Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Ral1n » pt kwie 11, 2014 12:05

Czy do mocnego PD'ka - F +120% zamiast F +80% nie będzie overkillem - jeśli chodzi o odpalanie zimą i normalną eksploatację? W moim odczuciu 120'tki to raczej pod nitro... mógłbym prosić o opinie? Dzięki.



przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: przemlin » pt kwie 11, 2014 12:31

soprano89 pisze:gdybym tego nie doświadczył to bym nie uwierzył wniosek nie każdy pompiarz ogarnia tego typu wtryski które ogrania rewelacyjnie cowboy,
Wielokrotnie o tym było na forum o ustawianiu ciśnień dlatego bierzcie Pany wtryski z alledrogo bo tanio to zarobaczycie dym...



Awatar użytkownika
fan_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2014 14:08

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: fan_VW » pn kwie 14, 2014 22:26

witam ,czy mozliwe ze wtryski po przebiegu 5tys km na koncowkach bosio ustawione na 190/300bar sie przycinają ? wczesniej mialem ori afn-a koncowki boscha i czegos takiego nie zauwazylem a na tych czasami sie sterujacy przytnie ,widać to w logach ktore soebie robilem. czy moze komp świruje ? ( ori 8 bit na 2.b kpa mapie )


VW

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: vagpumpe » pn kwie 14, 2014 23:47

sterujący może wysiada,miałem podobnie



Awatar użytkownika
fan_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2014 14:08

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: fan_VW » wt kwie 15, 2014 07:29

vagpumpe pisze:sterujący może wysiada,miałem podobnie
a co tam sie moze w sterujacym przycinać ? cewka ?

wywalił bym te 216 bosio i wstawil te co mialem ale szkoda mi bo bardzo malo pali mi na tych 216 :bajer: i nie wiem co zrobic ,czy sterujacy jak by podmienic i wstawic ta 1 szt koncowki bosio ,coś sie rozleguluje ?


VW

Awatar użytkownika
fan_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2014 14:08

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: fan_VW » wt kwie 15, 2014 17:25

jednak to nie wtrysk sie przycinal a mialem brudny nastawnik pompy i filtr paliwa brudny. dzis naprawione i auto smiga super.


VW

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: flatron1984 » pn maja 05, 2014 21:40

Witam
Mam Golfa IV silnik ALH. Moc zostala podniesiona do 122KM. Teraz planuje zakup wtryskow od silnika ASV i korekta softu. Trafiaja mi sie wtryski o nr 028 130 201S, 2FH KBEL 58P 142. Koles twierdzi ze sa od 110KM, tylko ASV ma chyba inny nr? Co to za wtryski i czy moge takie zalozyc i jechac na korekte czy lepiej szukac wtryskow od ASV?


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
fan_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2014 14:08

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: fan_VW » pn maja 05, 2014 22:36

OD ASV Sa 202p ,chyba ze jakies hybrydy


VW

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » pn maja 05, 2014 23:21

Witam, szukaj od razu 0,216tek, dobrze Ci radzę. Zrobisz na tym okolice 150KM, atak za chwilę znów będzie Ci mało.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Muszka.d » wt maja 06, 2014 00:13

Ral1n pisze:Czy do mocnego PD'ka - F +120% zamiast F +80% nie będzie overkillem - jeśli chodzi o odpalanie zimą i normalną eksploatację? W moim odczuciu 120'tki to raczej pod nitro... mógłbym prosić o opinie? Dzięki.


f+120% to pogrom :)

proponuję +80% i będziesz miał jeszcze zapas :)


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Muszka.d » wt maja 06, 2014 00:17

Tylko 216stki wkładaj


ile lat mają wtryski od ASV ? to jest część która się zużywa... i jak dla mnie z reszta co widać po tym co ludzie oddają 80 % wtrysków nie powinna być już dawno zamontowania w silniku - śmieszne ciśnienia, pylenia brak, chrypienia brak.... oczywiście losowo są testowane bo szkoda na takie śmietniki czasu i pieniędzy...

Pozdrawiam


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
fan_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2014 14:08

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: fan_VW » wt maja 06, 2014 07:23

Muszka.d pisze:Tylko 216stki wkładaj


ile lat mają wtryski od ASV ? to jest część która się zużywa..
co mają lata do sprawnosci ?

jak dobrze wychaczy to trafi na dobre sztuki

we wtrysku co może sie zepsuć ? najbardziej końcówka ... wzm-a kupi(za grosze ) ktos mu wyreguluje i ma znowu na ileś tyś km dobre wryski.


VW

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: flatron1984 » wt maja 06, 2014 09:00

Gadalem jakis czas temu z tunerem ktory ma mi robic korekte pod drugie wtryski i powiedzial, ze jesli nie mam zamiaru wymieniac turba i zakladac wiekszego IC to nie ma sensu kupowac 216, bo niewiele mniej KM bedzie na ASV a cena wiadomo jaka za 216.
Znalazlem wtryski z ASV od Ibizy 2 FL, koles sprzedaje bo zalozyl 216, mowi ze wtyczka od sterujacego jest kwadratowa. Jaka wtyczka jest w ALH?


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
fan_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2014 14:08

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: fan_VW » wt maja 06, 2014 09:49

wtyczka to tylko 2 przewody mozesz przejsciowke zrobić na piny i normalnie bedzie działać


VW

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości