Obstawiałbym ERF. ale są dłuższe FJW - IV do 210kmh a tutaj widac koło 180-190...miskieusz pisze:co to za skrzynia? Bo wydaje się być długa
1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
W sumie to marne szanse miałem na strzelenie
Dajcie znać jak będzie coś grubszego. Gratuluję wyniku i bezawaryjności życzę.
Dajcie znać jak będzie coś grubszego. Gratuluję wyniku i bezawaryjności życzę.
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
Tak skrzynia jest długa, ale też i zakres obrotów użytecznych się zwiększył. DRW
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
widziałem właśnie, że do 5k dolatujecie spokojnie, ładnie ładnie...
Vmax na autobanach testowany?
Vmax na autobanach testowany?
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
POGRATULOWAŁ
Co do mocnych TDI, to ja bym powiedział, że jest to najmocniejsze TDI w polandii, najmocniejsze 1.9tdi, inni (o ile są) bynajmniej sie nie pochwalili
Wszyscy zachwalają, ale ja zapytam: jak z żywotnością i nie chodzi o sprzęgło/dwumas/skrzynia , ale motor, wtryski, itp.
Wiadomo, że takim tdi sie nie butuje bez opamiętania, ale dosć często "trzeba różnych cFaniaczków postawić do pionu", więc czy da sie tak chociaż 50tyś km??
Co do mocnych TDI, to ja bym powiedział, że jest to najmocniejsze TDI w polandii, najmocniejsze 1.9tdi, inni (o ile są) bynajmniej sie nie pochwalili
Wszyscy zachwalają, ale ja zapytam: jak z żywotnością i nie chodzi o sprzęgło/dwumas/skrzynia , ale motor, wtryski, itp.
Wiadomo, że takim tdi sie nie butuje bez opamiętania, ale dosć często "trzeba różnych cFaniaczków postawić do pionu", więc czy da sie tak chociaż 50tyś km??
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
Myslę że i dlużej ale z głową. Ważne żeby pamiętac o tem. oleju
Chłodniczkę oleju dodatkową tez założę. Na dzień dzisiejszy za wcześnie o pewnych rzeczach mówić. Motor jest przygotowany EGT jest przecież znośne, więc pożyjemy zobaczymy
Chłodniczkę oleju dodatkową tez założę. Na dzień dzisiejszy za wcześnie o pewnych rzeczach mówić. Motor jest przygotowany EGT jest przecież znośne, więc pożyjemy zobaczymy
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
A czy Auto pojawi sie w tym sezonie na jakiś zawodach na 1/4mili ? bo w sumie nie napisane do czego zbudowane auto ale chętnie bym stanął się porównać - żeby było Fair wyłącze wszelkie dodatki.
był : Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Jest : Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ / 328KM/560NM +Metanol+NX - ET@12,40
https://www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/info/?tab=page_info
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Jest : Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ / 328KM/560NM +Metanol+NX - ET@12,40
https://www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/info/?tab=page_info
Re: 1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
To w razie czego Pamietaj o czerwonej Ibizie Staniemy wtedy razem jak sie udagruchaarl pisze:pewnie przyjadę, bo sam jestem ciekaw czasu
był : Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Jest : Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ / 328KM/560NM +Metanol+NX - ET@12,40
https://www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/info/?tab=page_info
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Jest : Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ / 328KM/560NM +Metanol+NX - ET@12,40
https://www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/info/?tab=page_info
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
Spoko jeszcze tylko mase samochodu prawie wyrównamy i bedzie ok
1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM
Witam,
jak byś mógł zdradzić koszt takiej modyfikacji z podziałem graty + robota.
Mam Borkę ARL z 4motiom.
Pozdrawiam
jak byś mógł zdradzić koszt takiej modyfikacji z podziałem graty + robota.
Mam Borkę ARL z 4motiom.
Pozdrawiam
VW BORA 1,9 TDI 4MOTION 150KM ARL VARIANT
Sprzedam kierownicę drewnianą trójroramienną Passat W8 z poduszką - 700,00 PLN
Możliwa zamiana na pozostałe elementy drewno na zwykłe.
Posiadam również inne elementy z golfa
Sprzedam kierownicę drewnianą trójroramienną Passat W8 z poduszką - 700,00 PLN
Możliwa zamiana na pozostałe elementy drewno na zwykłe.
Posiadam również inne elementy z golfa
Re: 1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
Jakie moce w ww przypadkach?cowboy pisze:gruchaarl pisze:
tak własnie sobie udwiadomiłem ze aktualnie najmocniejsze diesle w Polsce, czyli
- 2.5 TDI VP (Arek ostrołęka)
- 1.9 TDI PD (Kingsoft)
- 2.0 TDI PD 8V (Dobry Grzes)
- 2.0 TDI PD 16V (Piramida)
- 2.0 TDI PPD 16V (Sesik ale juz po konwersji na Boscha)
mają wtryski / pompki robione przy mojej pomocy w Diesel System w Nadarzynie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości