AJM umarł = swap pytania

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

pawlik89bora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lis 28, 2014 12:05

AJM umarł = swap pytania

Post autor: pawlik89bora » sob lis 29, 2014 12:57

dzieki bardzo za odpowiedz. silnik bede mial w srode to sie odezwe jak wlorze i odpale :bajer:



pawlik89bora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lis 28, 2014 12:05

AJM umarł = swap pytania

Post autor: pawlik89bora » czw gru 04, 2014 23:51

Dzięki ROBAL_26 za pomoc dziś wrzuciłem asz-ta i odpalił bez problemu było trochę rzeźby z dolotem i ic ale dałem rade :smoke:



KrystianNh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 02, 2014 21:28

AJM umarł = swap pytania

Post autor: KrystianNh » czw gru 25, 2014 10:54

Sorry że pisze tu ale niechce zakładać nowego tematu.Posiadam ten sam silnik AJM zmieniłem turbine na z ASZ, zaślepiony EGR,wyciągniety katalizator jaka teraz moze być moc? i ile moge sie spodziewać po sofcie PS?



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

AJM umarł = swap pytania

Post autor: zgredd » czw gru 25, 2014 12:47

Po samej zmianie turbiny mocy nic nie przybyło. Po programie wyjdzie tyle ile wydadzą pompki jeśli wszystko inne sprawne to okolice 160km powinny się pojawić.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

AJM umarł = swap pytania

Post autor: wesol » czw gru 25, 2014 13:49

Ja tam nie rozumiem tych wymien silnikow z tych slabszych na asz/arl. Jelsi nei cleuje sie w moc pod 300 koni to po co te wymieny?? Przeciez slupek od np AJM wytryzma spokojnie 2xx koni i bedzie na tym wieczny.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

AJM umarł = swap pytania

Post autor: xander_88 » pt gru 26, 2014 03:35

wesol, no jak widać nie jest taki wytrzymały bo wszyscy wymieniają na asz :) te silniki to loteria jeden troche pojezdzi, drugiego seria meczy, a juz stwierdzenie, ze są wieczne to sporaaaa przesada.
Mozna i 90 dłubać na 200+ tylko po co :) ? Ja kupiłem asz'ta z pompkami, za praktycznie cene (allegrową) samych pompek i myśle, ze w tym tkwi sęk ;)
ps: nigdy nie zaglebialem sie w konstrukcje ale pamietam czasy gdy gtb nie było/nie przerabiano/nie montowano, na gt22 "chyba" nikt w ajm nie przekroczył 200 koni , po zmianie slupka odrazu 2ka sie pokazywala.


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

AJM umarł = swap pytania

Post autor: wesol » pt gru 26, 2014 08:59

No masters miał w axr ponad 300 km. Syn mu zakatal. To wtedy założył asz. Przesada z tymi słupkami. Ajm na 250 km spokojnie da radę. Z gumy nie jest.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

KrystianNh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 02, 2014 21:28

Re: AJM umarł = swap pytania

Post autor: KrystianNh » pt sty 02, 2015 23:55

zgredd pisze:Po samej zmianie turbiny mocy nic nie przybyło. Po programie wyjdzie tyle ile wydadzą pompki jeśli wszystko inne sprawne to okolice 160km powinny się pojawić.
Auto zmierzone seria na turbo ze 130ps ASZ, bez katalizatora ,egr sprawny niezaslepiony 123.5PS, 306Nm
Po programie 147PS, 376Nm ale wydaje mi sie mało kompetenta wiedza jego chciałem inaczej zabardzo chyba nie umiał tego zrobic :crazy:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

AJM umarł = swap pytania

Post autor: wesol » sob sty 03, 2015 00:21

niuton duzy a kuniów brak. Mozna bylo poszalec bardziej w gornych partiach.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

KrystianNh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 02, 2014 21:28

Re: AJM umarł = swap pytania

Post autor: KrystianNh » sob sty 03, 2015 01:01

wesol pisze:niuton duzy a kuniów brak. Mozna bylo poszalec bardziej w gornych partiach.
tez tak mówiłem ale stroiciel zabardzo chyba niechicił robic dalej bo trzeba było lutowac i wkładac i wykladac kompa albo za bardzo niewiedział jak do konca poprawic moc chcialem ok. 155-160ps i moment jak najbardzieł plasko ok.350nm zrobie skany wykresow wrzuce narazie wstepnie moc 2800obr/min 140ps do 4000obr/min 140ps taki zakres maks 147 ps jest przy 3560obr/min a moment przy ok.2100 340nm ,te 376nm przy ok.2400obr/min przy 2800 jeszcze ok.360nm a pozniej juz leci w doł



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

AJM umarł = swap pytania

Post autor: xander_88 » śr sty 07, 2015 13:50

KrystianNh, jakie oznaczenie kompa ? u mnie się skończyły skale w mapach na 230+ km, i komp przyjął wsad od arl'a bez wiekszych problemów. Komp z oznaczeniem CJ.


ex: MK4 245 km/460nm

bartek62000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lut 19, 2012 19:50
Lokalizacja: Iwanowice Duże

AJM umarł = swap pytania

Post autor: bartek62000 » pt lut 13, 2015 21:36

Witam trochę odgrzeje temat otóż mój ajm już ma dość a mam całe audi a4 b6 na części i tam jest awx z małym przebiegiem i chodzi jak marzenie i teraz jest pytanie odnośnie sprzęgła bo w awx jest 228 a u mnie 240, mam okazje kupić za dobre pieniądze sprzegło z avf 240 z dwumasą i czy to podejdzie do mojej 6 skrzyni. mój samochód to bora z 2000r może ktoś ogarnia temat od czego takie sprzęgło podejdzie??????



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

AJM umarł = swap pytania

Post autor: wesol » pt lut 13, 2015 21:51

Nie podejdzie. Silniki inaczej postawione.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

bartek62000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lut 19, 2012 19:50
Lokalizacja: Iwanowice Duże

AJM umarł = swap pytania

Post autor: bartek62000 » pt lut 13, 2015 22:04

Tak mi sie wydaje że słupek we wszystkich jest taki sam wystarczy kolektory przelożyć????



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości