Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - XI tura
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - VIII tura
Witam
Czy szykuje się w najbliższym czasie jakiś group & chip?
Poprzednia tura już zakończona, więc pewnie nie mam już możliwości dopisania się do grupy .
Czy szykuje się w najbliższym czasie jakiś group & chip?
Poprzednia tura już zakończona, więc pewnie nie mam już możliwości dopisania się do grupy .
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - VIII tura
Witam,
są może jakieś wizje na następny chiptunning u Aliego?, przeglądałem inne fora, ale nic nie znalazlem. Jak ktoś coś wie, to prosze o info.
są może jakieś wizje na następny chiptunning u Aliego?, przeglądałem inne fora, ale nic nie znalazlem. Jak ktoś coś wie, to prosze o info.
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - VIII tura
Na a4 klubie coś się dzieje ale nie ja to organizuję.
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - VIII tura
Dokładnie na A4-klub.pl brakuje 2 osób do kompletnej listy aby można było ruszyć z grupowym tak więc zapraszamy Jak potrzebował byś więcej info pisz do mnie na PW
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pt paź 24, 2014 09:19
Re: Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - VIII t
Witajcie,
na siostrzanym forum organizujemy grupowe Chipowanie w Dynosoft Katowice. Jak jest ktoś chętny to zapraszam:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... &start=350" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Tomek
na siostrzanym forum organizujemy grupowe Chipowanie w Dynosoft Katowice. Jak jest ktoś chętny to zapraszam:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... &start=350" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Tomek
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - VIII tura
Zaczynamy kolejną, IX turę.
Zasady:
W temacie pojawi się informacja od kiedy można się umawiać na dokładne terminy, na razie proszę się zgłaszać do mnie.
Pozdrawiam,
Maciej
Zasady:
Co do terminów to na razie zbieramy listę chętnych i przewidujemy chipowanie na początku grudnia. Wpływ na dokładne terminy będzie miała liczba chętnych oraz pogoda. Póki co proszę się zgłaszać do mnie na PW w celu dopisania do listy. Tak jak poprzednio zgłaszające się osoby dostaną ode mnie hasło potrzebne przy umawianiu z Aligatorem i lista ta nie będzie ujawniana.Ceny promocyjne:
1. Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne:
Diesel:
- wszystkie silniki, wszystkie marki do 6 cylindrów z jedną turbosprężarką 1000zł
- 8+ cyl oraz silniki bi-turbo 1400zł
- ciężarówki 2000zł
Benzyna (grupa VAG):
- 1.8T - (Sterownik ME7) - cena po rabacie 1100zł
- TFSI - (Sterownik MED8) - cena po rabacie 1250zł
- TSI - (Sterowniki MED17) - cena rabacie 1400zł
- 3.0TFSI - 1700zł (wliczone dopłaty quattro, automat)
Dopłaty:
+100zł automat,
+100zł 4x4,
remap dsg +400zł (w cenie wliczona dopłata 100zł za automat)
Inne sterowniki - rabat wg indywidualnych ustaleń telefonicznych.
Modyfikacja obejmuje:
- diagnostykę silnika "przed"
- indywidualne wykonanie programu
- pomiary na hamowni obciążeniowej
Promocja nie łączy się z innymi promocjami.
2. Samochody w których w celu wykonania modyfikacji konieczny jest demontaż sterownika silnikowego - cena z punktu 1 plus dopłata 300zł
Nie jestem w stanie określić z góry czy w samochodach od 2009r trzeba będzie demontować sterownik czy też nie, właściciele takich pojazdów muszą być przygotowani na taką ewentualność.
Na ogół (ale nie zawsze) w grupie VAG:
Roczniki 2008 i starsze - modyfikacja przez OBD
2009, 2010 - modyfikacja przez demontaż sterownika
2011 i młodsze - modyfikacja przez OBD
Promocja dotyczy seryjnych silników, maksimum jedna modyfikacja (większe wtryski lub niewiele większe turbo lub fmic itp). Ponieważ w poprzednich edycjach pojawiały się niedomówienia informuję że przez termin "niewiele większe turbo" rozumiem seryjne turbo o zbliżonym rozmiarze (np. turbo asz lub arl do asv czy alh). Jakakolwiek hybrydowa turbina to nie jest "niewiele większe turbo".
Bardzo proszę o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. Z przykrością muszę stwierdzić, że w poprzednich edycjach często zdarzało się że przyjeżdżały samochody niesprawne. Dlatego bardzo proszę o nieprzyjeżdżanie samochodami którymi gołym okiem widać wycieki np. w układzie dolotowym, w zaworze EGR, z wahaniami mocy podczas przyspieszania, z pojawiającym się trybem awaryjnym itd. W przypadku przyjechania samochodem z takimi usterkami należy liczyć się z dodatkowymi kosztami.
Zryczałtowany koszt diagnostyki i sprawdzenia samochodu na hamowni przed tuningiem w przypadku niemożności wykonania tuningu z powodu złego stanu technicznego to 200zł.
W temacie pojawi się informacja od kiedy można się umawiać na dokładne terminy, na razie proszę się zgłaszać do mnie.
Pozdrawiam,
Maciej
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
- marek.zmija
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw wrz 07, 2006 21:15
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IX tura
Witam,
Co to za dodatkowa opłata 400pln za DSG ? Trzeba zapłacic o 40% więcej (w przypadku 1.9 TDI), a jak sprawdzam poprzednie tury nie było tej opłaty. Czy można to wyjaśnić na forum , może ktoś ma skrzynię DSG i chętnie się dowie.
Swego czasu (z innym autkiem) rozmawiałem z Aligatorem i skrzynia "douczała się" a teraz coś sie pozmieniało?
Pozdrawaiam,
Marek
Co to za dodatkowa opłata 400pln za DSG ? Trzeba zapłacic o 40% więcej (w przypadku 1.9 TDI), a jak sprawdzam poprzednie tury nie było tej opłaty. Czy można to wyjaśnić na forum , może ktoś ma skrzynię DSG i chętnie się dowie.
Swego czasu (z innym autkiem) rozmawiałem z Aligatorem i skrzynia "douczała się" a teraz coś sie pozmieniało?
Pozdrawaiam,
Marek
Pozdrawiam
Marek 'VIPER' Żmija
Marek 'VIPER' Żmija
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IX tura
W momencie gdy jest to wymagane przy remapie silnika to remap DSG jest już w cenie. Cena samego remapu skrzyni dotyczy konkretnych zmian na życzenie klienta, które nie są już wymagane do poprawnego funkcjonowania auta.
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IX tura
Pytanko na forum, może komuś przydadzą się odpowiedzi
Mam Golfa 4 TDi 1.9 AGR 90 koni czerwiec 1998r.
Mam go od czterech miesięcy, jak sądzę, jest w pełni sprawny - zero dymku, nie widzę, żeby coś ciekło itp. Czyli się nadaje
- rocznik nadający się pod OBD, czyli 1000zł wystarczy?
- chcę, aby jeździł jak najdłużej bezawaryjnie, nie chcę go wysilać - ile mogę się spodziewać, bezpieczne 110 koni bez zwiększenia spalania?
Czytałem troszkę, do 120 koni czipem wyciągają ludzie z tego silnika, podobno spalanie nie wzrasta lub nawet maleje dzięki większemu momentowi itp.
No fajnie, tylko czy będzie to odczuwalne podczas codziennej, normalnej jazdy? 5x w tygodniu jeżdżę trasą w sumie 2x40km prędkością 120km/g w dwie osoby.
Silnik daje radę, choć czasem przydało by się uciec szybciej od jakiegoś dziwaka na drodze w sumie każdy kompakt ma te 100/115 koni.
Kasowo nie stoję najlepiej, dlatego ważne sprawy są dla mnie ważne
Btw jaki jest koszt czipa poza grupowym czipowaniem?
Pozdrawiam!
Mam Golfa 4 TDi 1.9 AGR 90 koni czerwiec 1998r.
Mam go od czterech miesięcy, jak sądzę, jest w pełni sprawny - zero dymku, nie widzę, żeby coś ciekło itp. Czyli się nadaje
- rocznik nadający się pod OBD, czyli 1000zł wystarczy?
- chcę, aby jeździł jak najdłużej bezawaryjnie, nie chcę go wysilać - ile mogę się spodziewać, bezpieczne 110 koni bez zwiększenia spalania?
Czytałem troszkę, do 120 koni czipem wyciągają ludzie z tego silnika, podobno spalanie nie wzrasta lub nawet maleje dzięki większemu momentowi itp.
No fajnie, tylko czy będzie to odczuwalne podczas codziennej, normalnej jazdy? 5x w tygodniu jeżdżę trasą w sumie 2x40km prędkością 120km/g w dwie osoby.
Silnik daje radę, choć czasem przydało by się uciec szybciej od jakiegoś dziwaka na drodze w sumie każdy kompakt ma te 100/115 koni.
Kasowo nie stoję najlepiej, dlatego ważne sprawy są dla mnie ważne
Btw jaki jest koszt czipa poza grupowym czipowaniem?
Pozdrawiam!
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IX tura
W tym temacie odpowiem tylko na ostatnie pytanie - poza grupówką program w tym aucie kosztuje 1200-1300zł. Reszta pytań nadaje się do innego działu i już nie raz padły na nie odpowiedzi.
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IX tura
Stolniczkow, rozumiem, ok
O cenę dopytuję, bo aktualnie muszę się szarpnąć, a może na początku roku będzie spokojniej. Cóż, zima zawsze kosztuje
O cenę dopytuję, bo aktualnie muszę się szarpnąć, a może na początku roku będzie spokojniej. Cóż, zima zawsze kosztuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości