Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: JABcok20 » pt sie 30, 2013 22:25

Oj tam oj tam. miałem korpus nieciekawy, pompka nieciekawa. seryjny od 90 konnego dlatego się wszystko bruździło do tego tłoczek przestawiacza miał mega otwór. Teraz jest inna pompa i wszystko lata jak trza po zmianie wysterowania. Wykres jest już poprawiony z dołu. zmieniam wydech z 55 na 65 i na pewno wyjdzie więcej kuniów niż wyżej.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: JABcok20 » pt sie 30, 2013 23:17

arwam pisze:JABcok20, nawet jak zmienię wrtyski to z Tobą nie staje :) przynajmniej aż większe turbo jakieś wleci od K24-7000 i pompa od T4 lub LT, jak zmienię korby, turbo, i pompę to wtedy myślę że będę z tobą miał jakieś szanse bo puki co MK1 biędzie o jakieś 300-350kg lżejsze niż moje coupe,

może jakiś filmik albo chociaż czasy jakie to w tej "puszce" robi :bigok:
to juz nie te predkosci ze mozna sobie fonem krecic jak sie rozpedza od 0-200. Jak zapłacę mandaty to nakręcę może jakiś filmik :satan: Zresztą mam wrażenie że powyżej 3000 obr na 11mm i poniżej 2.0 bara dużo sie nie zwojuje.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: arwam » sob sie 31, 2013 01:19

JABcok20 pisze: Zresztą mam wrażenie że powyżej 3000 obr na 11mm i poniżej 2.0 bara dużo sie nie zwojuje.
odpręż motor, to na serio pomaga, nieco urwie dołu, i może poddymiaćz rana szczególnie w zimie ale w wysokich obrotach czy w ogóle jak już osiągniesz zadane doładowanie w okolicach 2.0 bara to pomoże, silnik ma mniejsze straty własne na sprężanie.

ale z drugiej strony ciekawe jest to że jest ostatnio parę projektów TDI VP z momentami w okolicach 400-450Nm ale w większości moc zatrzymuje się w okolicach 210KM :)

ja chyba za rok spróbuję zabawy z TD uzbrojonym w elektronikę.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: JABcok20 » sob sie 31, 2013 02:20

Ja mam uszczelke z jednym otworem dobrana do wystawania tłoków. dobrałem tak dlatego bo autko na codzień miało być, nie wiedziałem że apetyt pójdzie w górę... Zamiast odprężać będę chyba rozwiercał na 2.0 ale nie wiem skąd uszczelkę wyczarować... Gdzieś wyczytałem że robią takie mody ale jest właśnie problem z uszczelką. Od benzyny też chyba prbolem dobrać.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: spawacz » sob sie 31, 2013 11:41

Napisz jaki tam masz sprzet, bo ze 11 z reni to wiemy a reszta? No i wydech seria 55


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

arwam

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: arwam » sob sie 31, 2013 14:15

no jak to co za sprzęt?
ma silnik, koła, zderzaki, kierownice :)
a na poważnie duże turbo, wtryski i pompa, oraz IC to dobra recepta na sporą moc,
zresztą jak będzie chciał to sam powie, ale widać że osoba która rozumie w czym rzecz jest sama w stanie sobie wygenerować w miarę dobre parametry.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Re: Odp: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: gniochu » sob sie 31, 2013 15:16

Panowie korzystajac z tematu pozwole sobie zapytac czy jesli do swojego afn-a zaloze pompe przerobiona na 11 bedzie odczuwalna wieksza moc? Czy na seryjnych gratach nie bedzie różnicy?

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2



arwam

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: arwam » sob sie 31, 2013 15:34

będzie różnica, szczególnie w dolnych obrotach, z tym że pojawi sie dym



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Re: Odp: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: gniochu » sob sie 31, 2013 15:46

Pytam poniewaz moja pompa sie powoli konczy a za regeneracje calej krzykneli mi 1000zl a znajomy ma wlasnie 11 za 1000zl z montarzem rowniez po regeneracji na nowej glowicy. Mial ja zalozona w galaxy i twierdzil ze szedl jak wsciekly i dlatego nie wiem co robic... :cry: a mocno bedzoe kopcil?

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2



arwam

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: arwam » sob sie 31, 2013 16:19

wystarczy skorygować położeniem nastawnika, i można śmigać, nie będzie ściany dymu, ale przy bucie do podłogi będą spaliny widoczne.



caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: caro86wlkp » sob sie 31, 2013 16:21

moment z dołu sie poprawi. mocy nie przybędzie. nie ma sensu nawet korekty robić. dymić nie będzie jak teraz nie dymi. przynajmniej u mnie tak było



arwam

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: arwam » sob sie 31, 2013 16:41

caro86wlkp pisze:moment z dołu sie poprawi. mocy nie przybędzie
jak masz inną falę to wtedy w górze kąt wtrsyku się rozjeżdża, falę musisz mieć taką , pod jaką sterownik ma mapy,
w przypadku AFN'a DE 110



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Re: Odp: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: gniochu » sob sie 31, 2013 16:53

Mozesz troche jasniej?

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2



arwam

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: arwam » sob sie 31, 2013 21:16

jak masz AFN to zostaw falę taką jak ma AFN, jeśli inną to trzeba soft, poprawiać i mapę wgrywać kąta wtrysku od takiego silnika z jakiego pochodzi fala.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości