wiadomo że większy IC się przydaje przy podnoszeniu mocy, jednak nie koniecznie chciałbym pakować FMIC, wolałbym pozostać przy SMIC, tylko przydało by się założyć jakiś większy/wydajniejszy
tylko od czego go założyć?
może audi rs6?
Od czego SMIC do bory 1.9TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Od czego SMIC do bory 1.9TDI
Czy ten intercooler jest większy i wydajniejszy od seryjnego?
Niedawno myślałem u siebie nad takim rozwiązaniem, ale według mnie - interes mało opłacalny.
Na necie szukać możesz używki big smica np. od aliego, ciężko znaleźć, na forum octavii sprzedaje ktoś za 600 zł.
Na ibeju czy allegrro są nówki, ale ceny z kosmosu tego big smica.
Podsumowując, podliczyłem i za 600-650 zł da radę zrobić fmica, w tym wliczyłem 280 zł za nowy IC, nowe łączniki, kolanka alu, opaski itp.
Niedawno myślałem u siebie nad takim rozwiązaniem, ale według mnie - interes mało opłacalny.
Na necie szukać możesz używki big smica np. od aliego, ciężko znaleźć, na forum octavii sprzedaje ktoś za 600 zł.
Na ibeju czy allegrro są nówki, ale ceny z kosmosu tego big smica.
Podsumowując, podliczyłem i za 600-650 zł da radę zrobić fmica, w tym wliczyłem 280 zł za nowy IC, nowe łączniki, kolanka alu, opaski itp.
GTB...
Re: Od czego SMIC do bory 1.9TDI
A założenie dwóch identycznych IC, jeden przed drugim i połączenie ich szeregowo, ma jakikolwiek sens?
Od czego SMIC do bory 1.9TDI
powiększysz pojemność dolotu i bedzie duzy lag ,,,
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Od czego SMIC do bory 1.9TDI
Wg mnie daj sobie spokój z takimi kombinacjami alpejskimi x2 smic
Jeśli zrezygnujesz z nowego centralnego IC za 280-300 zł, i kupisz jakąś używkę w cenie 100-150 zł, automatycznie cena całości fmica spada w dół.
Podliczając jakiś czas temu ile by to wyszło, całe nowe orurowanie, z opaskami, kolankami, złączkami wychodziło koło 400 zł. W cenie wliczona używana rura od ibizy/caddy tdi, reszta wszystko nowe.
Żebym miał kupić big smica w miejsce seryjnego to musiałby kosztować max 400 zł. Używka za 600 to wg mnie również cena z kosmosu. Nowe to koszt 750 w górę.
Jeśli zrezygnujesz z nowego centralnego IC za 280-300 zł, i kupisz jakąś używkę w cenie 100-150 zł, automatycznie cena całości fmica spada w dół.
Podliczając jakiś czas temu ile by to wyszło, całe nowe orurowanie, z opaskami, kolankami, złączkami wychodziło koło 400 zł. W cenie wliczona używana rura od ibizy/caddy tdi, reszta wszystko nowe.
Żebym miał kupić big smica w miejsce seryjnego to musiałby kosztować max 400 zł. Używka za 600 to wg mnie również cena z kosmosu. Nowe to koszt 750 w górę.
GTB...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości