Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
Czyli z wszystkich komentarzy widze ze najlepsza opcja bylo by td04 a nie t3 lub k24 dobrzr wnioskuje?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Jak wyglada wyglada charakterystyka tej td04 od ilu wstaje/przy ilu juz konczy dmuchac/ granica jej bezpiecznego doladowania na codzien?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
seryjnie chodzi na 1.1 bara, znosi dzielnie 1.5 a i nawet 1.8... wstaje... to zależy od tunera i ilości paliwa podanego na tłoki ( nie piszę tu o węglu sypiącego się z tłumika ), kończy dmuchać... to zależy od wydajności układu paliwowego jak kiepski to i doładowanie w pewnym momencie będzie spadać mimo zamkniętego WG.KLICHO pisze:Jak wyglada wyglada charakterystyka tej td04 od ilu wstaje/przy ilu juz konczy dmuchac/ granica jej bezpiecznego doladowania na codzien?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Hmmmm mysle ze u mnie by raczej zdala egzamin. Dac na 1,3-1,35 i dymienie by zniklo i by bylo bezpieczne i trwale tak mi sie wydaje. Fajnie jak by dalo ustawic ja aby wstawala w granicach 2 tys obrotow
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
co to znaczy.... wstawała?? Bo nigdy nie mogę tego zrozumieć... od 2 tys obr/min wskazówka na manometrze zacząć się ruszać, czy przy 2 tys obr/min ma bić już full boosta?? Bo to są dwie różne rzeczy. Wstawać to ona wstaje na 1 biegu podczas jazdy delikatnej, ale o max booscie 1.3-1.35 bara koło 2 tys obr/min można zapomnieć. Ona w omedze bo TD04 11stka jest z opla omegi 2,5 TDS bije 1.1 bara przy około 2.2 tys obr/min przy 6 cylindrach, W TDI będzie trochę później.KLICHO pisze:Fajnie jak by dalo ustawic ja aby wstawala w granicach 2 tys obrotow
Ostatnio zmieniony pt lip 04, 2014 08:45 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Chodzi mi o to zeby cos juz wiala z nizszych obrotow aby nie dymil jak bedzie jazda na luzie
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
KLICHO, na pewno TD04 będzie lepsza niż T2/T3. Ma też więcej zalet :
1. Można wymieniać sobie same środki turbin, kombinować z wirnikami i muszlami zimnym, bo całość idzie odpiąć od muszli gorącej. Zmiana turbiny zajmuje nawet 30 minut.
2. Duża dostępność na allegro.
3. Nie zapycha wydechu jak T2
4. Trzeba isć na kompromis, nie ma turbiny WG która będzie ładnie wdmuchać przy 2000 obr, ani takiej, która będzie się kręcić do 4500 obr, nie zapychając wydechu jednocześnie. Wiec albo k14 i boost z dołu, zapychanie powyżej 3000 obr, albo TD04, ciut muł z dołu i szaleńcza jazda do odcinki
1. Można wymieniać sobie same środki turbin, kombinować z wirnikami i muszlami zimnym, bo całość idzie odpiąć od muszli gorącej. Zmiana turbiny zajmuje nawet 30 minut.
2. Duża dostępność na allegro.
3. Nie zapycha wydechu jak T2
4. Trzeba isć na kompromis, nie ma turbiny WG która będzie ładnie wdmuchać przy 2000 obr, ani takiej, która będzie się kręcić do 4500 obr, nie zapychając wydechu jednocześnie. Wiec albo k14 i boost z dołu, zapychanie powyżej 3000 obr, albo TD04, ciut muł z dołu i szaleńcza jazda do odcinki
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Ogolnie tak ja sie nie scigam ani nie robie nazlosc dresikom z bmw chodz czasami sie zdarzy. Bardziej jezdzae w trasie z kielc do warszawy itp. Czasami potrzebne jest to ladowanie turbinki. U mnie na t15 no mam malutki zakresik + kopcenie bo nie wyrabia i szukam wlasnie aby to dymienie zniwelowac + miec z wyzszych obrotow zares mocy przy wyprzedzaniu a ze mul z dolu to chyba nie problem dla mnie
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Mam do zabrania dwie turbiny jedna to Garrett GT2538C z Mercedesa Sprintera a druga to tb0324 z bmw 524td
obydwie mam za darmo nie mają luzów nie są uszkodzone ale czy jest sens je brać, czy mój aaz lub 1z da rade i czy to nie jest jakiś szmelc
dzięki z góry za sugestie.
obydwie mam za darmo nie mają luzów nie są uszkodzone ale czy jest sens je brać, czy mój aaz lub 1z da rade i czy to nie jest jakiś szmelc
dzięki z góry za sugestie.
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
mam pytanie czy jak w TDI 130 ASZ zmienie turbine na ARL 150 to musze tez oprogramowanie zmienic? i jeszcze jedno na zdjeciach one wygladaja identycznie robil juz tak ktos pasuje wszystko git czy trzeba cos przerabiac?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
Ni nie musisz zmieniać w przypadku zmiany z ASZ na ARL. To są praktycznie identyczne turbiny różnią się tylko grubszym wałkiem wiec są troszeczkę wytrzymalsze.
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
marccin, zależy czego od nich oczekujesz. Sądze ze obydwie bedą póżno wstawać.
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Czy takie ustawienie kierownic (pozycja zamknięta) jest prawidłowa-wystarczająca? Trurbo ma problem ze wstawaniem i szukam tutaj przyczyny czy one nie powinny być bardziej przymknięte?
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
wydaje mi sie ze powinny byc nieco bardziej przymkniete. mam w piwnicy czesc goraca to moze jak sie zmobilizuje to strzele fote wieczorem.
/fotki t raczje nei strzele bo przeciez to musi byc zlozone i tam nie idzie dojsc z aparatem. Generalnie tak na oko stwierdzilem ze ten przeswit miedzy lopatkami to okolo 2-2.5 mm. Wiec jesli masz wiecej to ktos tam grzebal niestety.
/fotki t raczje nei strzele bo przeciez to musi byc zlozone i tam nie idzie dojsc z aparatem. Generalnie tak na oko stwierdzilem ze ten przeswit miedzy lopatkami to okolo 2-2.5 mm. Wiec jesli masz wiecej to ktos tam grzebal niestety.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości