Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
kolektor dolotowy od AWX ma wejście jak w mk3 czyli od strony skrzyni.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
matisim, dolot zostaje ten sam , pompą wspomagania rownież ta sama ( ale potrzebujesz kółko na pasek wielorowkowy ) alternator powinien być większy niż w 1z ale na jakiś czas powinien wystarczyć ( mocowanie na 95% takie samo) łapy silnika pasują z 1z skrzynia rownież z 1z ( choć bardzo szybko sie kończy ... ) wiadomo jak skrzynia zostaje to pól osie rownież , jak będziesz brał silnik z auta rozbitego czy jakiegoś tam to najlepiej wytnij DP za złączem elastycznym , o wiele ułatwi Ci to wystruganie wydechu .
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
prawdopodobnie udami sie zakupić PD'ka który już siedział w mk3 więc będzie prościej GGU już kupiona z odpowiednim sprzęgłem
Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
matisim, możesz mi pózniej na PW wysłać wymiary tej łapy co trzeba przerobić ? Bo tez nad GGU sie zastanawiam
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
sorry za ot, ale kolego matisim, bierzesz ten silnik z racingforum ? ten robiony w ctr? jak tak to mozesz podeslac na pw jaka cena, bo jestem ciekaw. Pozdro i powodzenia
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
Mk2Wro pisze: możesz mi pózniej na PW wysłać wymiary tej łapy co trzeba przerobić ? Bo tez nad GGU sie zastanawiam
spoko, jak zrobię to wstawie na faq bo tam aktualnych fotek już nie ma chyba...
poszło pwdawid13132 pisze:bierzesz ten silnik z racingforum ? ten robiony w ctr? jak tak to mozesz podeslac na pw jaka cena, bo jestem ciekaw. Pozdro i powodzenia
Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
dolot w PD? Nie ma sprawy. Są kolektory w lewo albo w prawo.
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
I stalo sie dol ASZ+ASV gora po remoncie , jutro mam nadzieje ze odpale , martwi mnie tylko czy za mocno nie podokrecalem panewek w ASZ 50 korba i 100 glowne.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
I jak gada już ?
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
Panie dziala znakomicie,odpalilem w Sobote o 21:10 , jak przedtem lekko poddymial na zimno to teraz jest zupelnie czysto, nie wspomne jak jezdzi i jak fajnie pracuje - w sensie kultury, cicho jak na VP. Jak ktos ma taki dylemat ze ma slaby dol lub zjechany polecam!!! U mnie po padzie turbo wygielo 3 korby i tak jezdzilem od ponad roku, ale wiedzilem ze moj AASV nie dzialal jak kiedys, ja sciaglalem miskie bylo wszystko jasne, i musialem wybrac PD w calosci, tloki+korby PD do ASV , czy hybryda ASZ+ASV. Wybor padl na ostatni i jestem maprawde mega zadowolony bo to auto nidgy tak nie dzialalo jak to zwlascza ze ASZ mial 130 tys niepelne, z dzialajacego golfa UK wyjety. Oczywiscie 130tys KM po przeliczeniu. AAA czujnik polozenia walu z PD dziala w VP , bo gdzies widzilaem herezje ze nie dziala.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
Czyli na tym bloku ASZ sa wszystkie uchwyty,miejsca na sruby itd na graty od VP? Bo nie wiem jak ASZ ale np.taki AFN w bloku ma dziure na pompe vacu itd.Pytam bo nie wiem czy góra AFNa nada sie na taką składanke jakby co ?
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
AFN,1Z i inne stare się nie nadają...Nowe VP wszystkie pasują...Czyli na tym bloku ASZ sa wszystkie uchwyty,miejsca na sruby itd na graty od VP? Bo nie wiem jak ASZ ale np.taki AFN w bloku ma dziure na pompe vacu itd.Pytam bo nie wiem czy góra AFNa nada sie na taką składanke jakby co ?
Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?
Czyli z afn-a podejdzie tylko pompa wtryskowa i wtryski tak?
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości