Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Muszka.d » wt sie 20, 2013 09:54

kot743 pisze:Mam pytanie planuje kupić wtryski 0.230stki i zastanawiam się czy mogę je zamontować i pojechać na korektę softu czy najlepiej pojechać do tunera i wtedy tam na miejscu je wymienić? Mój silnik to ASV wymieniona pompa 11mm zrobiony chip, usunięty katalizator, zamiast EGRu flansza i korektor ssący od ASZ/ARL



Możesz montować i wtedy jechać na korektę. Nie musi być to wymieniane u tunera.
Zobacz na vag-u jaka dawka - ew. czy nie jest zbyt wiele dymu... i możesz lecieć na soft...


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
kot743
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
Lokalizacja: Grudziądz

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: kot743 » wt sie 20, 2013 10:55

Dawkę mam chyba dosyć mocna ustawioną ale w razie czego nie ma problemu żebym zmienił na mniejszą. Czyli nic się nie stanie jak będę jechać na tych wtryskach? Pewnie będzie konkretnie kopcić i powonieniem poczuć że samochodzik lepiej się zbiera.


Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » wt sie 20, 2013 21:29

Witam, jeśli nie będziesz zmieniał dawki, to jedź, ale delikatnie :chytry:
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: EnejVW » wt sie 20, 2013 22:50

Co tak wszyscy się boją jechać na tę korektę z większymi wtryskami, przecież chyba nikt nie jedzie ponad 100km i nie będzie katował auta, znajomy jeździł ponad 1,5 roku na 216 i dużej dawce bez ruszania programu i nic się nie stało a silnik wcale nie był oszczędzany.



Awatar użytkownika
kot743
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: kot743 » śr sie 21, 2013 07:17

EnejVW pisze:Co tak wszyscy się boją jechać na tę korektę z większymi wtryskami, przecież chyba nikt nie jedzie ponad 100km i nie będzie katował auta, znajomy jeździł ponad 1,5 roku na 216 i dużej dawce bez ruszania programu i nic się nie stało a silnik wcale nie był oszczędzany.
Jak bym wkładał 216stki to bym sie nie bał bo w serii mam 205 czyli dużej różnicy nie ma a wkładam 230stki a wiec jest różnica spora.


Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » śr sie 21, 2013 16:50

nie bedziesz jechal top speed to bedzie okej


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » czw sie 22, 2013 09:06

EnejVW pisze:Co tak wszyscy się boją jechać na tę korektę z większymi wtryskami, przecież chyba nikt nie jedzie ponad 100km i nie będzie katował auta, znajomy jeździł ponad 1,5 roku na 216 i dużej dawce bez ruszania programu i nic się nie stało a silnik wcale nie był oszczędzany.
na serii z 216 mozne i 15 lat jezdzic

a tu mamy 230, pompe 11 i jeszcze ECU po remapie ale wiadomo i serie mozna zarznać na autostradzie ;)



Awatar użytkownika
kot743
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: kot743 » czw sie 22, 2013 10:06

cowboy pisze:
EnejVW pisze:Co tak wszyscy się boją jechać na tę korektę z większymi wtryskami, przecież chyba nikt nie jedzie ponad 100km i nie będzie katował auta, znajomy jeździł ponad 1,5 roku na 216 i dużej dawce bez ruszania programu i nic się nie stało a silnik wcale nie był oszczędzany.
na serii z 216 mozne i 15 lat jezdzic

a tu mamy 230, pompe 11 i jeszcze ECU po remapie ale wiadomo i serie mozna zarznać na autostradzie ;)
Dlatego chciałem wiedzieć czy mogę jechać spokojnie do tunera bo mam jakieś 60km do niego. I chyba by było dobrze jak by ta droga była spokojna a nie na klepie :)
Najchętniej przed wyjazdem do Tunera bym ustawił dawkę na nastawniku tylko pytanie jaką wartość ustawić? Bo jak byłem u niego pierwszy raz na chipie to kont wtrysku ustawiał mi ale jeżeli chodzi o nastawnik to mówił że niechętnie się w to bawi bo nieraz można na momencie ustawić a nieraz od razu, dlatego chce u siebie pod domem to zrobić bo wiem jak ustawiać.


O i od razu mam pytanko do COWBOY'a bo te wtryski co kupiłem od kumpla to od od Ciebie kupił jakieś dwa lata temu i u niego leżały tylko około 2 miechów je używał i chodzi mi o to czy pamiętasz jakiego typu końcówki w tamtym czasie montowałeś? Ciśnienie pewnie 220 bo taki jest korpus.


Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KoJ@K » czw sie 22, 2013 10:24

Z pompkami jest tak samo, ze po zalozeniu innych, od mocniejszego silnika mozna w miare bezpiecznie dojechac na zmiane programu ?


Obrazek

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » czw sie 22, 2013 10:36

Witam, dokładnie, tak po zmianie wtrysków i pompy, wcześnie był robiony program, więc będzie dużo koksu, ja bym jechał ostrożnie i nic się nie stanie. Jak ktoś zapakuj nawet 260tki do seryjnego programu i pompy, to może sobie 1.5roku jeździć i nic się nie powinno stać, jednak ja bym nie ryzykował. :popcorn:
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » czw sie 22, 2013 15:33

kot743 pisze:COWBOY'a bo te wtryski co kupiłem od kumpla to od od Ciebie kupił jakieś dwa lata temu i u niego leżały tylko około 2 miechów je używał i chodzi mi o to czy pamiętasz jakiego typu końcówki w tamtym czasie montowałeś?
230 to zawsze były tylko i wyłacznie Fratelli Bosio ponieważ nikt inny nie robił tuningowych koncówek wtedy, zresztą teraz jest FIRAD ale oni mają 225 i 240 wg jakiegos opisu który miałem



Awatar użytkownika
kot743
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
Lokalizacja: Grudziądz

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: kot743 » czw sie 22, 2013 15:57

aha dzięki za odpowiedz czyli dobrze kupiłem :)


Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: EnejVW » czw sie 22, 2013 18:21

cowboy, to co w takim razie zrobić w mTDI przy 260 gdzie wszystko jest ustawione na słuch?



p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: p14c3k » czw sie 22, 2013 23:26

ja mam troche inne pytanie, chcialbym zmienic wtryski jednak auteo potrzebne jest mi na codzien. czy w takiej sytuacji moge do asv kupic jakies inne na wymiane koncowek, powiedzmy z 1z, czy innych 90km,, wyslac na wymiane koncowek i przelozyc p&p ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości