VW GOLF V 1.9TDI 105KM BKC modyfikowany 170KM 360NM KINGSOF

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

VW GOLF V 1.9TDI 105KM BKC modyfikowany 170KM 360NM KINGSOF

Post autor: gruchaarl » śr paź 01, 2014 19:41

MODEL AUTA: VW GOLF 5
RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI BKC
MODYFIKACJA SILNIKA:
- turbo ASZ regenerowane przez BARTPOL
MOC: 170KM 360NM
STROJENIE: KINGSOFT
RODZAJ HAMOWNI: BARTPOL MOTORSPORT
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
bobmenck
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt gru 13, 2013 18:48
Lokalizacja: zaiście

VW GOLF V 1.9TDI 105KM BKC modyfikowany 170KM 360NM KINGSOF

Post autor: bobmenck » śr paź 01, 2014 20:06

już kilka 105 oliwkowych jeździło do Słupska, mój wujaszek pojechał do nich pod pretekstem jak to sie tłumaczył żonie "słabo odpala na zimnym" :grin:
seryjne graty dają 150-155km. Można do nich dzwonić i dowiedzieć sie jaki wyszedł soft robiony dla Jacka
Obrazek

wykres z fb


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=540909
Odpowiedź dla czego taki kolor: "Przydałoby sie troche polotu i finezji w tym smutnym jak pi$da mieście"
165/40/17 na 7,5J więc wiem co to naciąg :D

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: VW GOLF V 1.9TDI 105KM BKC modyfikowany 170KM 360NM KING

Post autor: gruchaarl » śr paź 01, 2014 20:39

bobmenck pisze:już kilka 105 oliwkowych jeździło do Słupska, mój wujaszek pojechał do nich pod pretekstem jak to sie tłumaczył żonie "słabo odpala na zimnym" :grin:
seryjne graty dają 150-155km. Można do nich dzwonić i dowiedzieć sie jaki wyszedł soft robiony dla Jacka
Obrazek

wykres z fb
na seryjnym turbo 155KM to bałbym się ustawić ze względu że jest to wielkie G. Ale pytanie, do czego zmierzasz swoją wypowiedzią oraz prezentowanym wykresem ??



Awatar użytkownika
bobmenck
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt gru 13, 2013 18:48
Lokalizacja: zaiście

VW GOLF V 1.9TDI 105KM BKC modyfikowany 170KM 360NM KINGSOF

Post autor: bobmenck » śr paź 01, 2014 21:13

chodzi o to że kreska dupy nie urywa, bądźmy szczerzy :smirk:

na seryjnym sofcie dzisiaj kolesowi wirnik upieprzyło przy wyprzedzaniu od strony ciepłej jak i potopiło od strony zimnej.
Zmierzając do celu wszystko jest dla ludzi z pasją. Powodzenia w dalszych modach :pub:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=540909
Odpowiedź dla czego taki kolor: "Przydałoby sie troche polotu i finezji w tym smutnym jak pi$da mieście"
165/40/17 na 7,5J więc wiem co to naciąg :D

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: VW GOLF V 1.9TDI 105KM BKC modyfikowany 170KM 360NM KING

Post autor: gruchaarl » śr paź 01, 2014 21:34

bobmenck pisze:chodzi o to że kreska dupy nie urywa, bądźmy szczerzy :smirk:

na seryjnym sofcie dzisiaj kolesowi wirnik upieprzyło przy wyprzedzaniu od strony ciepłej jak i potopiło od strony zimnej.
Zmierzając do celu wszystko jest dla ludzi z pasją. Powodzenia w dalszych modach :pub:
ha, no pewnie że nie urywa w porównaniu z tym co można zrobić z 1.9TDI. Ale zdrowych pompek coraz mniej, dlatego wkleiłem oba wykresy :)

A dziękuje i również :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości