Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
No mi na samym nastawniku zmodzonym, na ori rzeczach z 1z wypluło 112KM i 314Nm
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
I więcej już nie ugrasz na tym nastawniku podejrzewam.Wystarczy zobaczyć u użytkownika Fiodor co pompa 11 robi z nastawnikiem z renault.No mi na samym nastawniku zmodzonym, na ori rzeczach z 1z wypluło 112KM i 314Nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Wiem wiem dlatego teraz już mam program i już wszystko się wyrównało 137KM i 346Nm na ori wtryskach 1z i turbinie 1z przy 1.2-1.22Bar
Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
vagpumpe pisze:I więcej już nie ugrasz na tym nastawniku podejrzewam.Wystarczy zobaczyć u użytkownika Fiodor co pompa 11 robi z nastawnikiem z renault.No mi na samym nastawniku zmodzonym, na ori rzeczach z 1z wypluło 112KM i 314Nm
szukalem na tym forum Fiodora /tematu, 4ry posty tylko, jakis kolo z klubseatibiza?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Mam pytanie mam nastawnik ale mocno zmodzony HDK 248 z reni i przynim masa dymu jest ale ma mocnego kopa przez to. Pytanie głównie do tych co wsadzali nie modzone nastawniki HDK 248 czy jak włożyliście do swoich ori pomp była różnica jakaś i jak z dymieniem ?
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Mozesz napisac co w/g ciebie oznacza "mocno zmodzony"? Bo cos co dla ciebie jest mocne dla innego to dopiero poczatek , wiec rozwin mysl przyjacielu.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
A skad mam wiedziec, kupilem u znajomego ktory sie tym zajmuje. Moj wykres pokazuje jak mocno jest zmodyfikowany. Ale nie o to pytalem. Chcialbym wiedziec jak samochod sie zachowuje po zalozeniu zwyklego nastawnika hdk 248 z reno
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
jak jest masa dymu to nie oznacza ze jest mocno zmodzony tylko ze leje mega duzo paliwa na tłoki , modzenie podobne do opornika na pompie ... tez bedzie niuton i moze 110koni w 90tce ale kiedy tłoki spłyną ? tego nie wie nikt.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
No leje na pewno, pali mi okolo 7-8L nie wazne jak jezdze. Tam cos jest zeszlifowane i cos jeeszcze napiecia normalne sa. Ale pytanie czy zwykly nastawnik HDK 248 nie grzebany jak wplywa na dynamike i dym. Chodzi o normalna prace
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Aaa to masz "zmodzony nastawnik" , tylko wiesz co ... a ja mysle ze masz opornik 400 ohm wladowany i to jest twoje zmodzenie. Chlopie nim zaczniesz o cos pytac "liźnij" minimom wiedzy. Bo jak narazie wtopies sie ktorys juz raz. Pzdr.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Nie mam nigdzie zadnego opornika. Mowie ze cos w nim szlifowal i przestawial, na logach jest normalne napiecie jak by bylo nie ruszane. A jakis opornik mial bys przy wtyczce itp. A u mnie nie ma czegos takiego. Zadalem pytanie o zwykly nie ruszany nastawnik hdk 248
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
ja mam nie zmodzonego hdk 248. Na 100% nikt przy nim nie grzebał, bo pompę sam wymontowywałem z renówki. Wpływa na dynamikę tak, że do mojego autka, po zaaplikowaniu serynego softu z AFN-a, hamowania pokazała 160 PS/320 Nm. Dymu po programie nie mam, tylko do 1500 obr, żeby podkręcić turbo. Tuner zauważył że wyszła duża moc, na stosunkowo niskim napięciu, bo tylko 4,36V.KLICHO pisze:Ale pytanie czy zwykly nastawnik HDK 248 nie grzebany jak wplywa na dynamike i dym.
I nie wiem czy to bardziej zasługa pompy czy turbinki, ale moment mam prawie jak od linijki.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Czyli rozumien ze warto wstawic no program bede mial caly na korekte i raczej nawet na ori turbie 1z i walku AEY nie powinno byc dymu ? Wtryski AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości