Nurniki z mniejszym otworem wylotowym niż ori vw

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Nurniki z mniejszym otworem wylotowym niż ori vw

Post autor: eden1992 » śr maja 15, 2013 22:13

Słyszałem, że nurniki o małym otworze wylotowym(porównywalnym z otworem w przewodzie paliwowym) są lepsze niż te które są ori zamontowane w pompie vw (ponieważ przez mniejszy otwór zwiększają ciśnienie paliwa) dają one coś jeszcze?
Czy ktoś wie w jakich pompach one występowały? I czy mógłby podzielić się tą informacją?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Nurniki z mniejszym otworem wylotowym niż ori vw

Post autor: krzysiek1606 » pn maja 20, 2013 14:33

eden1992 pisze:Słyszałem, że nurniki o małym otworze wylotowym(porównywalnym z otworem w przewodzie paliwowym) są lepsze niż te które są ori zamontowane w pompie vw (ponieważ przez mniejszy otwór zwiększają ciśnienie paliwa) dają one coś jeszcze?
Czy ktoś wie w jakich pompach one występowały? I czy mógłby podzielić się tą informacją?
na pewno w słynnej 107j :bajer:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Nurniki z mniejszym otworem wylotowym niż ori vw

Post autor: eden1992 » pn maja 20, 2013 20:33

To też słyszałem, ale czo ktoś może wie, w jakich jeszcze były??


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Nurniki z mniejszym otworem wylotowym niż ori vw

Post autor: JABcok20 » wt cze 04, 2013 09:12

983 pompa dti


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Re: Nurniki z mniejszym otworem wylotowym niż ori vw

Post autor: DANIEL LHR » wt lis 18, 2014 22:37

warto załozyc nurniki z pompy 983 043 zamiast tych nr 470 co siedza w pompie 988 ?



ciepek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY

Re: Nurniki z mniejszym otworem wylotowym niż ori vw

Post autor: ciepek » śr lis 26, 2014 17:59

eden1992 pisze:Słyszałem, że nurniki o małym otworze wylotowym(porównywalnym z otworem w przewodzie paliwowym) są lepsze niż te które są ori zamontowane w pompie vw (ponieważ przez mniejszy otwór zwiększają ciśnienie paliwa) dają one coś jeszcze?
Czy ktoś wie w jakich pompach one występowały? I czy mógłby podzielić się tą informacją?
tu masz łopatologicznie zasade działania pompy vp37 i zaworków
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=122" onclick="window.open(this.href);return false;
jak widzisz do czegoś innego służą....
zaworki nurnikowe dobiera sie pod okreslone dawki paliwa a to wylicza producent
służą do tłumienia zjawisk falowych powstających przy pulsacji cisnienia wtrysku
naczytałeś sie pewnie <<madrosci>> na forum passata
raczej wszystkie z pomp 11mm działają prawidłowo do 250- 280 ps na 100% z pomp 988 i 984 ale powtarzają sie w innych



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości