Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Witajcie. Niedługo zajmę się zakładaniem
FMIC do Golfa 3 1.9TD AAZ.
Specjalnie przeleciałem temat w poszukiwaniu zdjęć i porad.
Przydatne strony tego topicu umieszczę tutaj, być może ktoś z was będzie modził mk3 w niedługim czasie, także oto tutaj zbiór linków poświęconych montażu
FMIC MK3 by vwgolf.pl (porady, zdjęcia )
1.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=322" onclick="window.open(this.href);return false;
2.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=378" onclick="window.open(this.href);return false;
3.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=630" onclick="window.open(this.href);return false;
4.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=672" onclick="window.open(this.href);return false;
5.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=938" onclick="window.open(this.href);return false;
6.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=966" onclick="window.open(this.href);return false;
7.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=1022" onclick="window.open(this.href);return false;
8.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=1078" onclick="window.open(this.href);return false;
9.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=1148" onclick="window.open(this.href);return false;
10.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=1540" onclick="window.open(this.href);return false;
Jako że będę to podłączał pierwszy raz , z tej okazji mam parę pytań:
*Czy strony podpięcia się do intercoolera są obojętne ?
*Zainteresował mnie wątek węża od dmuchawy ciepłego powietrza (str.8 tego tematu)
Widać że użytkownik użył dosyć sporego kawałka nie tylko jako kolanko ale i także dłuższe połączenie ..
Pod maską już wygląda to trochę inaczej :
Zastanawia mnie fakt czy można by zastosować taki wąż począwszy od początku intercoolera az do samego kolanka przy silniku ??
Byłoby to rozwiązanie na razie tymczasowe aż do zakupu ładnych rurek .. Ale może i na dłuższą mete..
Co o tym sądzicie.?
Pozdrawiam . RevorTD
FMIC do Golfa 3 1.9TD AAZ.
Specjalnie przeleciałem temat w poszukiwaniu zdjęć i porad.
Przydatne strony tego topicu umieszczę tutaj, być może ktoś z was będzie modził mk3 w niedługim czasie, także oto tutaj zbiór linków poświęconych montażu
FMIC MK3 by vwgolf.pl (porady, zdjęcia )
1.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=322" onclick="window.open(this.href);return false;
2.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=378" onclick="window.open(this.href);return false;
3.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=630" onclick="window.open(this.href);return false;
4.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=672" onclick="window.open(this.href);return false;
5.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=938" onclick="window.open(this.href);return false;
6.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=966" onclick="window.open(this.href);return false;
7.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=1022" onclick="window.open(this.href);return false;
8.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=1078" onclick="window.open(this.href);return false;
9.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=1148" onclick="window.open(this.href);return false;
10.
viewtopic.php?f=82&t=57608&start=1540" onclick="window.open(this.href);return false;
Jako że będę to podłączał pierwszy raz , z tej okazji mam parę pytań:
*Czy strony podpięcia się do intercoolera są obojętne ?
*Zainteresował mnie wątek węża od dmuchawy ciepłego powietrza (str.8 tego tematu)
Widać że użytkownik użył dosyć sporego kawałka nie tylko jako kolanko ale i także dłuższe połączenie ..
Pod maską już wygląda to trochę inaczej :
Zastanawia mnie fakt czy można by zastosować taki wąż począwszy od początku intercoolera az do samego kolanka przy silniku ??
Byłoby to rozwiązanie na razie tymczasowe aż do zakupu ładnych rurek .. Ale może i na dłuższą mete..
Co o tym sądzicie.?
Pozdrawiam . RevorTD
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Witam, najpierw by trzeba sprawdzić, czy wytrzyma ten wąż zadane ciśnienie, a później mógłbyś to ewentualnie zastosować, ale trzeba zwrócić uwagę, żeby nigdzie nie obcierało, bo nici z tego będą.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
Witam.
Podobno wytrzyma ciś do 1Bar'a , styka ?
Podobno wytrzyma ciś do 1Bar'a , styka ?
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
A można by zastosowac taki wąż http://allegro.pl/waz-ssawno-tloczny-fi ... 42920.html" onclick="window.open(this.href);return false; albo taki http://www.sklep-grene.pl/product_info. ... s_id/21603" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
za mało, w tdi masz w zaleznosci od wersji 0,8-1,1 bar, poza tym raczej ten wąż nie jest odporny na olej ...RevorTD pisze:Witam.
Podobno wytrzyma ciś do 1Bar'a , styka ?
pierwszy nie jest odporny na olej, drugi nie jest odporny na wysokie temperatury ...eden1992 pisze:A można by zastosowac taki wąż http://allegro.pl/waz-ssawno-tloczny-fi ... 42920.html" onclick="window.open(this.href);return false; albo taki http://www.sklep-grene.pl/product_info. ... s_id/21603" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Zakres temperatur od ,30 st do + 100 st jest za mały?szpieg pisze:drugi nie jest odporny na wysokie temperatury ...
Mi wydaje się że wystarczający.
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
za intercoolerem w zależnosci od cisnienia masz maks 90 stopni ... sama turbina rozgrzewa sie do około 350 ...
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Witam, możesz użyć takich rurek http://allegro.pl/kadex-rura-prosta-rur ... 47652.html" onclick="window.open(this.href);return false; na do hondy wyszło około 1m, takich kolanek http://allegro.pl/kadex-rura-gieta-kola ... 27523.html" onclick="window.open(this.href);return false;, jest ich 11sztuk i w dodatku od jednego kolesia, to wszystko łączysz tymi łączkami http://allegro.pl/lacznik-silikonowy-51 ... 11459.html" onclick="window.open(this.href);return false;, albo jeszcze taniej ten wąż z powyższego linku, tniesz na kawałki po 10cm i do tego opaski, cybanty i masz całą kanalizację za nieduże pieniądze, a i wygląda o niebo lepiej niż sam wąż wszędzie.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Ja akurat mam mam zamiar założyć fmic do passata, to turbo jest blisko fmica. ale może skusze się na to z kadexu.
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
Witajcie.
Bardzo dziękuje za odpowiedzi.
Przydadzą mi się te opaski sylikonowe, co do rurek to chyba będę miał w śmiesznych cenach także dziękuję bardzo.
Edit:
Panowie orientujecie się może jeszcze jakiej średnicy w mm mają te wloty w intercoolerze od meganki ? Oraz ile mm przy turbie i kolektorze jest w MKIII ?
Bardzo dziękuje za odpowiedzi.
Przydadzą mi się te opaski sylikonowe, co do rurek to chyba będę miał w śmiesznych cenach także dziękuję bardzo.
Edit:
Panowie orientujecie się może jeszcze jakiej średnicy w mm mają te wloty w intercoolerze od meganki ? Oraz ile mm przy turbie i kolektorze jest w MKIII ?
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Panowie mam pytanie odnośnie wykorzystania coolera z Saab'a 95 2,3T na FMIC do G3. O ile znalazłem info odnośnie montażu i poprowadzenia kanalizacji, to nie udało mi się dokopać do informacji odnośnie średnicy rur.
Tak że mam parę pytań w związku ze średnicami i redukcjami:
1. wejście do IC jest fi60 (zew.) - czy od turbo do ic prowadzić kanalizacje w tej średnicy stosując jedną redukcję przy połączeniu z turbo czy lepiej poprowadzić kanalizację ~fi50 z dwoma redukcjami?
2. wyjście z ic jest fi 70 (zew.) - czy od ic do dolotu prowadzić kanalizację w tej średnicy z jedną redukcją przy dolocie, czy redukcje zrobić dwie, zaraz za IC na średnicę jak przy wejściu i druga redukcja przy kolektorze?
Z tego co pamiętam z IC najlepiej było by nie robić w ogóle redukcji średnicy, ale w tym przypadku się nie obejdzie bez niej. A może całość kanalizacji zrobić z rur ~fi50 z potrzebnymi redukcjami przy turbo->wejście IC->wyjście IC->kolektor?
Tak że mam parę pytań w związku ze średnicami i redukcjami:
1. wejście do IC jest fi60 (zew.) - czy od turbo do ic prowadzić kanalizacje w tej średnicy stosując jedną redukcję przy połączeniu z turbo czy lepiej poprowadzić kanalizację ~fi50 z dwoma redukcjami?
2. wyjście z ic jest fi 70 (zew.) - czy od ic do dolotu prowadzić kanalizację w tej średnicy z jedną redukcją przy dolocie, czy redukcje zrobić dwie, zaraz za IC na średnicę jak przy wejściu i druga redukcja przy kolektorze?
Z tego co pamiętam z IC najlepiej było by nie robić w ogóle redukcji średnicy, ale w tym przypadku się nie obejdzie bez niej. A może całość kanalizacji zrobić z rur ~fi50 z potrzebnymi redukcjami przy turbo->wejście IC->wyjście IC->kolektor?
- jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Może i sie zmieścił, ale zasłonięty całą belką i jeszcze nad belką kawałek wystaje. Dla mnie bez sensu pchać 230 i zasłonić go te 5,6cm.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
Witam,
Pozdrawiam.
Po mojemu nie ma co przesadzać z tymi średnicami fi60 i fi70, bo do jazdy codziennej raczej będzie spory lag, chyba że szykujesz silnik na 1/4mili i pakujesz GTB to wtedy warto by było. Jeśli do jazdy codziennej to spokojnie pakuj fi50 i będzie ok.mavric pisze:Panowie mam pytanie odnośnie wykorzystania coolera z Saab'a 95 2,3T na FMIC do G3. O ile znalazłem info odnośnie montażu i poprowadzenia kanalizacji, to nie udało mi się dokopać do informacji odnośnie średnicy rur.
Tak że mam parę pytań w związku ze średnicami i redukcjami:
1. wejście do IC jest fi60 (zew.) - czy od turbo do ic prowadzić kanalizacje w tej średnicy stosując jedną redukcję przy połączeniu z turbo czy lepiej poprowadzić kanalizację ~fi50 z dwoma redukcjami?
2. wyjście z ic jest fi 70 (zew.) - czy od ic do dolotu prowadzić kanalizację w tej średnicy z jedną redukcją przy dolocie, czy redukcje zrobić dwie, zaraz za IC na średnicę jak przy wejściu i druga redukcja przy kolektorze?
Z tego co pamiętam z IC najlepiej było by nie robić w ogóle redukcji średnicy, ale w tym przypadku się nie obejdzie bez niej. A może całość kanalizacji zrobić z rur ~fi50 z potrzebnymi redukcjami przy turbo->wejście IC->wyjście IC->kolektor?
Pozdrawiam.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości