ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: miskieusz » wt wrz 13, 2011 19:49

Nie no liczylem dla siebie;) :rotfl:
FMIC wrzuć do tematu o FMIC, bo mnie intryguje jak to zmieścić ze spryskami itp;)
A hebel 312 to w sumie same jarzma...ale weź to znajdź:p
Weź celuj chociaż w 200 dla krągłej liczby :bigok:



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: Antonioo » wt wrz 13, 2011 19:55

miskieusz, zobaczymy jak z motorem, niechce za dużo trzaskac KM zeby to później jeździło a nie sie psuło ;p własnie ludzie mieszczą to tam bezproblemu dziś tam zaglądałem i mówie ciekawe jak oni to robią ;p bo tam jest maaaało miejsca


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: zgredd » śr wrz 14, 2011 02:11

Zaczniesz liczyć koszty i jednak fmic zajmuje trochę czasu i pieniędzy. Później to testowanie poprawki spawanie i zrzucanie opasek i węzy.



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: Antonioo » śr wrz 14, 2011 12:29

wiem ze troche pracy trzeba włozyć w to ale no coś za coś napewno później efekty bedą a co mam zamrozić pieniądze i sie nie bawić? jeszcze młody jestem no to czemu nie skorzystać, nowe doświadczenie bedzie ;)

a dwumas da rade raczej nie?


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

pit3r3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lip 07, 2013 19:57

Re: ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: pit3r3k » pn lip 15, 2013 20:47

Witam, ja sie podlacze do tematu z góry odwrotnym zapytaniem, czy do arl mozna zamontować słabsze turbo z mniejsza mocą, dodatkowo bez większych przeróbek? Pytam bo właśnie oddalem auto do mechanika ,u mnie w mieścinie jet niestety tylko jeden, z opinia drobnego cwaniaczka i oszusta, więc boje sie żeby mi nie wsadzil czegoś innego, i jak to poznać czy nie ma przewalu? Pozdrawiam



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: wesol » pn lip 15, 2013 21:30

trzeba sobie porobic znaki na srubach np od turbo i na pokrywie zaworowej bo moze podmienic i turbo i pompowtryski. To chyba dwie cenne rzeczy w ASZ i ARL. Zapewne turbo od ASZ jest blizniacze na tyle ze pasuej idealnie w miejsce ARLa jak dobrze pamietam. JEszcze oze pompe tandemowa wolałbym jeszcze sobie zaplabowac wlasnie jakas kropelka farbki.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

pit3r3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lip 07, 2013 19:57

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: pit3r3k » czw lip 18, 2013 19:58

Kurrcze, a ja oddalem juz gdybym wiedzial, chyba sie wczesnie z pracy zwolnie i bede siedzial i patrzal jak robi, i sam zawioze chyba turbo do regeneracji, jak juz oczywiscie pozaznaczam na srobkach pokrywki.Pytanie jeszcze ile czsu mu zajmnie wyjecie takiego turbo? Pytam bo zaklad ma od 8 wiec nie wiem czy czekac np juz o 8 czy moze jesli nawet moj samochod bylby pierwszy mozna dac mu czas na wyjecie?

Ok wszystko ok, z moim turbo, uratowane, okazało sie ze wcale nie trzeba nic regenerowac, turbo było zabrudzobe ale nie było żadnych luzow, mechanik sie strasznie wsciekl, chyba myślał ze mnie oskubie, dostał dwie stowki za zdjęcie i ponowna instalacje turbo, i następny nieprzychylny komentarz w mieścinie.



Awatar użytkownika
Kondzio
Forum Master
Forum Master
Posty: 1543
Rejestracja: sob maja 15, 2010 21:54
Lokalizacja: Góra

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: Kondzio » sob gru 27, 2014 20:24

Odgrzeje kotleta :los2:
Jak ma się sprawa z ASZ'etem, ale w TipTronicu? Skrzynia wytrzyma max 350Nm, wiec jest sens ładować większe turbo by osiągnąć moc 200PS+ z 350Nm? Będzie to jakoś jechać czy tylko wzrośnie Vmax?


mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MariuszPrusia
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2486
Rejestracja: śr lis 07, 2012 22:31
Lokalizacja: Leszno nisko ;)
Auto: OOOO A6 3.0TDI Quattro
Silnik: BMK

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: MariuszPrusia » pt sty 02, 2015 00:19

Kondzio, Ciebie sie tu nie spodziewałem...

Ja mam to samo pytanie. 350Nm to mało i niemało bo seryjnie masz 310Nm wg katalogu.... Znając VW to i coś więcej może być...
o ja mając już jakieś oczytanie to myślę żeby założyć FMIC bo mnie to puchnięcie latem strasznie irytuje :banghead: i dać tu pytanie turbo z ARL? i program żeby to zagrało. :satan:


Gulf IV ASZ+ TipTronic Variant V6 look :hmm: :dol: klik
Obrazek

Awatar użytkownika
Kondzio
Forum Master
Forum Master
Posty: 1543
Rejestracja: sob maja 15, 2010 21:54
Lokalizacja: Góra

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: Kondzio » sob sty 03, 2015 13:25

MariuszPrusia, narazie próbuje znaleźć jakieś info na temat podniesienia mocy z naszymi skrzyniami. Jak będzie sens robić 200ps+ przy 350Nm to zastanowie się nad jakimś innym kierunku tuningu, a jak nie to zwykły program na 160/170ps i wtedy smic wystarczy na tą moc ;-)


mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MariuszPrusia
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2486
Rejestracja: śr lis 07, 2012 22:31
Lokalizacja: Leszno nisko ;)
Auto: OOOO A6 3.0TDI Quattro
Silnik: BMK

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: MariuszPrusia » sob sty 03, 2015 18:38

Polatasz latem i sie zastanowisz 2 razy nad FMIC. Nie kwestia mocy a kwestia samego trzymania serii w upalne dni. Polatasz i zobaczysz. Bracia mają ARL i tam jest FMIC fabrycznie i różnica jest kolosalna w tej kwestii. Szukam Czegoś taniego tak żeby po sprzedaniu ori IC dołożyć niewiele i mieć bo seryjny IC z ASZ to z tego co patrzyem to też nie tania rzecz bo wyjścia na okucia.

Program nie ukrywam tez by narobił tu zamieszania :satan:


Gulf IV ASZ+ TipTronic Variant V6 look :hmm: :dol: klik
Obrazek

Awatar użytkownika
Kondzio
Forum Master
Forum Master
Posty: 1543
Rejestracja: sob maja 15, 2010 21:54
Lokalizacja: Góra

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: Kondzio » sob sty 03, 2015 20:57

Za smic z ASZ można dostać +/- 150zł, a nowy fmic to koszt w granicach 300zł(nowy, o wymiarach 550x140x65mm). Wydaje mi się, że taki rozmiar fmic'a powinien być już odpowiedni na moc mniej niż 200ps, a za duży też być nie może.
I jeszcze nie szukałem informacji nt kosztów orurowania i kolanek.

A latem jeszcze nie miałem okazji smigać swoim autem, wiec zobaczymy jak to będzie. Chyba, że prędzej już coś porobie :jezor:


mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;

monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

Post autor: monopolowy » ndz sty 04, 2015 19:42

FMIC nawet w seryjnym ASZ to konieczność...


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości