Turbo od ASZ do AXR

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » wt paź 28, 2014 21:21

Pamietaj ze koszty pompek lub ich przerobek plus nieco drozszy chips w takim przypadku to tez podnosi koszty. Oszacuj ile kasy chesz wlozyc i jaki wynik cie interesuje. Pogodzisz te dwie sprawy i juz wiesz.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Daniel_Mx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz maja 11, 2014 17:43

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Daniel_Mx » wt paź 28, 2014 23:22

Jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia , znalazłem kolektor od ARL z wyjściem na power boosta za jakieś 80 zł to chyba łyknę a później turbinkę :bigok:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » śr paź 29, 2014 00:30

Ten kolektor to nie wiem po co. Ludzi to wymyslaja jakies dziwadla. Moze dac ze 5 koni ale przy modzeniu na 250 koni albo wiecej a nie na 150 koni czy te okolice. Ja bym zaczął od FMIC i rurek bo tu pewnie troszke ujdzie kasy i problemow by to ogarnąć. Pompki lepiej daj do przerobienia dobrze ci radze a turbo poszukaj uzywane.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
tasior87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 14:58
Lokalizacja: Jarosław

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: tasior87 » śr paź 29, 2014 09:37

wesol pisze:a turbo poszukaj uzywane.
JAk nie to znajdź konkretny warsztat zajmujący się renegeracją. Może mają coś większego na stanie. Zdasz swoje i za dopłatą dostaniesz jakieś GT1749VA lub VB.


Obrazek
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » śr paź 29, 2014 15:25

Nie ma takiego. Dopłatą pewnie tyle co sprawna uzywka.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
tasior87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 14:58
Lokalizacja: Jarosław

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: tasior87 » śr paź 29, 2014 22:08

Uwierz, że są. Sam parę miesięcy temu z takiego rozwiązania skorzystałem i jak do tej pory nie żałuję.


Obrazek
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » czw paź 30, 2014 00:41

Na nieoryginalnych częściach to ja dziękuję. Czemu wtryski bosio czy firad wytrzymuje 100-150 tys km gdzie bosch trzy razy tyle?
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2014 22:08 przez wesol, łącznie zmieniany 1 raz.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
tasior87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 14:58
Lokalizacja: Jarosław

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: tasior87 » pt paź 31, 2014 19:17

Jak będzie pupa, a nie kierowca to i te bosche zajedzie po 100 czy 150tys. A jeśli chodzi o firmy od regeneracji turbin to może nie wkładaj ich wszystkich do jednej szuflady. Jeśli chodzi o zakup używki - odbiór najlepiej osobisty, żeby ocenić jej dokładny stan, przelot min 300tys km., więc ja będę nadal trzymał swoją wersję. Ale nic daniel zrobi jak będzie chciał.


Obrazek
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » pt paź 31, 2014 19:34

hmm. widzisz a ja kilka turbin bralem nawet przez neta. Warunek to dobre wypytanie sprzedawcy o stan suszary. Trzeba wiedziec oco pytac. Pare suszarek tez sprzedalem i ludziska nie narzekaja. Duzo tez kolesiow przyjezdza do mnie by im cos tam pogrzebac a robilem juz rozne rzeczy. Takie sprawy jak demontaz suszary i czyszczenie to pikuś. Sporo tego narobilem juz. Duzo tez ludzi do mnie pisze o rade i jak slysze ze turbo po regeneracji to powiem tak. Sporo pryzczyn lezala po stronie takiej suszary. Pomysl chwile jak mozna zrobic dobrze tak precyzyjna rzecz jak turbo na czesciach z zamiennika?? Zreszta zawsze mowie. Zadzwon sobie do Moto Remo to przedstawiciel jedyny na Polske garretta i innych firm. Czemu tak duza firma nie naprawia garrettów?? Czmeu robia inne B&W kkk i inne a tych nie? Ile sobie cenia za regeneracje takiej KKK do ASZ?? Jak myslisz 600 czy 800 zl?? nie bo ponad dwa razy tyle Wiesz czemu?? bo wymieniaja wszyskie czesci w korasie na ori a te czesci nie kosztuja 800 z tylo duzo wiecej. Jak ktos moze naprawiac turbny na czesciahc jak z meleta koszt gratów to 800 zl gdzi ezysk i gdzi eryzyko ze sie cos wykrzaczy i amortyzacja sprzetu??? Wiesz jak to jest?? Naprawiaja tak ze nie wszystko wymieniaja albo wkaldaja srodki chińskie. Tak to jest. To moze ktos sie nie zna i turbo jaos tam chodzi i nie widzi róznicy to nei znacyz ze to turbo jest takie och ech. Rozpatrywalem rozne zagowostki od poznego wstawania turbo po rozne inne w takich suszarach majstrowanych. Nie powiesz mi ze regenerowane turbo jest takie samo albo lepsz ejak sprawna ori. Skoro mam taka suszarke od ASZ gt1549VA w piwnicy i ma luz poprzeczny na poziomie 0.3 moze 0.5 mm a podluzny zerowy to nawet z ema nalatane i 250 tys km to nei ma to znaczenia bo luz w nowej jest taki sam. Tu jest tak ze jak sie zacznie robic luz to juz koniec. A nie ma tak ze 200 tys i turbo sie konczy. Kuzyn mial alhambre AUY 115KM i miala 270 tys jak ja kupil i palnał nią ponad pol banki tak wiec przy sprzedazy miala okolo 800 tys tyrbo ori i pompki ori. Tylko uklad napedowy siadal.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
SuperHiro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob paź 11, 2014 13:46
Lokalizacja: Śląsk

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: SuperHiro » ndz lis 02, 2014 13:23

Panowie borykam sie z podobnym problem, posiadam AXR 101km na pompowtryskach i powiem wprost że ta moc to mało. A że moja turbina woła już pomocy bo poci sie dość mocno. To znajomy majacy hamownie wraz z chiptuningiem zaproponował mi chip tylko zanim to by sie zrobil powiedział że jesli chce jakies 140-150 km to wsadzić jakieś zdrowe turbo z ASZ a potem wgrac program . Tylko teraz pytanie, regenerowac moje turbo i chipować je na jakieś 130? czy lepiej szukać zdrowego ori z ASZ i walić odrazu wiecej ?

Pomózcie bo dylemat mam ogromny :D


Obrazek

KUPIE TURBO ASZ 130!

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: spawacz » ndz lis 02, 2014 13:31

Ty masz GT1749v tzn ze 1.22-25 moze dmuchnac i 145km to ty na swojej sprawnej turbnie wyciagasz , turbo ASZ spokojnie 160km robisz. Pompki masz pewnie AJ to 180km z groszem daja rade. AC ok 170km jakby takie byly. Kup turbo ASZ w ladnym stanie lub daj swoje do regeneracji+kolo kompr ARL i tez bedzie ok.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
SuperHiro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob paź 11, 2014 13:46
Lokalizacja: Śląsk

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: SuperHiro » ndz lis 02, 2014 14:03

własnie tylko problem jest z znalezniem ASZ w ladnym stanie, a moje jest serio w kiepskim.
w dodatku wyczytałem też że przy wyższych temp IC puchnie ..


Obrazek

KUPIE TURBO ASZ 130!

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Re: Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Kulon » ndz lis 02, 2014 18:35

spawacz pisze: turbo ASZ spokojnie 160km robisz.
hola hola nie tak szybko a zwłaszcza nie tak "spokojnie" - czytaj: bezdymnie, bezpiecznie

P.S.
200KM też można zrobić ale trzeba też na wydechu zamontować worek na śrubki, nakrętki, itp.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
tasior87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 14:58
Lokalizacja: Jarosław

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: tasior87 » ndz lis 02, 2014 19:09

SuperHiro pisze:w dodatku wyczytałem też że przy wyższych temp IC puchnie
Od biedy przy wirusie na 140km wystarczy standardowy ale wiadomo, że w upały to nie będzie działać jak powinno. Mój po 5 latach na sofcie rozleciał się na 2 części.


Obrazek
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości