adaptacja turbiny vnt w 1z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
adaptacja turbiny vnt w 1z
witam przeglądałem różne fora i szukałem informacji na temat vnt w 1z i za bardzo nie doczytałem się konkretnych informacji które by mnie interesowały może przeoczyłem
chciałbym za adaptować turbinę garrett GT1749V chłodzoną wodą nie wiem dokładnie z czego ona pochodzi może ktoś wie:)
posiadam
sterownik z AHU 16 bitów (wiem że Trzeba zmienić mapy na jakieś z silnika z vnt np afn) i jeszcze jeden problem jak obejść immo prawdopodobnie można usunąć albo wyłączyć (kto by był w satnie to zrobić i za ile)
wiem że trzeba zawór n75 zamienić na n18
i dodać tz akumulator podciśnienia
czy są jakieś szanse żeby to jakoś się zmieściło i chodziło co jeszcze jest potrzebne ???????? może ktoś kto to robił już coś podpowiem mi
chciałbym za adaptować turbinę garrett GT1749V chłodzoną wodą nie wiem dokładnie z czego ona pochodzi może ktoś wie:)
posiadam
sterownik z AHU 16 bitów (wiem że Trzeba zmienić mapy na jakieś z silnika z vnt np afn) i jeszcze jeden problem jak obejść immo prawdopodobnie można usunąć albo wyłączyć (kto by był w satnie to zrobić i za ile)
wiem że trzeba zawór n75 zamienić na n18
i dodać tz akumulator podciśnienia
czy są jakieś szanse żeby to jakoś się zmieściło i chodziło co jeszcze jest potrzebne ???????? może ktoś kto to robił już coś podpowiem mi
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Re: adaptacja turbiny vnt w 1z
Moge wyłaczyc immo , info na pw . Mam tez kilka sterownikow z usunietym immo i podstawkami. Przy okazji immo moge jeszcze zmienic soft po vnt i kilka roznych programow do wyboru przełaczanych zmiana kodowania sterownika.
adaptacja turbiny vnt w 1z
przeciez immo nie trzeba wyłaczyc tylko zaadoptowac w tym roczniku to jeden enter nacisnac potrzeba w vag com
masz tu procedure
procedura immo 2
[Wybierz]
[17 - Instruments] lub [25]jak immo w puszce
[Adaptacja - 10]
Zostaw kanał na "00"
[Czytaj]
[Zapisz]
[Done, Go Back]
[Zamknij Controller, Go Back - 06]
[EXIT
procedura immo1
ECU Zamiana
[Wybierz]
[25 - Immobilizer]
lub w pojazdach z immobilizerem zawarte w zegarów
[17 - Instruments]
[Login - 11]
4-cyfrowy PIN
Wpisz zera a następnie kod PIN 4-cyfrowy. Na przykład, jeśli twój PIN jest 1234, wprowadź 01234.
[Do it!]
[Adaptacja - 10]
Kanał 000
[Czytaj]
[Zapisz]
[Gotowe, powrót]
[Zamknij Controller, Go Back - 06]
masz tu procedure
procedura immo 2
[Wybierz]
[17 - Instruments] lub [25]jak immo w puszce
[Adaptacja - 10]
Zostaw kanał na "00"
[Czytaj]
[Zapisz]
[Done, Go Back]
[Zamknij Controller, Go Back - 06]
[EXIT
procedura immo1
ECU Zamiana
[Wybierz]
[25 - Immobilizer]
lub w pojazdach z immobilizerem zawarte w zegarów
[17 - Instruments]
[Login - 11]
4-cyfrowy PIN
Wpisz zera a następnie kod PIN 4-cyfrowy. Na przykład, jeśli twój PIN jest 1234, wprowadź 01234.
[Do it!]
[Adaptacja - 10]
Kanał 000
[Czytaj]
[Zapisz]
[Gotowe, powrót]
[Zamknij Controller, Go Back - 06]
adaptacja turbiny vnt w 1z
A jak to będzie jeśli chodzi o AFNa ? tak samo ? W ori ecu chce wyłączyć immo,wyjąć,zamienić na inne ale też AFN( mocniejszy program) i zaadaptować immo z ecu do budy auta,to która procedura do którego ecu ?
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
adaptacja turbiny vnt w 1z
sprawdz jakie masz immo -wchodząc w odpowiedni adres i bedziesz wiedzial- tak trudno troche pomyslec , co do afn to jest numer 3 literowy silnika co ma do tego immo , afn wystepuje od 1995 bodajze do 1999roku w róznych autach i modelach i roznych sterownikach wiec i procedury moga sie roznic w zaleznosci gdzie sie znajduje immo a numer silnika nic nie ma do tego ,bo np silnik alh wystepowal w samochodach z immo 2 i immo 3 i procedury są calkiem inne adaptacji sterownika który jest taki sam ale immo jest inne ,inaczej bedzie w golfie 2000r z tym silnikiem i golfem z 2002r choc sterowniki i silnik sa takie same
Ostatnio zmieniony pt maja 25, 2012 22:09 przez odzim, łącznie zmieniany 2 razy.
adaptacja turbiny vnt w 1z
immo sie nie wyłacza ,tylko adoptuje sie sterowniki do immo zamontowanego w samochodzie czy w puszcze immo 1 czy w zegarach immo 2 do roku 2001 potem immo 3 tez w zegarach i zaczynaja sie schody ale tez do przejsciajaaano pisze:W ori ecu chce wyłączyć immo
adaptacja turbiny vnt w 1z
no tylko że ja nie mam ogólne immo w samochodzie to jak mam zaadoptować ? a nie chciał bym bawić się w zakładanie
adaptacja turbiny vnt w 1z
to jak nie masz immo to bedzie trzeba programowo z ecu usunac - a co fizycznie usunąłes immo z auta i ecu programowo ?soprano89 pisze:no tylko że ja nie mam ogólne immo w samochodzie to jak mam zaadoptować ? a nie chciał bym bawić się w zakładanie
Re: adaptacja turbiny vnt w 1z
Dawny temat ale może ktoś dopisze dalszą część.odzim pisze:to jak nie masz immo to bedzie trzeba programowo z ecu usunac - a co fizycznie usunąłes immo z auta i ecu programowo ?soprano89 pisze:no tylko że ja nie mam ogólne immo w samochodzie to jak mam zaadoptować ? a nie chciał bym bawić się w zakładanie
Mam tylko komputer od 1z (silnik+wiązka) bez 'pudełeczka' i jak tu ugryźć to immo
adaptacja turbiny vnt w 1z
bez pudełka musisz usunąć z kompa. To brzmi tak tajemniczo ale to pare minut roboty jak masz programator który obsługuje 24c02 jak nie to wrzucasz 24c04.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Re: adaptacja turbiny vnt w 1z
Poszukaj na allegro w usługach,pamiętam że kiedyś był gość co to robił wysyłkowo.Poza tym podzwoń po miejscowych tunerach i tych co kręcą liczniki,na pewno któryś będzie miał taki sprzęt.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
adaptacja turbiny vnt w 1z
sa emulatory ok 60-80zl lutujesz 4 piny w odpowiednie miejsca chwila roboty.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: adaptacja turbiny vnt w 1z
Dzięki za odpowiedzi (mimo iż nie na główny temat) najbardziej jednak zastanawia mnie kolegi JABcok20JABcok20 pisze:bez pudełka musisz usunąć z kompa. To brzmi tak tajemniczo ale to pare minut roboty jak masz programator który obsługuje 24c02 jak nie to wrzucasz 24c04.
Ponieważ mam taki programator
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości