adaptacja turbiny vnt w 1z

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: soprano89 » ndz kwie 22, 2012 16:51

witam przeglądałem różne fora i szukałem informacji na temat vnt w 1z i za bardzo nie doczytałem się konkretnych informacji które by mnie interesowały może przeoczyłem
chciałbym za adaptować turbinę garrett GT1749V chłodzoną wodą nie wiem dokładnie z czego ona pochodzi może ktoś wie:)

posiadam

sterownik z AHU 16 bitów (wiem że Trzeba zmienić mapy na jakieś z silnika z vnt np afn) i jeszcze jeden problem jak obejść immo prawdopodobnie można usunąć albo wyłączyć (kto by był w satnie to zrobić i za ile)

wiem że trzeba zawór n75 zamienić na n18
i dodać tz akumulator podciśnienia

czy są jakieś szanse żeby to jakoś się zmieściło i chodziło co jeszcze jest potrzebne ???????? może ktoś kto to robił już coś podpowiem mi

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Re: adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: DANIEL LHR » ndz kwie 29, 2012 08:01

Moge wyłaczyc immo , info na pw . Mam tez kilka sterownikow z usunietym immo i podstawkami. Przy okazji immo moge jeszcze zmienic soft po vnt i kilka roznych programow do wyboru przełaczanych zmiana kodowania sterownika.



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: odzim » ndz maja 13, 2012 20:09

przeciez immo nie trzeba wyłaczyc tylko zaadoptowac w tym roczniku to jeden enter nacisnac potrzeba w vag com

masz tu procedure

procedura immo 2
[Wybierz]
[17 - Instruments] lub [25]jak immo w puszce
[Adaptacja - 10]
Zostaw kanał na "00"
[Czytaj]
[Zapisz]

[Done, Go Back]
[Zamknij Controller, Go Back - 06]
[EXIT

procedura immo1

ECU Zamiana
[Wybierz]
[25 - Immobilizer]
lub w pojazdach z immobilizerem zawarte w zegarów
[17 - Instruments]
[Login - 11]
4-cyfrowy PIN
Wpisz zera a następnie kod PIN 4-cyfrowy. Na przykład, jeśli twój PIN jest 1234, wprowadź 01234.
[Do it!]

[Adaptacja - 10]
Kanał 000
[Czytaj]
[Zapisz]
[Gotowe, powrót]
[Zamknij Controller, Go Back - 06]


Obrazek

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: jaaano » pt maja 25, 2012 20:55

A jak to będzie jeśli chodzi o AFNa ? tak samo ? W ori ecu chce wyłączyć immo,wyjąć,zamienić na inne ale też AFN( mocniejszy program) i zaadaptować immo z ecu do budy auta,to która procedura do którego ecu ?


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: odzim » pt maja 25, 2012 21:59

sprawdz jakie masz immo -wchodząc w odpowiedni adres i bedziesz wiedzial- tak trudno troche pomyslec , co do afn to jest numer 3 literowy silnika co ma do tego immo , afn wystepuje od 1995 bodajze do 1999roku w róznych autach i modelach i roznych sterownikach wiec i procedury moga sie roznic w zaleznosci gdzie sie znajduje immo a numer silnika nic nie ma do tego ,bo np silnik alh wystepowal w samochodach z immo 2 i immo 3 i procedury są calkiem inne adaptacji sterownika który jest taki sam ale immo jest inne ,inaczej bedzie w golfie 2000r z tym silnikiem i golfem z 2002r choc sterowniki i silnik sa takie same
Ostatnio zmieniony pt maja 25, 2012 22:09 przez odzim, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: odzim » pt maja 25, 2012 22:01

jaaano pisze:W ori ecu chce wyłączyć immo
immo sie nie wyłacza ,tylko adoptuje sie sterowniki do immo zamontowanego w samochodzie czy w puszcze immo 1 czy w zegarach immo 2 do roku 2001 potem immo 3 tez w zegarach i zaczynaja sie schody ale tez do przejscia


Obrazek

soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: soprano89 » pn cze 04, 2012 15:55

no tylko że ja nie mam ogólne immo w samochodzie to jak mam zaadoptować ? a nie chciał bym bawić się w zakładanie



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: odzim » wt cze 05, 2012 08:22

soprano89 pisze:no tylko że ja nie mam ogólne immo w samochodzie to jak mam zaadoptować ? a nie chciał bym bawić się w zakładanie
to jak nie masz immo to bedzie trzeba programowo z ecu usunac - a co fizycznie usunąłes immo z auta i ecu programowo ?


Obrazek

Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: Tygryscb » wt kwie 23, 2013 00:01

odzim pisze:
soprano89 pisze:no tylko że ja nie mam ogólne immo w samochodzie to jak mam zaadoptować ? a nie chciał bym bawić się w zakładanie
to jak nie masz immo to bedzie trzeba programowo z ecu usunac - a co fizycznie usunąłes immo z auta i ecu programowo ?
Dawny temat ale może ktoś dopisze dalszą część.

Mam tylko komputer od 1z (silnik+wiązka) bez 'pudełeczka' i jak tu ugryźć to immo :pub:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: JABcok20 » czw kwie 25, 2013 08:50

bez pudełka musisz usunąć z kompa. To brzmi tak tajemniczo ale to pare minut roboty jak masz programator który obsługuje 24c02 jak nie to wrzucasz 24c04.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: jaaano » czw kwie 25, 2013 13:12

Poszukaj na allegro w usługach,pamiętam że kiedyś był gość co to robił wysyłkowo.Poza tym podzwoń po miejscowych tunerach i tych co kręcą liczniki,na pewno któryś będzie miał taki sprzęt.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: spawacz » pt kwie 26, 2013 19:06

sa emulatory ok 60-80zl lutujesz 4 piny w odpowiednie miejsca chwila roboty.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: adaptacja turbiny vnt w 1z

Post autor: Tygryscb » pt kwie 26, 2013 23:41

JABcok20 pisze:bez pudełka musisz usunąć z kompa. To brzmi tak tajemniczo ale to pare minut roboty jak masz programator który obsługuje 24c02 jak nie to wrzucasz 24c04.
Dzięki za odpowiedzi (mimo iż nie na główny temat) najbardziej jednak zastanawia mnie kolegi JABcok20 :pub:
Ponieważ mam taki programator :food:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości