swap tdi problem z licznikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
swap tdi problem z licznikiem
Witam. Jestem po swapie 1z z passata b4 do golfa II. auto odpala i wszystko gra tylko jest problem z licznikeiem. Nie pokazuje temp. wody petkosci ani zadnej kontrolki sie nie swica. Jedyne co wyswietla to godzina i km. Co moze byc przyczyna??
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
swap tdi problem z licznikiem
Jaki masz licznik? Od golfa? Od passata? Na 2 wtyczki na jedną? Stara centralka bezpieczników ?nowa?
swap tdi problem z licznikiem
Skrzynka nowa. Licznik od passata b4 na jedna wtyczke.
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
swap tdi problem z licznikiem
Tyle informacji dajesz że normalnie . Jaką skrzynię masz? Założyłeś i podpiąłeś impulsator zamiast linki napędu prędkości w liczniku? Wiązkę zegarów masz golfową czy przekładałeś z passata? Sprawdzałeś na zegarach z golfa? Powinny działać wszystkie kontrolki poza kierunkami, prędkością i obrotami. Poziom paliwa, ładowanie temp wody i cała reszta powinna działać na zegarach od golfa.
swap tdi problem z licznikiem
golf mk II benzyna 1.6 po swapie na 1.9 tdi 1z od passata b4. przełożyłem instalacje od skrzynki do licznika(licznik od passata b4) dziala tylko godzina i km. dzis zobaczyłem ze na pinie 13 w liczniku nie ma + po przekręceniu zapłonu.....a po podpięciu licznika od mkII wszystko dziala tzn kontrolki
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
swap tdi problem z licznikiem
Ciężka sprawa do rozwiązania przez internet. Ja swapowałem mkII z 1.8 na 1.9tdi AFN. Prawie identyczny przypadek. Połączyłem wszystko dokładnie sprawdzając ze schematami centralki elektrycznej i pinoutu ecu i działa mi wszystko. Teraz mam zegary od golfa ale silnik odpalałem i testowałem na zegarach z passata b4 i też wszystko działało. Pewien jesteś, że te zegary od passata są sprawne? Jeśli na bank działają to wyjmij centralkę i sprawdź jeszcze raz dokładnie czy wszystko dobrze podłączyłeś.
swap tdi problem z licznikiem
sprawdź wszystkie masy i + na liczniku, jeśli będzie to co powinno być to stabilizator napięcia w liczniku do sprawdzenia ewentualnie przelutowania
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
swap tdi problem z licznikiem
Ja podpinałem wszystkie kostki w skrzynke z bezpiecznikami i u mnie licznik normalnie smiga
Tez mk2 po swapie z Passata B4 .
Tez mk2 po swapie z Passata B4 .
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
swap tdi problem z licznikiem
Znajomemu czasami w passacie B4 podczas jazdy spadały liczniki... tak jak by je rozłączyło nic nie działało... okazało się, że masę na silniku miał kiepską i po jej naprawie problem ustał... może tu należy szukać przyczyny??
swap tdi problem z licznikiem
licznik z golf II z wiązka z licznika do skrzynki dziala tak jak powinien po przełożeniu wiązki i licznika od passata b4 działa tylko zegarek i przebieg. Zauważyłem ze na pinie 13 w liczniku brak + po przekręceniu zapłonu. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi jakie piny gdzie powinny wchodzią do skrzynki bezpieczników
1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.
3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel
4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone)
5. Masa - jak w pinie 3
6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)
7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wyjscie (brak jesli jest linka)
8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara
9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara
10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel)
11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.
12.+12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel.
13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.
14. pusty
15.Do przelacznika wskazan MFA (jesli auto jest w niego wypozazone)
16.Lampka kontrolna ladowania alternatora - zacisk d+ altetnatora lub pin 61 w panelu sterowania.
17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)
18.Wskaznik hamulca recznego lub pasow bezpieczenstwa (o ile auto jest w nie wyposazone)
19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
20.Wskaznik nagrzania swiec zarowych (tylko w przypadku diesla)
21.Wskaznik poziomu paliwa w baku
22.Kierunkowskaz lewy
23.Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej
24.Kierunkowskaz prawy
25.Kontrolka swiatel drogowych (dlugich)
26.Wskaznik spalania sredniego (jesli auto jest w niego wyposazone)
27.Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wejscie (brak jesli jest linka)
28.pusty
a tu opis z http://www.elektroda.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
• U1/1.......n/b..........licznik pin 28/17
• U1/2.......li.............licznik pin 28/19
• U1/3.......j..............licznik pin 28/8
• U1/4.......n.............licznik pin 28/13
• U1/5.......r/b..........licznik pin 28/29
• U1/6.......ve...........licznik pin 28/10
• U1/7.......bl/b.........licznik pin 28/1
• U1/10.....m.............licznik pin 28/23 masa
• U1/11.....b..............licznik pin 28/27
• U1/12.....bl.............licznik pin 28/21
• U2/2.......................licznik pin 28/7 (radio-sygnał prędkości)
• U2/4.......n..............licznik pin 28/15
• U2/5.......r/b............licznik pin 28/2
• U2/7.......bl/b..........licznik pin 28/25
• U2/8.......ve/b.........licznik pin 28/6
• U2/9.......j/r.............licznik pin 28/23
• U2/10.....m.............licznik pin 28/18
• U2/11.....r...............licznik pin 28/11 (30)
• U2/12.....bl.............licznik pin 28/16 (D+)
• U2/13.....m/b..........licznik pin 28/5
• U2/14.....g..............licznik pin 28/4
Czu to sa dobre schematy??
1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.
3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel
4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone)
5. Masa - jak w pinie 3
6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)
7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wyjscie (brak jesli jest linka)
8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara
9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara
10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel)
11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.
12.+12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel.
13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.
14. pusty
15.Do przelacznika wskazan MFA (jesli auto jest w niego wypozazone)
16.Lampka kontrolna ladowania alternatora - zacisk d+ altetnatora lub pin 61 w panelu sterowania.
17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)
18.Wskaznik hamulca recznego lub pasow bezpieczenstwa (o ile auto jest w nie wyposazone)
19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
20.Wskaznik nagrzania swiec zarowych (tylko w przypadku diesla)
21.Wskaznik poziomu paliwa w baku
22.Kierunkowskaz lewy
23.Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej
24.Kierunkowskaz prawy
25.Kontrolka swiatel drogowych (dlugich)
26.Wskaznik spalania sredniego (jesli auto jest w niego wyposazone)
27.Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wejscie (brak jesli jest linka)
28.pusty
a tu opis z http://www.elektroda.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
• U1/1.......n/b..........licznik pin 28/17
• U1/2.......li.............licznik pin 28/19
• U1/3.......j..............licznik pin 28/8
• U1/4.......n.............licznik pin 28/13
• U1/5.......r/b..........licznik pin 28/29
• U1/6.......ve...........licznik pin 28/10
• U1/7.......bl/b.........licznik pin 28/1
• U1/10.....m.............licznik pin 28/23 masa
• U1/11.....b..............licznik pin 28/27
• U1/12.....bl.............licznik pin 28/21
• U2/2.......................licznik pin 28/7 (radio-sygnał prędkości)
• U2/4.......n..............licznik pin 28/15
• U2/5.......r/b............licznik pin 28/2
• U2/7.......bl/b..........licznik pin 28/25
• U2/8.......ve/b.........licznik pin 28/6
• U2/9.......j/r.............licznik pin 28/23
• U2/10.....m.............licznik pin 28/18
• U2/11.....r...............licznik pin 28/11 (30)
• U2/12.....bl.............licznik pin 28/16 (D+)
• U2/13.....m/b..........licznik pin 28/5
• U2/14.....g..............licznik pin 28/4
Czu to sa dobre schematy??
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
swap tdi problem z licznikiem
U1/5 jest chyba bląd??
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości