Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: krzysiek1606 » ndz maja 26, 2013 10:40

spawacz pisze:Daje rade te pompki z reni na 988, jak jeszcze falke 143 dasz do tego to juz miazga absolutna. Nie potrzebnie krzys robiles fasolki, a wstarczylo kolo z regulacja z nowszych TDI , ja mam 988 na fali de110 i lekko cisnienie dygniete i jest naprade good. Napewno jest to lepsza pompa niz 107j, kostrukcyjnie, jednak , to max power trzeba by bylo robic na fali de143+ nurniki z 107j , a jak ktos ma troszke wiedzy to mozna nizle nastawanikiem jeszcze dowalic. GTB tez robi robote chodz mysle ze wydajnosciowo to GT2052v .Przemlin napisz PW w sprawie pompy.
do afn jedenak polecam wypilowac fasolki mniej kombinacji i latwiej regulowac kąt :grin: a co do fali to taka mialem luzem a nurniki są z malymi otworkami :hmm:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: JABcok20 » ndz maja 26, 2013 13:25

Nic nie miałem zamiaru wnosić. Tylko śmieszne dla mnie jest jak ktoś pisze że tyylko fale przełozył podniósł ciśnienie i wszystko jeździ lepiej niż na ori. Widziałem już różne logi modzonej gdzie niby wszystko jest super itp a timing sie rozjeżdża. wleje więcej ale nie kiedy trzeba. Na dużych wtrychach wystarczy że sie rozjedzie 1-2 stopnie i już czuć różnice.
Krzysiek co do ustawienia kąta to ja to robie zegarem bo timingiem nie ma sie co sugerować.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: spawacz » ndz maja 26, 2013 16:33

"Tylko śmieszne dla mnie jest jak ktoś pisze że tyylko fale przełozył podniósł ciśnienie i wszystko jeździ lepiej niż na ori." To sie mnie tyczylo? Niech ci kolega Daron7 da logi mojej pompy to bedziesz widzial czy timing plywa i jak dawke prowadzi. A krzyska 200KM na czym robionie???? na 988 z reni i co to tez smieszne a fala tylko przelozona, ooo dziwne przeciez to nie ori.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: krzysiek1606 » pn maja 27, 2013 08:02

JABcok20 pisze:Nic nie miałem zamiaru wnosić. Tylko śmieszne dla mnie jest jak ktoś pisze że tyylko fale przełozył podniósł ciśnienie i wszystko jeździ lepiej niż na ori. Widziałem już różne logi modzonej gdzie niby wszystko jest super itp a timing sie rozjeżdża. wleje więcej ale nie kiedy trzeba. Na dużych wtrychach wystarczy że sie rozjedzie 1-2 stopnie i już czuć różnice.
Krzysiek co do ustawienia kąta to ja to robie zegarem bo timingiem nie ma sie co sugerować.
do pierwszego odpalenia ja tez ustawiam na zegar a jak mam 90 stopni to ustawiam za pomoca vaga kat
miedzy ( 50-60 ) :bajer: i jakos nic sie nie rozjezdza

http://images33.fotosik.pl/675/f33d33342f5435af.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
to jest na pompi 107j+ tlokorozdzielacz z reni
jabcok nigdzie nie pisalem ze podnioslem cisnienie w pompie :jezor:
i wystarczy tylko zmienic fale wtyczki i wypilowac fasolki i jest ok :cool:
a jak trafi ci sie truposz to i 16bar nic nie da :goof:
zdjecia pompy 988 z reni w v audi

ObrazekObrazek


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: przemlin » śr maja 29, 2013 12:19

krzysiek1606 pisze:zdjecia pompy 988 z reni w v audi
krzysiek1606 pisze:do afn jedenak polecam wypilowac fasolki mniej kombinacji
a do alh doużo bło by kombinacji???



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9230
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: wesol » śr maja 29, 2013 20:06

no jeszcze mniej jak do AFN'a bo nie musisz robic fasolek.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: spawacz » śr maja 29, 2013 22:14

montowanie jakich pomp z reni do TDI to smiechawa szczegolnie w 1z, afn ,ale, ahu ,avg. W nowszych tdi trzeba tylko pierscien zrobic redukcyjny.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: korfanty » pn cze 10, 2013 21:27

Czy aby nie bawić się z okablowaniem jest możliwość przełożenia nastawnika z ALH do pompy 988? Czy piasta i koło zębate pomy podejdą od ALH (mam możliwość wyrwać z gwarancją po nie dużym przebiegu 988 za niewielką kasę)

Obrazek



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: spawacz » pn cze 10, 2013 22:08

Nastawnik podchodzi, kolo z piasta tez mozna zalozyc bo podejdzie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: korfanty » pn cze 10, 2013 22:18

Ok dzięki za szybką odpowiedź, jeszcze dla pewności zapytam: z prac "wnecznościowych" zostaje przełożenie tylko fali z mojej pompy?



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: tomek08 » wt cze 11, 2013 20:23

korfanty pisze: jeszcze dla pewności zapytam: z prac "wnecznościowych" zostaje przełożenie tylko fali z mojej pompy?
Witam, tak, dokładnie.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: JABcok20 » ndz sie 25, 2013 18:13

Dla ciekawskich tak wychodzi pompa tdi mk4 z tłoczkiem z reno.
Obrazek
pomiar traktowany jako podgląd co się dzieje bo dupohamownia się przyzwyczaiła... timing poprawiany softem.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: spawacz » pt sie 30, 2013 22:00

Jak juz napisalem wczesniej, dla mnie nie ma zdziwienia, a niektorzy tak krytykowali ... :helm:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

arwam

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: arwam » pt sie 30, 2013 22:22

JABcok20, nawet jak zmienię wrtyski to z Tobą nie staje :) przynajmniej aż większe turbo jakieś wleci od K24-7000 i pompa od T4 lub LT, jak zmienię korby, turbo, i pompę to wtedy myślę że będę z tobą miał jakieś szanse bo puki co MK1 biędzie o jakieś 300-350kg lżejsze niż moje coupe,

może jakiś filmik albo chociaż czasy jakie to w tej "puszce" robi :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości