Mocny VP i problem.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Mocny VP i problem.

Post autor: spawacz » pn maja 20, 2013 21:59

PROSZE NIE USUWAC!!!

PAnowie mam taki problem, zaczelo juz sie to chwile temu ok 2-3tyg. auto w zakresie 900-3300 przyspiesza normalnie reakuje na gaz i jest diabelnie mocne, dochodzi do 3300-3500 i doladowanie spada na 0.8 bar czasem jest 0,7 , 0.9 nie na reguly i juz jak to sie mowi "pojechane" , odpuszasz minimalnie gaz w wysokim zakresie i znow dodalesz i masz na te 1-2s doladowanie pelne po czym znow 0.8. O co tu chodzi???? Pompy vacom 3szt juz zmienilem, 3 szt. n75 znienione, nawet turbo na krotko bezposrednio wpiete ,to samo. Logi zrobione , nie widac spadku dawki , wysterowanie n75 na poziomie max70% , pompa nie wiecej jak 60% na kaącie, przeplywka ok. Ma ktos jakis pomysl??? Setup to:
230+11+GT2052v+wydech kwas61m, dolot, sprzeglo ABF, soft 1.8b/51mg/4,5v, dol ASZ,glowica porting. Niech ktos cos podpowie PLZ bo lekko sie pomysly pokonczyly. Dzwine jest to ze nawet po podlaczeniu na krotko turbo przestaje pompowac , jakby nie mialo spalin, albo calkowice zniklo podcisnienie - moze gruszka pada???


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Mocny VP i problem.

Post autor: italiano_83 » pn maja 20, 2013 22:26

spawacz pisze:PROSZE NIE USUWAC!!!
Ale to nie jest dział techniczny tylko speed - tu się nie rozwiązuje problemów technicznych ...
spawacz pisze:moze gruszka pada???
Co za problem sprawdzić jej szczelność ... choć wątpię, żeby przy takim "składaku" problem był tak prosty i dlaczego miła by odpuszczać po pewnym czasie a nie cały czas...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Mocny VP i problem.

Post autor: spawacz » pn maja 20, 2013 22:37

To juz ci mowie ze wszyskie wezyki maja max 2mc, wszystko nowe, podcisnienie to 1 rzecz ktora sprawdzilem. Nie przenos, bo w technicznym nie bedzie pomocy, a tu jest wieksza sznsa.Gruszka tez sprawdzona, jednak nie na dluzszy czas bo ile mozna utrzymac ustami podcisnienie,a pompki niestety podcisnieniwej nie mam.,


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Mocny VP i problem.

Post autor: toffic » pn maja 20, 2013 23:18

Jesteś w stanie sprawdzić AFR w czasie jazdy?? Im bliżej turba tym lepiej (w sensie tuż za)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Mocny VP i problem.

Post autor: spawacz » wt maja 21, 2013 13:45

Chodzi ci czy nie zubaza? W momencie jak spada doladowanie i dalej cisniesz dym jest czarny - duzoooooo dymu. Niestety nie mam moznilowsci sprawdzenia AFR. Szkoda ze w domu ie byles wczoraj :crazy:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Mocny VP i problem.

Post autor: toffic » wt maja 21, 2013 13:52

spawacz pisze:Chodzi ci czy nie zubaza?
Dokładnie tak



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Mocny VP i problem.

Post autor: spawacz » czw maja 23, 2013 09:38

Nie mam czym tego zmierzyc, moge polegac tylko na logach i tym ze widac jak doladowanie spada ze jest sporo czarnego dymu, gdzie program jest robiony na min. dym. Sprobuje jeszcze grusze zablokowac w pozycji "max" jezeli doladowanie nie spadnie to padla grucha , jezeli spadnie to ewidentnie brakuje paliwa.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

Mocny VP i problem.

Post autor: p14c3k » czw maja 23, 2013 11:28

spawacz, dorwij jakas duza strzykawe to lepiej sprwdzisz gruche niz ustami, zassasz i zobaczysz czy trzyma.. pomodzone masz grubo, ale z tego opisu mniemam ze to wlasnie w niej problem..



rafizdg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 16:25
Lokalizacja: dąbrwoa górnicza

Mocny VP i problem.

Post autor: rafizdg » czw maja 23, 2013 14:57

Też kiedyś miałem taki problem jak ty, a potem juz kompletnie stracilem doladowanie. grucha testowana vagiem chodzila jak trzeba. okazało się że do kompa dostała się woda i były błędne odczyty z map sensora, sprawdzić nie zaszkodzi



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Mocny VP i problem.

Post autor: spawacz » pt maja 24, 2013 21:51

Tylko ze ja mam wskaznik doladowania dodatkowo, i wartosci sie pokrywaja niemal idealnie z tym co czyta map, wiec usterka elektorniki odpada. Jestema na 90% pewny ze gruszka pada, nie utrzymuje duzego podcisnienia i popuszcza sobie, jutro bedzie wszstko jasne.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Mocny VP i problem.

Post autor: tomek08 » pt maja 24, 2013 23:02

Witaj, gdyby na próbę zamontować inną gruchę?
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Mocny VP i problem.

Post autor: krzysiek1606 » ndz maja 26, 2013 10:32

spawacz pisze:PROSZE NIE USUWAC!!!

PAnowie mam taki problem, zaczelo juz sie to chwile temu ok 2-3tyg. auto w zakresie 900-3300 przyspiesza normalnie reakuje na gaz i jest diabelnie mocne, dochodzi do 3300-3500 i doladowanie spada na 0.8 bar czasem jest 0,7 , 0.9 nie na reguly i juz jak to sie mowi "pojechane" , odpuszasz minimalnie gaz w wysokim zakresie i znow dodalesz i masz na te 1-2s doladowanie pelne po czym znow 0.8. O co tu chodzi???? Pompy vacom 3szt juz zmienilem, 3 szt. n75 znienione, nawet turbo na krotko bezposrednio wpiete ,to samo. Logi zrobione , nie widac spadku dawki , wysterowanie n75 na poziomie max70% , pompa nie wiecej jak 60% na kaącie, przeplywka ok. Ma ktos jakis pomysl??? Setup to:
230+11+GT2052v+wydech kwas61m, dolot, sprzeglo ABF, soft 1.8b/51mg/4,5v, dol ASZ,glowica porting. Niech ktos cos podpowie PLZ bo lekko sie pomysly pokonczyly. Dzwine jest to ze nawet po podlaczeniu na krotko turbo przestaje pompowac , jakby nie mialo spalin, albo calkowice zniklo podcisnienie - moze gruszka pada???
jaka temperature masz w dolocie jakiej wielkosci masz fmic? moze jest za maly objetosciowo :bajer:
moze gotuje sie w dolocie :grin:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Mocny VP i problem.

Post autor: spawacz » śr maja 29, 2013 22:11

Siema, i problem nadal jest, a gruszka wymieniona, dodatkowy zegar vacum podlaczylem w obieg podcisnienien, i wyszlo calkowite -1.2b , a miedzy gruszka a n75 jest ok -1b , w momencie ustalenia odpuszczania kierownic spada na -0.6b po czym spowrotem wraca na -1b. Temp w dolocie nie przekracza 50st. Jeszcze tak dzis sprawdajac wszstko jak masz gaz na poziomie 38-40mg nie ubija cisnienia i ciagnie caly czas coprawda nie tak jak w pelnym gazie ale ciagnie i nie ubija. Panowie poradzcie cos , co sie moglo stac, aaa czujnik polozenia walu mam z PD ale to raczej nie ma powiazania. EGR zaspawany wiec naewno nie pusci.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Mocny VP i problem.

Post autor: spawacz » sob lip 06, 2013 18:14

Problem rozwiany dawno , ale napisze co bylo,tlumik elestyczny nie utrzymal ssania turbo , i zassalo go - glupio moze to brzmi ale tak zrobilo.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości