gino_gti, czemu ty realizujesz moje pomysły ?
żartowałem. choć nie powiem że od czasu do czasu tłucze mi się pomysł na R5 w golfie,.
daj Foto.
co do pytania, to powiem tak, pojemności nie zastąpisz, większy silnik mniej obciążony.
części tańsze, same zalety.plus wielki że mało pali.
można na instalacji od Paska B3/B4 TDI złożyć tylko ECU z T4
arwam,
na fotki narazie nie mam pozwolenia od wlasciciela powiedzial ze jak wyjedzie to wtedy bede mogl publikowac
co do sterownika bedzie z T4 z wiadomych pwoodow
ale można sobie życie uprościć szczególnie jesli zakładasz ECU z T4.
na dobrą sprawę jedynie trzeba przerobić wiązkę od świec żarowych, a co niektóre kable np do czujników temp wydłóżyć i pasuje,
po za mechaniczną stroną to jest to jeden z łatwiejszych swapów.
tak z ciekawości, skrzynka biegów z volvo?
a także ciekaw jestem na jakim setupie finalnie sie będzie to turlało
Skrzynia z volvo, rozwazalem flansze ale nie bylo juz tych 2 cm miejsca
Finalny setup ma byc taki zeby go nie zabic nm a jak bedzie malo to moze bedzie grubsza rzezba i po drobnej ingerencji w silnik atak pod 300 kuca wszystko zalezy od wlasciciela i jego zyczen
A co do strony mechanicznej to bylo to wyzwanie nie powiem
arwam, hehe dobrze wiesz że ja też. niektóre volvo mają podobne przełożenia co asd
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426