Pozbycie się chłodnicy spalin (EGR).
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pozbycie się chłodnicy spalin (EGR).
Witam. W najbliższym czasie mam zamiar całkowicie zlikwidować EGR w swoim ARLu. Sprawy związane z zaślepianiem rur, wyłączaniem EGR w programie są dla mnie jasne, natomiast mam wątpliwości dotyczące chłodnicy spalin. Czy wąż zasilający i powrotny chłodziwa mogę po prostu ze sobą połączyć pomijając zdemontowaną chłodnicę? Czy lepiej zaślepić obydwa węże? Czy poza wolniejszym nagrzewaniem się silnika wywalenie tej chłodnicy powoduje jakieś następstwa?
VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: ---> Pewnie autokasacja
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Pozbycie się chłodnicy spalin (EGR).
DjExit pisze:Czy poza wolniejszym nagrzewaniem się silnika wywalenie tej chłodnicy powoduje jakieś następstwa?
Nie. Ale jeśli zależy ci na szybkim nagrzewaniu, to wywal chłodniczkę EGR-a i zmień przy okazji turbo na GTB2060VKLR.
Może wydawać się to smieszne, ale to turbo ma płaszcz wodny i fazie rozgrzewania silnika, płyn chłodniczy odbiera temp. z korpusu turbiny i szybciej grzeje silnik. Póżniej, jak się silnik rozgrzeje, to płyn chłodzi turbo. Tyle w temacie.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pozbycie się chłodnicy spalin (EGR).
Witam, można też wywalić oba węże z chłodnicy i połączyć, prawdopodobnie nagrzewnicę z silnikiem, jednym wężem odpowiednio ukształtowanym, żeby to jakoś pod maską wyglądało lub, jak pisze stefano189, zapodać GTB.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości