dwie dziury pasują, jedną trzeba przewiercić. jest minimalnie pochylona na bok ale to nie przeszkadza. odległość od kolektora ssącego jest akurat. w mk3 wchodzi na styk, po montażu jest koło 3cm od grodzi. w audi a6 wchodzi z zapasem.
jakby ktoś miał problemy z montażem to mogę pomóć
dla mnie bardziej czytelne są logi niż pokazanie obrotomierza. tu masz czwarty bieg, masz wykres zrobiony z logów. czerwone zadane ciśnienie, zielone to co pompuje
porównaj grodz z grodzią z mk3. jak nie masz mniej miejsca to wejdzie. jak masz mniej to będziesz miał ciężko to zamontować w sensie kolektor z turbiną, oddzielnie musiałbyś. jak chcesz to mogę ci zmierzyć jak bardzo turbo ostaje od głowicy to sobie pomierzysz u siebie
zasilanie w olej, potrzebna przejściówka (5zł z sklepie z hydrauliką siłową). spływ oleju trzeba przedłużyć. ja obciąłem końcówki i połączyłem je wężem olejoodpornym. zasilanie w wodę można pominąć ale ja podłączam (turbo nie grzeje tak oliwy przy butowaniu) potrzebne 2 oczka i wąż do wody, wpinamy sie tam gdzie pasuje. wlot powietrza do turbo to już kwesta tego co mamy pod ręką. w golfie był ori dolot + kawałek kolanka metalowego + ori guma do zasilania turbiny. w audi mam dwa kolanka gumowe i jedno z nierdzewki + filtr stożkowy w obudowie. wyjście ze strony zimnej ma 50mm także nie ma problemu z podpięciem. DP też nie jest trudne do zrobienia. wystarczy że ślusarz wytnie nam kółko i do niego dospawamy kolanko bądź rurę. turbo odstaje 16cm od kolektora ssącego, miare przyłożyłem 5cm nad linią śrub kolektora ssącego
wartości mocy raczej są maksymalne, gtb1749VB czyli turbo z arl 200 koni przy 1.8 bara troche dużo, żaden tuner tyle nie zrobi klientowi także trzeba odjąć xxx koni z wykresu dla bezpiecznego setupu
nie mam wskaźnika egt. chłodzenie wodne mam od początku. Chłodzenie wodą raczej nie ma bezpośredniego wpływu na EGT, jedynie wpływa na to że turbina nie robi sie czerwona podczas butowania czyli w komorze silnika mamy chłodniej, wszystko mniej sie nagrzewa i filtr łapie chłodniejsze powietrze