swap mk2 benzyna > diesel

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kamile124
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 05, 2014 12:05

swap mk2 benzyna > diesel

Post autor: kamile124 » wt sie 05, 2014 12:40

Siema, niedawno nabylem sowjego golfika i teraz mysle o jakims swapie, zalezy mi na tym zeby to byl diesel ale coś więcej niz 1.9. I zeby to tez byla jakas ogarnięta cena za kupno takiego silniczka ze skrzynią i osprzętem. Moj golfik to 1.3 kat. Jak byscie mogli to podajcie jakiś link do dokladnego opisu swapa takiego silniczka.



hak64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: ndz mar 23, 2014 13:23

swap mk2 benzyna > diesel

Post autor: hak64 » wt sie 05, 2014 14:01

kamile124 pisze:niedawno nabylem sowjego golfika i teraz mysle o jakims swapie,
Po co kupowałeś coś, co Ci nie odpowiada? Zdajesz sobie sprawę ile roboty i kasy wpakujesz w przeróbki? Taki swap przy MKII, to wartość auta (nie licząc kosztu robocizny), bo potrzebujesz nie tylko silnika i skrzyni, ale także kompletnego układu wydechowego, chłodzenia, sterowników, zawieszenia. Lepiej dołożyć 2-3 tysie i kupić gotową, zadbaną furę z mocnym dieslem pod maską.


specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych

kamile124
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 05, 2014 12:05

swap mk2 benzyna > diesel

Post autor: kamile124 » wt sie 05, 2014 14:52

Wszystko mi odpowiada, z tym ze troche chajsu trzeba bedzie wlozyc zdaje sobie sprawę, ale gwint juz jest dobra szeroka stal na 10J też więc coś musi to ciągnąć.



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Re: swap mk2 benzyna > diesel

Post autor: zgredd » wt sie 05, 2014 20:50

Kup jakiegoś AFN w całości w golfie 3 rozbitym za kilka groszy. Albo jakieś ALH,AHF w budzie ibizy fl albo leona, dobrze jak by był po 2000 roku to możesz sterownik programować po kablu. Najlepiej szukać jakiegoś rozbitka lub anglika i po problemie.



deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Odp: swap mk2 benzyna > diesel

Post autor: deskjet » wt sie 05, 2014 22:32

zgredd pisze:dobrze jak by był po 2000 roku to możesz sterownik programować po kablu
Moj jest z 99 i tez idzie po kablu :chytry:


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Re: swap mk2 benzyna > diesel

Post autor: zgredd » śr sie 06, 2014 00:18

Chodzi o to żeby sterownik był 012 a nie stare 018.



Havan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10

swap mk2 benzyna > diesel

Post autor: Havan » śr sie 06, 2014 08:56

Najpierw to trzeba zadać sobie pytanie czy to ma być TD/TDI na ile mocy do czego będzie służyć czy jazda na co dzień czy zabawka. nie opyla się robić takiego golfa jak na allegro stoją mk2 w tdi po 4k. Ja tworzę mk2 1.9 TD i na sam remont generalny silnika i jego osprzętu poszło mi 4 kafle więc warto to przemyśleć czy chce się bawić człowiek czy po prostu kupić gotowca i mieć masę roboty mniej.


Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.

Eizon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt mar 26, 2013 10:16
Lokalizacja: Okolice Warszawy

swap mk2 benzyna > diesel

Post autor: Eizon » pt sie 15, 2014 11:00

według mnie od golfa IV najlepszy.. przynajmniej jakiś tuning czy coś to po kablu zrobisz a nie wyciąganie sterownika i bawienie się w lutowanie flash..

proponuje jakieś 110km TDi



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości