Czekałem aż dokończysz swój projekt, ale chyba Cię wyprzedzę_mumin_ pisze:Pompa nie koniecznie Łapy zostają z ABF
zgubiłeś mój numer tel. ?
SWAP silnika z 2.0 16v ABF na 1.9 TDI ARL
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
SWAP silnika z 2.0 16v ABF na 1.9 TDI ARL
Drogojad pisze:zapytam jak przeżuciłeś juz ARL-a w miejsce abf ?
jak tak to napisz o potencjalnych problemach
ponawiam pytanie
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: wt mar 05, 2013 14:09
- Kanclerz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 615
- Rejestracja: wt wrz 25, 2007 14:51
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontakt:
SWAP silnika z 2.0 16v ABF na 1.9 TDI ARL
śledze temat i tez czekam na jakieś konkrety bo chce się dowiedzieć jakie problemy sa mniejwiecej przy tych naszych swapach
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=368812
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
SWAP silnika z 2.0 16v ABF na 1.9 TDI ARL
z beny na tdi to pewnie więcej roboty ale jak ten sam typ.... ja do końca miesiąca powinienem mieć sprawę ogarniętą jak pogoda pozwoli
SWAP silnika z 2.0 16v ABF na 1.9 TDI ARL
Jeżeli VP na PD to przeróbka wiązki (jeżeli VP posiadał już CAN to wiązka jest p&p w obu)+ immo + licznik + ew. doprowadzenie CAN i pompa w baku, chłodnica paliwa i kilka innych dupereli. Najbardziej skomplikowana oczywiście wiązka (inne wtyczki, inny pinout, nowy sterownik).
Z benzyny obstawiam że w większości będzie to samo, z tym że dojdą jeszcze przekaźniki np. do świec, grunt to mieć schematy, dostęp do części i wszystko da się zrobić tak jakby właśnie tak wyjechało z fabryki
Z benzyny obstawiam że w większości będzie to samo, z tym że dojdą jeszcze przekaźniki np. do świec, grunt to mieć schematy, dostęp do części i wszystko da się zrobić tak jakby właśnie tak wyjechało z fabryki
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
SWAP silnika z 2.0 16v ABF na 1.9 TDI ARL
dlatego najlepiej wywalić immo, pompy w baku nie trzeba i chłodnicy też nie... bynajmniej tak jeździł zestaw PD u znajomego
- barto3130
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
- Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
- Kontakt:
SWAP silnika z 2.0 16v ABF na 1.9 TDI ARL
Potwierdzam pompa w baku nie potrzebna.
Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
SWAP silnika z 2.0 16v ABF na 1.9 TDI ARL
Dokładnie tak jak piszą użytkownicy immo można zrobić off i nie trzeba kłaść kabli. Pompa w baku nie potrzebna, chłodnica paliwa nie wymagana ale może się przydać w upalne dni przy zaawansowanych modach.
- barto3130
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
- Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
- Kontakt:
SWAP silnika z 2.0 16v ABF na 1.9 TDI ARL
Jak komus potrzeba to jedna chłodnice paliwa mam na zbyciu pare innych czesci przydatnych do swapu też sie jeszcze znajdzie.jak co to pw.
Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości