nie mówi np.o ile obrotów i czy napewno. Żeby było jasne nie chcę niczego demontować, wręcz przeciwnie chciał bym żeby wszystko pozostało oryginalnie a ciśnienie doładowania 0,8bar. Przekręciłem już tzw pina o ok.35 stopni i jest spory przyrost mocy, jednak czuć że brakuje powietrza no i oczywiście widać po sporym zadymieniu spalin. Czy ktoś jest w stanie coś sęsownego doradzić?



Awatar użytkownika
arasGT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 08:32
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

turbo z golfa II sb

Post autor: arasGT » pn maja 25, 2015 21:54

wykręcasz śrubę z zaworu upustowego pakujesz 2cm sróbe imbus na 4/5 główką w dół i wkręcasz z poweotem tą mosiężna śrubę na płaski ten zawór ma w środku sprężyna wkręcając go ściskasz ją a co za tym idzie jest większy napór na gumową uszczelkę blokującą upust ciśnienia . ja mam zablokowany na stałe i jest mega różnica


BYŁ GOLF MKII USA ,GOLF EURO GTD,JETTA ALA USA GTD ,JETA USA 1.6D ,JEST JETTA A2 COUPE GTD
viewtopic.php?f=87&t=553408

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

turbo z golfa II sb

Post autor: zgredd » śr maja 27, 2015 01:05

dobry okop 4 letni :p



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 29 gości