MK V BKC podniesienie mocy

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
trzeci5
Forum Master
Forum Master
Posty: 1098
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: trzeci5 » śr kwie 03, 2013 15:16

znajomy tuner robił mi program,wiem że można więcej z tego motoru na tych seryjnych gratach wyciągnąć ale chyba już nie wiele,nie chciałem żeby silnik nie był za mocno obciążony,twoim zdaniem ile by można zrobić KM na seryjnych gratach w BKC,pozdrawiam


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: spawacz » śr kwie 03, 2013 16:32

Evo jak zwykle musisz zasiac zamet bo bys nie przezyl. Jak tak glupi ASV u mnie lata sobie na 200HP - a lekko nie ma , to BKC ktory ma mocniejsze korby bo tym sie rozni nie przezyje 200? Wez chlopie. Mysle ze 200 czy lekko ponad 200 czyli 220HP ma prawo wytrzymac , wiadomo nie jest to co ASZ czy ARL czy inne mocniejsze ze mozna by je bylo non-toper orac ale od czasu do czasu spokojnie ta moc utrzyma, wazne zeby nie bic momentu od dolu i nie robic wysokich peak. Najpiej zrobic sobie 200 na 350-380 i jest milo a silnik napewno nie padnie 1Z to wytrzymuje bezproblmowo a on najmocniejszy nie jest ... . Jednak Nie na turbo ARL by to robil tylko na GTB17 lub GT20 i motor sie nie meczy ani turbo pompki moga byc BA bo maja tylko 5-8% mniejsyz potencjal niz AL czy tam AA wiec 230 i tak na nich zrobisz. generalnie zrob 200 ale nie na max wytrzymalosci gratow , bedzie bezpiecznie dla tego BKC i osprzet nie bedzie bity.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: evolution » śr kwie 03, 2013 21:56

spawacz, rozbierz chociaz raz te dwa ( asv i bkc) silniki i porownaj choćby korby, zamiast "myslec" bo to ci nie wychodzi... asv ma mocniejsze graty od bkc... wiem, wiem, nie pojmujesz tego.... NIC NIE SZKODZI.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
trzeci5
Forum Master
Forum Master
Posty: 1098
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl

Re: MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: trzeci5 » śr kwie 03, 2013 23:00

wielkie dzięki za pomoc ale jak sami widzicie zdania są podzielone na ten temat,więc odpuszcze sobie kręcenie tego BKC i będę kontynuował kontynuował prace nad tym moim ARL-lem,pozdrawiam i dzięki za opinie,jak jeszcze ktoś ma coś do dodania to bardzo proszę pisać :bigok:


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315

dami8705
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw mar 28, 2013 11:57

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: dami8705 » czw kwie 04, 2013 18:42

Witam
Nie chce zakładać nowego tematu , wiec napisze tu. AXR jest chyba bardzo podobny do BKC, chodz mi o ,,dół,, silnika, jego wytrzymałość na zwiększanie mocy. Od roku mam 145KM i 310NM, oraz wpadł jednomas Valeo. Mocy już brakuje i w planach jest założenie turbo ARL i celowanie w ok. 170KM. Pokonuje sporo km, ale w 80% trasa. Moje pytanie czy konieczny jest montaz FIMC oraz chłodnicy oleju np. z ASZ, jak kolega wyżej pisał ?



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: zgredd » czw kwie 04, 2013 23:25

Nie jest konieczny ja w ATD miałem 190/400 jednak fmic był wrzucony. Chłodnicy oleju nie zmieniałem. Myślę ze ponad 170km zrobisz na ori pompkach z AXR jeśli są w dobrym stanie to może uda się więcej. Wkładaj turbo rób korektę jak będziesz widział że auto puchnie w lato to zrobisz fmica.



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: Diagi » ndz kwie 07, 2013 14:29

AXR ma duży potencjał, pompowtryski są bardzo wydajne. W zależności od osprzętu może na nich wyjść nawet i 200KM/400Nm. A często się spotykam z mitem na forach że pompki AXR to tylko do 170, nie wiem na jakiej podstawie takie twierdzenie skoro silnik silnikowi nie równy to raz a dwa wszystko zależy przecież od pozostałego osprzętu.



dami8705
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw mar 28, 2013 11:57

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: dami8705 » pn kwie 08, 2013 16:59

Raczej w 200 KM nie celuje, to już moim zdaniem zbyt dużo na ten silnik... Szukam informacji na temat ,,dołu,, silnika i nie mogę wyszukać czy jest taki sam co w VP. Chodzi mi głównie o wytrzymałość na podniesienie mocy.



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: Diagi » pn kwie 08, 2013 22:39

To podobnie jak z silnika ASZ można stwierdzić że 250 KM jest już dużo jak na ten silnik, a to nie prawda bo granica przekroczona to już 300KM, a co do AXRów podchodzi już pod 250KM. Moc to przecież nie wartość ciągła i mniej ważna od momentu, przy odpowiednim wystrojeniu nie ma obaw, tu moment obrotowy jest ważniejszy, warto jedynie już przy tych mocach i momencie śledzić ciśnienie doładowania, temperaturę oleju oraz temperaturę spalin. Co do słupka AXR rekordy padają pod 230-240 koni i odpowiednio około 430-450Nm. Z własnego doświadczenia natomiast mogę jedynie powiedzieć o 200 KM i 420 Nm. Auto robi kilometry, jeździ i to nie lekko i nie ma jak dotąd żadnych problemów tyle mogę powiedzieć o jego wytrzymałości.



dami8705
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw mar 28, 2013 11:57

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: dami8705 » pn maja 20, 2013 19:07

Właśnie jedni piszą że te słabsze PD ( AXR,ATD, BKC itp) mają mocniejsze doły od VP. Jak to w końcu jest, mocniejszy dół ma taki AXR czy np. ASV na pompie ? Rozbierał ktoś te silniki i faktycznie jest różnica czy raczej porównywalne?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: spawacz » pn maja 20, 2013 21:49

A jakie moze miec jak ma te same panewki glowne jak VP i takie same korbowe, tloki praktycznie te same i mocniejsze korby. Chyba odpowiedz ta sama sie nasowa, moc ta sama , moze min. wiecej , i napewno wiecej momentu znosi.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

RR1910
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr mar 04, 2015 22:02
Lokalizacja: Radom

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: RR1910 » śr kwie 08, 2015 19:09

Żeby nie zakładać nowego tematu ponieważ moje pytanie dotyczy jak w temacie Golfa V plus 1.9 TDI BKC, zapytam tutaj.

Celuje w moc w okolicach 160-170, zmiana tylko tego co konieczne aby to bezpiecznie osiągnąć moc bez narażania innych podzespołów.

Czy wymiana turbo na ASZ i program wystarczy? jeśli nie to co jeszcze.



Awatar użytkownika
trzeci5
Forum Master
Forum Master
Posty: 1098
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl

Re: MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: trzeci5 » czw kwie 09, 2015 01:29

RR1910 pisze:Żeby nie zakładać nowego tematu ponieważ moje pytanie dotyczy jak w temacie Golfa V plus 1.9 TDI BKC, zapytam tutaj.

Celuje w moc w okolicach 160-170, zmiana tylko tego co konieczne aby to bezpiecznie osiągnąć moc bez narażania innych podzespołów.

Czy wymiana turbo na ASZ i program wystarczy? jeśli nie to co jeszcze.
zależy w jakiej kondycji jest silnik i podzespoły,taka moc zrobisz na seryjnych gratach,chyba że turbo nie domaga to zmień na ASZ lub ARL


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: wesol » czw kwie 09, 2015 06:34

JEszcze wymienic IC bo w lato bedzie zonk i mozna pryzcelowac w okolo 160 KM bo pewnei pompki wiecej nei wydolą. Turbo ASZ musowo.
Potem wartaloby pomyslec cos o dwumasie i sprzegle bo pewnei dlugo nie pozyje jesli bedziesz zdrowo upalał.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości