Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Marcin TDI » śr sty 28, 2015 23:45

cowboy pisze:Marcin TDI, sprawdzenie cisnien zawsze masz gratis czasem tez korekta :bigok:
no to fajnie :) Tylko problem jest taki ,że musiałbym je wysyłać znów do Ciebie chyba
cowboy pisze:na pewno na zamiennikach boscha zawsze ciutke szybciej siadają cisnienia chcociażby z uwagi na trzpień który pozostaje uzywany
trzpień zostaje używany ? To nie ma w zestawie naprawczym przy wymianie nowego?


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » śr sty 28, 2015 23:50

chyba tylko w zestawach bosch-a jest komplet ale w necie można kupić te przekładki czy coś tyle ,że pisze że to zamiennik


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » czw sty 29, 2015 10:03

Marcin TDI pisze: trzpień zostaje używany ? To nie ma w zestawie naprawczym przy wymianie nowego?
tak
tylko BOSCH robi zestaw
1. koncówka (rozpylacz z iglicą)
2. trzpień
3 przekładka z kołeczkami

wszyscy inni robią zamienniki w których jest tylko pozycja nr 1



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Marcin TDI » czw sty 29, 2015 15:07

cowboy pisze:tak
tylko BOSCH robi zestaw
1. koncówka (rozpylacz z iglicą)
2. trzpień
3 przekładka z kołeczkami

wszyscy inni robią zamienniki w których jest tylko pozycja nr 1
to też by tłumaczyło cenę innych zestawów


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
diablosv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 17:39
Lokalizacja: Białystok

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: diablosv » sob sty 31, 2015 15:27

Cześć!. Posiadam takie zestawienie

1.9 ALH
Gtb1756vk
Pompa 10
Fmic, dolot bls
Dp 3 kat,egr off
I akt 216
Sprzęgło g60/1z
Chciał bym coś pod 200 wycisnąć.
Jakie wtryski tu dać 240-300
Jak wtedy z egt i ogólnie laniem ON.
Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2015 18:10 przez diablosv, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » sob sty 31, 2015 15:39

Pompa cie ogranicza. Pompa musi byc 11 i nawet 230 czy 240 w zupelnosci wystarcza na to turbo. Powinienes przekroczyc 200 koni wtedy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
diablosv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 17:39
Lokalizacja: Białystok

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: diablosv » sob sty 31, 2015 15:53

Szkoły lania paliwem są dwie, i jeden z tej szkoły powiedział mi daj 0.300. Ale, to ma mieć tą moc przy umiarkowanym egt i żeby co najmniej z wydechu smóżyło.
Szukam tej 107j, ew przerobie.
A ten słynny wałek sdi to poprawia górę ale osłabia dół przy gtb, tak. I czy jak już dam tą 11 czy jest on mi niezbędny(np obniży egt).



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » sob sty 31, 2015 16:21

Walek napewno tez dobry jest. Zawsze to lepsze oproznianie i napepnianie komory. Wtryski owszemmozesz dac jeszcze wieksze ale po co przpelacac. Poza tym im wieksze tym cieżej je opanowac. Dobry tuner zalatwi sprawe ale nie ma potrzeby. to GTB powinno ci stykac na moc 200-220 KM a tu wtryski 240 powinny wydolic z pompą 11 bez trudu. No chyba ze sie upierasz to daj 270tki i po sprawie. 300 to mysle ze przesada. Chyba ze masz jeszcze w planach ciagniecie mocy wyzej z tym ze slupek wypadaloby wymienic na ten od ASZ sprzeglo jednomasowe G60 czy vr6 juz tez bedzie nieogarniac i trzeba inwestowac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
diablosv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 17:39
Lokalizacja: Białystok

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: diablosv » ndz lut 01, 2015 11:51

~200/400 było by ok. Widzę te wykresy gtb17/11/240 i tak zrobię.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » pn mar 16, 2015 10:42

Witam mam pytanie głównie do tych co mają moterek 1z i mają wtryski AEL czy na nich dymi mocno samochód ?

Aktualnie u siebie mam wtryski AFN które są w super stranie i korekta w Vag każdy ma +0,2 i oryginalna pompa z 1z z nastawnikiem HDK 248 zrobiony soft, doładowanie 1,17 Bar. Przy max depnięciu w podłogę 0 dymu.

I pytanie czy odczuł bym różnice jak bym wsadził te od AEL czyli 210? Pompę będę zmieniał we wtorek na AFN z ori nastawnikiem. Jak by to było na pompie AFN i wtryskach AEL. Z tego co wiem ludzie jak wsadzają 216 to już dymi dość. To według mnie tragedi nie powinno być z dymieniem na wtryskach AEL? Chyba że się mylę? Wiadomo Turbina T15 nie należy do wydajnych

I drugie pytanie bo są też ponoć w silnikach Volvo oznaczenia DSLA93P838 czy to są te same co AEL ? I śmiało mogę je zakładać ?



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Marcin TDI » pn mar 16, 2015 11:08

ja mam ASV 110 i mam 216 włożone bez programu i dymu nie ma. Na początku jak założyłem nie sprawdziłęm na vagu dawki i okazało się ,że miałem brutalną dawkę 1.8. Po zagrzaniu dostawał czkawki ,ale ustawiłem 3.5 i jest git. Zero dymu i dobry kopniak. Zakładaj od razu 216
tu masz mojego na dawce 1.8mg troszkę przykapcał
[youtube][/youtube]


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » pn mar 16, 2015 11:17

Masz asv czyli turbine ze zmienna geometria. Ja mam 1z ktora ma stala geometrie i jest mniej wydajna. I juz bedzie roznica. A 210 mam tez za jakies 350 zl



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » pn mar 16, 2015 11:40

A widzialem sporo 1z na 216 po programach i juz dosc sporo dymil



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: marcinas1983 » pn mar 16, 2015 19:36

KLICHO pisze:Ja mam 1z ktora ma stala geometrie i jest mniej wydajna. I juz bedzie roznica. A 210 mam tez za jakies 350 zl
KLICHO pisze:A widzialem sporo 1z na 216 po programach i juz dosc sporo dymil
ja mam pompe 1z + 216stki + softa i mój nie dymi :) a jedzie. Czy będzie dymić czy nie to kwestia softa, jak zrobiony na pałę to będzie dymić.

P.S.

tłok z 2.5 tdi AEL :dol:

Obrazek

tłok z 1.9 tdi 1z :dol:
Obrazek

Zadanie z cyklu... znajdź różnicę :helm:

P.S. 2

turbo od 1z i od afn'a mają ten sam koras i co Ty na to?? :grin: różnią się częścią wydechową.
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2015 20:01 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości