Pozbycie się przepływki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pozbycie się przepływki
lepiej ją wymień. Kastracja ecm o takie parametry jakie podaje MAF to tez nic dobrego.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Pozbycie się przepływki
Będzie jeździć tylko będzie tak: albo puści batorego albo będzie późno wstawać suszara. Do tego będzie się to zmieniać zależnie czy jest na dworze gorąco czy zimno bo zmienia się gęstość powietrza.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Pozbycie się przepływki
ciekawa sprawa, ja czegoś takiego jeszcze nie widziałem w jakimkolwiek dieslu z normalnie wyciętą przepływką przez kompetentnego tunera.
Pozbycie się przepływki
nie wiem co widziales taki dostalem info od fiodora. skoro ma ALH i 270 KM pod maska to chyba wie co robi a hamiwac auto moze soebie zadarmo codziennie. A i przeplywke ma nadal.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Pozbycie się przepływki
Na dobrze dobranym ograniczniku dymienia po MAP turbo wstanie tak samo jak z MAF a dodatkowo będzie mniej dymu za autem. Nie jest to jednak tak proste i szybkie do zrobienia dlatego też są takie opinie że po wywaleniu MAF dół się pogorszy.
Mało komu chce się do tego tematu przysiąść. Najlepiej robić to z sondą szerokopasmową w wydechu, ale trzeba poświęcić na to nieco więcej czasu.
Mało komu chce się do tego tematu przysiąść. Najlepiej robić to z sondą szerokopasmową w wydechu, ale trzeba poświęcić na to nieco więcej czasu.
Pozbycie się przepływki
Jak dla mnie to dziwna sprawa jest z tym usuwaniem. JEdni usuwaja inni wstawiaja MAF od ASZ/ARL w tych slabszych. TO jakas komedia. A ja mam przeskalowany MAF tak by na wyzszym cisnieniu nie pokazywal caly czas przeplywu na poziomie 1200 z hakiem. Czyli przpelywka seryjna i nparawde zle nie jest. Fiodor mowil mi ze ma seryjną przpelywke czyli nawet nie wstawial wiekszej i co auto zapina jak trzeba. W tym co mowil jakiś sens widze i napewno jak auto jest dobrze wysterowane z doladowaniem i dawka po MAP w zime czy jesien to latem napewno bedzie nieco inaczje i da sie to odczuć. Ja mu wierze zwlaszcza ze aut na GTB wypuscil sporo.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Pozbycie się przepływki
Mi sie wydaje ze ma to sens owszem ajak np pojedziesz na program a sie okaze ze przeplywka niedomaga. Nie ma na wymiane nowego MAF'a to mozna kastowac. Generalnie nigdy nie zdobede sie na taki chwyt z kastracja maf.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 11:12
Re: Pozbycie się przepływki
A co powiecie panowie na cyfrowy ukladzik na mikrokontrolerze AVR ktory ma zapisana precyzyjna mape i na jej podstawie z pomiarow z map sensora za pomoca przetwornika 10bit (mysle ze sporo za dokladny) wystawia na podstawie tejze mapy precyzyjne napiecie za pomoca zewnetrznego DACa ktore jest podawane tam gdzie ma byc normalnie przeplywka. Jakie sa plusy to wiadomo, nie gmyramy w sterowniku, jak nam sie nie podoba to odpinamy i zucamy za psami. Mozemy zapisac nawet kilka map i je przelaczac (wybrac najlepsza) badz nawet zrobic dodatkowe zaleznosci np wspomniana temperatura. Ostatnio zrobilem pare pomiarow u mnie w ASV, zwiekszajac napiecie od 2 do 3V na wejsciu przeplywki i dla 2 bylo to ok 340 a dla 3, 2V 1270 przeplywu odczytanego z vaga wiec mapa w sterowniku jest dla tak waskiego zakresu ulozona. Teraz ruszajac z miejsca zanim suszara sie zacznie budzic mija chwila i zeby tego dolka nie bylo to mapka zapisana w AVR musiala by isc stromo w gore a potem sie wyplaszczyc. Wracajac do pogody to na przeplywkach mi auto tez roznie jezdzilo w zaleznosci od pogody ale to moze byc tym spowodowane ze przy turbo bardziej czuc wszystkie zmiany temp. czy wilgotnosci, mialem turbobenzyne na gazniku i tez tak bylo.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 11:12
Re: Pozbycie się przepływki
Zgadzam sie ze lepiej oddac fachowcowi ktory zrobi nam auto jak nalezy, ale inaczej nie bylo by takich forum w necie bo zawsze znajda sie tacy ktorzy beda chcieli troche sami pogrzebac. Pozatym programowe wyciecie nie jest takie trudne, to tylko zaledwie zmiana dwóch przelacznikow w sofcie zeby przelaczyc sie na mapke dymienia po MAP i potem edycja samej mapy bo fabrycznie jest po calości na max dawke, zawsze to lepsze niz wstawianie diody badz budowa dziwnych ukladow "przeskalowujących"to lepiej albo zostawić albo wyciąć u kogoś kompetentnego
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Pozbycie się przepływki
Pytanie do ludzi którzy się znają naprawdę. Czy warto dać diodę do 1N4148 przepływki Pierburg 7.18221.51.0? Jakie są + i - takiego zabiegu. Dodam że samochód do jazdy na co dzień. Tutaj loga aktualnego stanu przepływki.
http://vaglog.pl/log_229620.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_229620.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Pozbycie się przepływki
cos zawyża ci ,spalanie w normie ? może wystarczy przeczyścić i nowy filtr powietrza założyć . diode montuje się zazwyczaj aby sprawdzić czy winna jest przepływka i na krótką mete mozna tak jeździć puki się nei kupi sprawnej przepływki . u mnie na postoju mam 250mg i pali bardzo mało znowu w golfie IV ahf tez mam taką przepływke a pokazuje 300mg i pali sporo więcej ,sądze ,że przepływka pada powoli
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości