SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V

Post autor: G0 Karcio » czw mar 12, 2015 14:06

Panowie, zakupilem pomylkowo hamulce tyl 256mm od napedu na 4 kolka (mam z napedem na przod), teraz ciezko mi jest ich sie pozbyc. Czy musze caly komplet sprzedac czy wystarczy tylko tarcze wymienic z klockami??



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: jaro789 » czw mar 12, 2015 20:34

wystarczy że założysz dobre jarzma i podejdzie do Twojego auta



bolooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: bolooo » czw mar 12, 2015 21:49

tarcze i jarzma zmień najtansze bedą od skody fabi z przedniej Ośki no i trzeba osłony tarcz szlifierką potraktować ( odciać rant osłony tarcz) zeby nie obcierało o tarcz :pub:


Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D

skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: skalim1 » wt mar 17, 2015 10:18

Z tego co patrzę na etce to w fabii z przodu były 239, 288, a 256 były na FS III - bez jarzma, bezpośrednio do zwrotnicy... Które dokładnie jarzma miałeś na myśli?



bolooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: bolooo » czw mar 26, 2015 22:08

tarcze hamulcowe z fabi 1.2 przedniej ośki 256 dajesz na tył (najtansza opcja ) a jarzma tył kupujesz od octavi I RS , zamieniki TRW ja dawałem po 150 zł za szt , :pub:


Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V

Post autor: Baryla » pt mar 27, 2015 01:03

bolooo pisze:tarcze hamulcowe z fabi 1.2 przedniej ośki 256 dajesz na tył (najtansza opcja ) a jarzma tył kupujesz od octavi I RS , zamieniki TRW ja dawałem po 150 zł za szt , :pub:
fabia 1.2 ma 239 z przodu :D tarcze montujesz przednie od fabii 1.4 benz/tdi, golf iv sdi 1,4/1,6 i pochodnych z tymi samymi silnikami. Muszą być średnicy 256mm



bolooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: bolooo » pt mar 27, 2015 15:17

Fakt poleciałem :D z tym 1.2 ale wydawało mi sie ze jak kupowałem to sprzedawca mi mowił ze od fabi 1.2 i zapewniał ze 256 moze coś pomieszał w kazdym razie pasuje i hamuje


Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D

monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: monopolowy » pt mar 27, 2015 17:46

A nie można zrobić jak Bóg przykazał? Normalne jarzma+zaciski na tył od Leona Cupra R? 256mm, z osłonami, wchodzą PnP


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V

Post autor: G0 Karcio » pn mar 30, 2015 07:41

jaro4444 pisze: - tylne jarzma hamulcowe od układu 256x22 mm (ważne żeby były od wozu przednionapędowego czyli np Leona Cupry R lub Octavi 1 RS, te od Audi TT czy od S3 nie pasują P&P),
- zaciski od układu 256x22 mm tył (zaciski mogą być od CupryR, O1 RS lub np. od Leonów, Golfów, Skody, Bory, TT, A3 w wersjach 4x4 lub 2.8, 3.2, R32.
- tarcze 256x22 mm - najtańsze i pasujące są te do Octavii, Leona, Golfa IV 1,4 i 1,6 benzynowych mocowane z przodu.
- klocki tył te same co do standardowych układów 232x9 mm.
1. Tylne jarzma 256mm pasuja tylko od Leona Cupry R i Octavi RS czy te tez od Golfa IV, Audi A3, Bory, Leona??
2. Klocki maja byc 232x9mm czy podpasuja tez te od tarcz 256mm??



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V

Post autor: Baryla » pn mar 30, 2015 10:23

karolsiny pisze:
jaro4444 pisze: - tylne jarzma hamulcowe od układu 256x22 mm (ważne żeby były od wozu przednionapędowego czyli np Leona Cupry R lub Octavi 1 RS, te od Audi TT czy od S3 nie pasują P&P),
- zaciski od układu 256x22 mm tył (zaciski mogą być od CupryR, O1 RS lub np. od Leonów, Golfów, Skody, Bory, TT, A3 w wersjach 4x4 lub 2.8, 3.2, R32.
- tarcze 256x22 mm - najtańsze i pasujące są te do Octavii, Leona, Golfa IV 1,4 i 1,6 benzynowych mocowane z przodu.
- klocki tył te same co do standardowych układów 232x9 mm.
1. Tylne jarzma 256mm pasuja tylko od Leona Cupry R i Octavi RS czy te tez od Golfa IV, Audi A3, Bory, Leona??
2. Klocki maja byc 232x9mm czy podpasuja tez te od tarcz 256mm??
1. Bora 1.8T 180km/2,3 v5 170km i toledo z tymi samymi silnikami miały 256 z tyłu (tylko ośka, 4motion ma inne jarzma)
nówki w carsie są w okolicach 150zł.
2.klocki są te same przy 232 i 256



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V

Post autor: G0 Karcio » śr kwie 08, 2015 20:30

Panowie od czego wziac na tyl jarzma i zaciski 256mm?? Ciezko dostac te od Octavi RS czy Leona Cupry. Dodam,ze naped mam na przod.



laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: laska1193 » śr kwie 08, 2015 21:43

Octavia, Leon, Toledo II



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V

Post autor: G0 Karcio » czw kwie 09, 2015 07:36

jaro4444 pisze:
1. Hamulce.

- tylne jarzma hamulcowe od układu 256x22 mm (ważne żeby były od wozu przednionapędowego czyli np Leona Cupry R lub Octavi 1 RS, te od Audi TT czy od S3 nie pasują P&P),
- zaciski od układu 256x22 mm tył (zaciski mogą być od CupryR, O1 RS lub np. od Leonów, Golfów, Skody, Bory, TT, A3 w wersjach 4x4 lub 2.8, 3.2, R32.
- tarcze 256x22 mm - najtańsze i pasujące są te do Octavii, Leona, Golfa IV 1,4 i 1,6 benzynowych mocowane z przodu.
- klocki tył te same co do standardowych układów 232x9 mm.
Z tego co rozumiem jarzma tylko od Cupra R i Octavia I RS od przednionapedowych, nie moga byc od Leona, Golfa IV, Skody, Bory ani przednio- ani na 4 buty??
Jesli moga to tylko od przednionapedowych z silnikami 1.9TDI 130KM, 150KM oraz 2.8.3.2 w benzynie??
Zaciski rozniez od CupryR, O1 RS lub np. od Leonów, Golfów, Skody, Bory (ale z przednionapedowych??) i od jakich silnikow TDI i benzynowych?? Czy maja byc od 4x4??



laska1193
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 15:03
Lokalizacja: Kwidzyn

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: laska1193 » czw kwie 09, 2015 09:20

Muszą być od przednionapędowych.
Chyba że chcesz rzeźbić to bierz od 4x4.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości