Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
to ciekawego,że czytaj post wyżej,masa z rezerwą na dwóch wagach kombii ahf 1360,a na wykresie masa ponad 1500kg
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
czekaj a 1360 + 2 osoby
jedna kieruje druga loguje
niech kazdy ma po 80kg czyli 1360+160=1520 kg
ale to dynomet, wiec i tak pomiar przyblizony...
ciekawy jest bardzo rozbudowany setup pod te 216 i moze stąd taki wynik
jedna kieruje druga loguje
niech kazdy ma po 80kg czyli 1360+160=1520 kg
ale to dynomet, wiec i tak pomiar przyblizony...
ciekawy jest bardzo rozbudowany setup pod te 216 i moze stąd taki wynik
-
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
to i tak nie będzie,bo trójka lżejsza jest,a do tego słyszałem już jak 199KM z dynometu okazało się mieć granice 180KM.Tam ma wpisane 1560kg masa auta
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Wszystko zależy jak skalibrowano dynomet stąd taki wynik...dynomet liczy tak samo jak rolki pod warunkiem ze obsługuje je kompetentna osoba..
moj golf variant waży z 2ma osobami 1580KG
1390KG waży z połowa zbiornika paliwa bez kierowcy i pasendżera
Mam swoj własny dynomet i testowałem różne ustawienia i wychodza ciekawe wyniki...liczy sie odpowiednie ustawienie w programie wygładzanie itp
dynomet jak i hamownia umożliwia manipulacje wynikiem...
Niemniej jednak trzeba bezwzglednie stosowac ustawienia podane przez producenta i podczas szkolenia przy kupnie urządzenia ,Wszelkie inne działania ,swiadome wprowadzanie wartosci niezgodnych prawdą prowadzi do fałszowania wyniku!!!
Mam pomiary róznych auto zrobione u mnie a potem na hamowni i sie niemal pokrywają.
Jest na forum kolega z Płocka ,który ma A3 na BRD ode mnie i reszte gratów podobną...strojony u rogala wynik 214KM z silnika AGR
moj golf variant waży z 2ma osobami 1580KG
1390KG waży z połowa zbiornika paliwa bez kierowcy i pasendżera
Mam swoj własny dynomet i testowałem różne ustawienia i wychodza ciekawe wyniki...liczy sie odpowiednie ustawienie w programie wygładzanie itp
dynomet jak i hamownia umożliwia manipulacje wynikiem...
Niemniej jednak trzeba bezwzglednie stosowac ustawienia podane przez producenta i podczas szkolenia przy kupnie urządzenia ,Wszelkie inne działania ,swiadome wprowadzanie wartosci niezgodnych prawdą prowadzi do fałszowania wyniku!!!
Mam pomiary róznych auto zrobione u mnie a potem na hamowni i sie niemal pokrywają.
Jest na forum kolega z Płocka ,który ma A3 na BRD ode mnie i reszte gratów podobną...strojony u rogala wynik 214KM z silnika AGR
-
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
ale tutaj jest trójka golf,a jest spora różnica między czwórką,do tego na 230tkach podobne wyniki udaje się robić
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
na 216 boscha+wałek z td i 11 wyszło ok 190KM wiecej si enie dało pomimo prądu na max na nastawnik
- krzysiek1606
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
ile razy jeszcze napiszesz ze to 3 a 4JohnyWalker pisze:ale tutaj jest trójka golf,a jest spora różnica między czwórką,do tego na 230tkach podobne wyniki udaje się robić
i powiadom swoiego kolesia od mocno lejacych pomp
ze zrobie pomiar na maha
krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
-
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Jakiego kolesia?A po tym poście widać jak u Ciebie z wykształceniem i kulturą.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
koledzy, prosze o spokoj
nie ma co od razu wszystkim zarzucac oszustwa !!
trzeba sie cieszyc z mocnych wyników, bo widac ze cos idzie do przodu
nie ma co od razu wszystkim zarzucac oszustwa !!
trzeba sie cieszyc z mocnych wyników, bo widac ze cos idzie do przodu
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Rozmawiałem z zakładem WUZETEM Jest szansa produkcji końcówek DSLA150P764. Minimalna wielkość partii 200szt czas oczekiwania 5miesięcy. Co wy na to ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr cze 19, 2013 15:51
- Lokalizacja: Mińsk Maz.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam
nie znam się na wtryskiwaczach na tyle żeby wnieść coś nowego do tematu ale wiem co nie co o obróbce matalu i co do wypowiedzi Speckom na temat robienia większych wtrysków na bazie końcówek z SDI to chodzi pewnie o to że dawał je żeby mu na laserze powiększyli otworki bo jest taka możliwość i mamy wtedy pożądne końcówki Bosch z potęcjałem takim jaki się nam zamarzy.. prawdopodobnie oto cała tajemnica...
nie znam się na wtryskiwaczach na tyle żeby wnieść coś nowego do tematu ale wiem co nie co o obróbce matalu i co do wypowiedzi Speckom na temat robienia większych wtrysków na bazie końcówek z SDI to chodzi pewnie o to że dawał je żeby mu na laserze powiększyli otworki bo jest taka możliwość i mamy wtedy pożądne końcówki Bosch z potęcjałem takim jaki się nam zamarzy.. prawdopodobnie oto cała tajemnica...
176 Km 340 Nm
Hamulce 312 mm przód 256 mm tył
Hamulce 312 mm przód 256 mm tył
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
MarsNapada, ta tajemnica została już dawno odkryta, jest w Polsce kilka takich zakładów które to ogarniają. Jednak do tej pory nie wiadomo jak takie wtryski wyczarowuje kolega z postów wyżej bo nic konkretnego na PW się od niego nie dowiedziałem, jeśli jest ktoś kto już ten temat przerabiał to byłbym zainteresowany wszelkimi wiadomościami.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Na laserze normalnie sie usmialem jesli myslisz ze otworki sa wypalane laserem to do gwiezdnych wojen powinienes sie cofnąć.MarsNapada pisze:robienia większych wtrysków na bazie końcówek z SDI to chodzi pewnie o to że dawał je żeby mu na laserze powiększyli otworki bo jest taka możliwość
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr cze 19, 2013 15:51
- Lokalizacja: Mińsk Maz.
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
na elektrodrążarce wgłębnej dokładnie... faktycznie może slangiem nie powinienem pisać bo może wprowadzić to kogoś w błądwesol pisze:Na laserze normalnie sie usmialem jesli myslisz ze otworki sa wypalane laserem to do gwiezdnych wojen powinienes sie cofnąć.MarsNapada pisze:robienia większych wtrysków na bazie końcówek z SDI to chodzi pewnie o to że dawał je żeby mu na laserze powiększyli otworki bo jest taka możliwość
jeszcze w kwestii wyśmianego lasera to jest takie urządzenie służące do między innymi bardzo dokladnego miejscowego hartowania metali jeden z największych laserow w Europie został zbudowany przez Nas i znajduje sie w Warszawie pół Europy zwozi do Nas części do hartowania a całą śmietankę polskiej myśli technicznej spija kilku niemców którym to ów laser został sprzedany przez polaków w czasie przewrotów ustrojowych jak to zwykle za psi grosz...czasami to aż ręce opadają nie?
sorki za OT ale to tak w formnie ciekawostki
176 Km 340 Nm
Hamulce 312 mm przód 256 mm tył
Hamulce 312 mm przód 256 mm tył
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości