Turbo od ASZ do AXR

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Paviarotti » ndz lis 02, 2014 19:20

tasior87 pisze:Od biedy przy wirusie na 140km wystarczy standardowy
Przy takiej mocy nawet przy blisko 40 stopniach, załączonej klimie i dawaniu w palnik nic sie nie powinno dziać, a przynajmniej u mnie nie działo.


Obrazek

Awatar użytkownika
tasior87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 14:58
Lokalizacja: Jarosław

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: tasior87 » ndz lis 02, 2014 21:23

Ja swojego golfa zbytnio przeciazylem i pomimo, że była to wiosna to IC definitywnie zakończył swój żywot.


Obrazek
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: spawacz » ndz lis 02, 2014 22:11

Kulon 160 bezprobemowo. 164km wyszlo na AWX+216 ze zmuzeniem - wszystko reszta seria, to w PD lekko 160 w bezdymie, wiesz co robi dymek??? Nawalenie NM na dole,a tym sie mocy nie robi. A cooler jak was tak gnebi to mozesz dac z ASZ - ma gruby rdzen.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » ndz lis 02, 2014 22:33

spawacz pisze:Ty masz GT1749v tzn ze 1.22-25 moze dmuchnac i 145km to ty na swojej sprawnej turbnie wyciagasz , turbo ASZ spokojnie 160km robisz. Pompki masz pewnie AJ to 180km z groszem daja rade. AC ok 170km jakby takie byly. Kup turbo ASZ w ladnym stanie lub daj swoje do regeneracji+kolo kompr ARL i tez bedzie ok.
Wez mi wytlumacz po co sprawne turbo ASZ skoro chesz je odrazu regenrowac i zmieniac kolo kompresji?? Toz to moze w takim razie swoje turbo oddac i dac wieksze kolo. Pomijam fakt tego ze dobre turbo psuc czesciami z zamiennika.

turbo ASZ spokojnie dmuchnie na 170 koni a nawet sa wyniki na tych suszarach po okolo 175 KM. JA przy 160 koniach miale dmuchniete wiecej od seryjnego ASZa o okolo 70 mBar czyli 0.07 Bara Toz to nawet nie 0.1 bara wiecej. Dmuchac wiele nie trzeba. To ile wyjdzie tez duzo zalezy od tego jak pompki sie spisza. Nowe AC dadza na 180 KM bez problemu. IC jak ic do tych autek bywaly rożne- wieksze, mniejsze( grubsze chudsze) ori i zamienniki jak ktos tam majstrowal tak wiec moze byc roznie.

Moja rada to kupuj turbo ASZ i zakladaj to bedzi enawet na sofcie pod 150 chodzic na lajcie. Chyba ze zapodasz wiekszy IC to okolo 160 lub ponad wyjdzie.
Takie turbo jest do ogarniecia bez proboemu na rynku wtornym. MAm takie nawet na sprzedanie z mojego sharana ale musze sie zorietowac czy gosc co je zaklepal bedzie je bral bo to bylo juz pare tygodni temu.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: spawacz » ndz lis 02, 2014 22:36

Kup turbo ASZ w ladnym stanie lub daj swoje do regeneracji+kolo kompr ARL i tez bedzie ok. - Co w tym nie rozumesz? Tam jest slowo "lub" a nie "i".


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
SuperHiro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob paź 11, 2014 13:46
Lokalizacja: Śląsk

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: SuperHiro » ndz lis 02, 2014 23:11

ale to taniej wyjdzie kupic ASZ czy regenerowac + kolo komp ARL?


Obrazek

KUPIE TURBO ASZ 130!

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » ndz lis 02, 2014 23:34

Sory na oko się mi rzuciło.

Taniej i lepiej asz.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
SuperHiro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob paź 11, 2014 13:46
Lokalizacja: Śląsk

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: SuperHiro » ndz lis 02, 2014 23:52

tylko musze sprawdzic bo moj ori IC nie jest w zbyt dobrym stanie ...


Obrazek

KUPIE TURBO ASZ 130!

Awatar użytkownika
tasior87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 14:58
Lokalizacja: Jarosław

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: tasior87 » pn lis 03, 2014 09:23

A co mu dolega? Prześwietl sobie od razu silnik kompem i sprawdź pompki bo zaraz się okaże że tez nie są w zbyt dobrym stanie.


Obrazek
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!

Awatar użytkownika
SuperHiro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob paź 11, 2014 13:46
Lokalizacja: Śląsk

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: SuperHiro » pn lis 03, 2014 16:02

a to pompki sprawdze u pierwszego lepszego mechanika ? czy ktoś z specjalnym sprzetem potrzebny?


Obrazek

KUPIE TURBO ASZ 130!

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » pn lis 03, 2014 20:45

nie sprawdzisz tak. SPrawdzisz tylko korekcje i bipy zwyklym kablem vag com.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
SuperHiro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob paź 11, 2014 13:46
Lokalizacja: Śląsk

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: SuperHiro » wt lis 04, 2014 16:15

a to przy zakupie ASZ trzeba coś jeszcze dokupywać aby go zainstalować w moim samochdozie ?


Obrazek

KUPIE TURBO ASZ 130!

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: zgredd » wt lis 04, 2014 17:43

W golfie 4 dobrze mieć czerwony waż i masz wtedy wszystko tak jak fabryka.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » wt lis 04, 2014 18:40

szkoda kasy na waz a troszk epotrafi kosztowac. Nowy okolo 500 zl a uzywka bywa za 200-220 zl. To i tak na szybkozlaczke czyli nic pewnego i zawsze troche popuszcza na niej. Lepije uciac szybkozlaczke i zalozyc seryjny waz i na opaske zacisnąć. Pewnie i bez wydatku.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości