DjExit pisze:W 1Z i AFN na sterowniku MSA15 nie można zrobić LC (przynajmniej nie tak łatwo) ponieważ nie ma takiej mapy, która pozwala uzależnić dawkę paliwa od obrotów silnika i prędkości pojazdu
Nie wiem dlaczego wszyscy dalej chcą robic LC i LIMITER w mapach, to było modne 3 lata temu... Każdy rev limiter i launch control mozna zrobic zmieniajac kilka pojedynczych wartości w sofcie, nie dotykajac map. Daltego tez w MSA 15 można uruchomic launch control nie mowiąc juz o starszych msa 12... Nie wiem kto rozpowiada takie historie ze sie nie da
dla zarejestrowanych na FB " onclick="window.open(this.href);return false;
Dać się może da ale nie zrobisz różnych wartości dla poszczególnych biegów. odetniesz go na 4500 lub 4800 i tak będzie na każdym biegu. A w edc 15 możesz go przydusić żeby nie mielił na 1 i 2 biegu prawda.... Nigdy nie znalazłem info o launch control w msa no chyba że za mało szukałem.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Tak jak mówisz @JABcok20, kolega @evolution unika konkretów więc wygląda mi to na standardowe chiptunerskie zaciemnianie sprawy. Sam przeanalizowałem damos do MSA15 (droga przez mękę, te wspaniałe niemieckie skróty i wielokrotnie łączone wyrazy ) i nie znalazłem nic co by wskazywało, że da się zrobić LC tak jak w EDC.
19ARL pisze:Znalazłem takie cuś " onclick="window.open(this.href);return false;
Dokładnie tak się to robi w EDC15P Z tym że, ja modyfikuje oś w taki sposób, że jak chce LC mieć przy 3500obrotów to ustawiam 3500 i 3501 na osi i przy 3500 jest 100, a przy 3501 zaczynam wypełniać 0 do końca.
19ARL pisze:Znalazłem takie cuś " onclick="window.open(this.href);return false;
Dokładnie tak się to robi w EDC15P Z tym że, ja modyfikuje oś w taki sposób, że jak chce LC mieć przy 3500obrotów to ustawiam 3500 i 3501 na osi i przy 3500 jest 100, a przy 3501 zaczynam wypełniać 0 do końca.
Pozdrawiam
Ale nie ma efektu skakania obrotów Dzisiaj jak mi się uda to nagram filmik jak to działa w mojej wersji
DjExit pisze:Dokładnie tak się to robi w EDC15P Z tym że, ja modyfikuje oś w taki sposób, że jak chce LC mieć przy 3500obrotów to ustawiam 3500 i 3501 na osi i przy 3500 jest 100, a przy 3501 zaczynam wypełniać 0 do końca.
Pozdrawiam
I po co takie LC jak to żadne LC bo na przerywanym LC w dieslu nie zbudujesz żadnego boostu .. to tak samo jakbyś miał zwykły ogranicznik obrotów na biegu jałowym (poniżej x km/h)
W dieslu musi być miękki LC, wtedy da się zbudować boost i da się to tak zrobić że przy 2400obr z GTB22 masz 0.5-0.6bara które już jest wartością nawet za duża dla ośki i guma się pali (a tego należy unikać, bo Launch Control jak sama nazwa wskazuje ma kontrolować start a nie psuć).
19ARL pisze:
Tak wyszło lecz na ustawionych obrotach 2500-2550
A tak wyszło mi:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Niestety byłem sam wiec lepiej nie mogłem tego nagrać ale wyszło fajnie, i jak słychać jest "skakanie obrotów" a ustawiłem LC tak: 100 przy 3254 i 0 przy 3255 Niestety w praktyce są to za wysokie obroty bo traci trakcję.
19ARL pisze:
Tak wyszło lecz na ustawionych obrotach 2500-2550
A tak wyszło mi:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Niestety byłem sam wiec lepiej nie mogłem tego nagrać ale wyszło fajnie, i jak słychać jest "skakanie obrotów" a ustawiłem LC tak: 100 przy 3254 i 0 przy 3255 Niestety w praktyce są to za wysokie obroty bo traci trakcję.
Przy 3500 wyszło tak: " onclick="window.open(this.href);return false;
Przecież to nie spełnia swojej funkcji... trochę bez sensu
Opony piszczą i macie to samo jak seryjnie
Moc trzeba ograniczyć razem ze zbiciem obrotów Są informacje na ten temat na wielu forach wystarczy poszukać, a nie jeden znalazł film w sieci, który nagrał ktoś kto pokazał wam 1-wszy powtarzam pierwszy krok,a jest ich kilka to nie jest LC
motomysz9 pisze:Przecież to nie spełnia swojej funkcji... trochę bez sensu
Opony piszczą i macie to samo jak seryjnie
Moc trzeba ograniczyć razem ze zbiciem obrotów Są informacje na ten temat na wielu forach wystarczy poszukać, a nie jeden znalazł film w sieci, który nagrał ktoś kto pokazał wam 1-wszy powtarzam pierwszy krok,a jest ich kilka to nie jest LC
Komu pokazał to pokazał, ja zdobywam wiedzę samodzielnie i eksperymentalnie od 2 lat. LC i Rev Limiter zwalczałem już na MSA15 więc nie zapędzaj się z osądami. Wiem, że to nie spełnia funkcji LC, jedynie "bajer", ale niektórzy właśnie tego chcą, nie koniecznie prawdziwego działania. Porównać można z Blow-Offem w TDI..
Wg mnie nie ma tutaj nic tajnego. Jeśli chcesz podejść do sprawy profesjonalnie a przy okazji się namęczyć (i prawdopodobnie zniechęcić) to zdobądź WinOLS i Damosy albo jakiś hexedytor jak lubisz hardcore Jeśli natomiast chcesz zobaczyć, że modyfikowanie ecu to nic trudnego to ściągnij darmowy, opensourcowy program VAGEDCSuite. Jest kompatybilny z EDC15P (nawet sumy policzy) i po części z MSA15. Bardzo przyjemny programik, zresztą jak odpalisz to sam się przekonasz.