Glowica VP blok PD a osprzet
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Glowica VP blok PD a osprzet
e chyba sa inne szerkosci panewek w VP i PD ale juz nie pamietam czy aby napewno.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Glowica VP blok PD a osprzet
Nie prosciej, bo na wal z VP nie zalozysz korby z ASZ/ARL, mozesz za to zalozyc tlok + korba z AXR np. i tu juz znaczaco podniesiesz wytrymalosc. Ja mam calego ASZ + glowice ASV, silnik mial 72 tys. MIL , zmienilem tarcze imlulsowa, sprawdzilem dla pewnosci stan wszystkiego wszyskie uszczelnienia nowe, glowica porting i teraz ciesze sie ze sprawnego silnika ktory nie dymi na fioletowo i nie pcha oliwy przez odme. panewka vp i slabsze PD 47.x na korbie , ASZ/ARL i mcniejsze 50.x , glowne te same tu i tu.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Glowica VP blok PD a osprzet
Mam zamiar założyć do głowicy ALH dół od ASZ i mam pytanie bo kupiłem już uszczelkę i śruby do VP przypasuje to wszystko do takiej hybrydy? Przy zmianie tarczki czujnika muszę założyć nowe śruby do panewek? Ogólnie mam głowice zrobioną okazało się że dół też jest pęknięty od wypadku i muszę szukać alternatywy. Cały kompletny dół od ASZ został mi po naprawie innego silnika i mam to za darmo. Planuje kupić wszystkie śruby i podkładki w 1 dzień żeby kilka razy nie jeździć do sklepu i nie przerywać roboty.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Glowica VP blok PD a osprzet
Sroby mozesz zostawic stare, korby przykrec na 50nm w etapach 20-40-50 , i glowne na 100nm w etapach 40-70-100, jezeli nie pojda na 50 i 100 do wymiany sroby, zaloz tez nowe uszelniacze na wal , i pamietaj ze to silnik na panewkach-bez zmakow, musisz to wysrodkowac przy skladaniu i pamietac o pol-ksiezycach zeby nie wypadly jak wal bedziesz wkladal. Sroby z glowicy VP pasuja, pasuja tez z PD jak je skrocisz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Glowica VP blok PD a osprzet
sądząc po tabelce strikez, to jedno znacznie wynika że głowica AFN nie podejdzie do bloku ASZ/ARL???
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
Glowica VP blok PD a osprzet
rolek4, Do bloku ASZ/ARL podejdzie tylko głowica z ASV.
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Glowica VP blok PD a osprzet
Eden jak zwykle napisales cos mądrego.... , pasuja prawie wszystkie glowice z nowszych TDI(alu pokrywa) , wyjatkiem jest AGR gdzie trzeba podwiercic glowice na 2 i 4 szpilce na tulejke centrujaca, to samo tyczy sie glowic nowszych SDI jak AGP. Wszystko jest w tabelce widac dla niektorych to zrozxumiec to za duzo.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Glowica VP blok PD a osprzet
nawet gdyby pasowala od AFN totrzeba uwazac bo AFNy maja pasek rozrzadu innej kostrukcji co tez wiaze sie z innymksztaltem kol zebatych na rozrzadzie. Tak wiec zwracajcie uwage tez na to. Paski zebate moga miec trzy rodzaje ksztaltów: kwadratowy, trapezowy i polokragly. Ten ostatni to najnowsze rozwiazanie. Zwracam uwage bo tez dostawalem od klientow np kompletna glowice od afn do asv bo przecie to tdi i to tdi a jednak nawet gdyby siadla na bloku to nic z tego.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Glowica VP blok PD a osprzet
wesol, zawsze można zamienić koła, bo raczej na pewno mają jednakową średnice i jednakową ilość zębów, także z tym by nie było problemu,
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
Glowica VP blok PD a osprzet
tak byle o tym nie zapomniec przy podobnych manipulacjach.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Glowica VP blok PD a osprzet
To chyba aż takiego wpływu nie ma bo nie jeden jeździ na pompie z ASV w AFN i nic się nie dzieje a autko sam upalałem niemiłosiernie...wesol pisze:nawet gdyby pasowala od AFN totrzeba uwazac bo AFNy maja pasek rozrzadu innej kostrukcji co tez wiaze sie z innymksztaltem kol zebatych na rozrzadzie. Tak wiec zwracajcie uwage tez na to. Paski zebate moga miec trzy rodzaje ksztaltów: kwadratowy, trapezowy i polokragly. Ten ostatni to najnowsze rozwiazanie. Zwracam uwage bo tez dostawalem od klientow np kompletna glowice od afn do asv bo przecie to tdi i to tdi a jednak nawet gdyby siadla na bloku to nic z tego.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Glowica VP blok PD a osprzet
zaloz pasek takowy i sprawdz jak bedzie oplatac kolo zebate. Nawet gdyby podeszlo to a nie podjedzie bo ostatnio to przerabialem to wyhlasta pasek. kiedy i pryz jakim przelocie to ci nie powiem ale napewno bedzie kaleczyc pasek.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości