wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

stawsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sie 02, 2012 21:37
Lokalizacja: Rawa Maz.

Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: stawsz » śr sty 16, 2013 17:08

tomek08 pisze:Witam, ja rozwiązałem to tak http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/094 ... 36668.html" onclick="window.open(this.href);return false; i wszystko śmiga, EGR zaślepiony, ale w każdej chwili mogę go uruchomić.
Pozdrawiam.
a skąd wziołeś taką fajną przejściówke chetnie bym nabył



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomek08 » czw sty 17, 2013 21:21

Witam, sam ukulałem :grin:
Pozdrawiam.


Tomek

stawsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sie 02, 2012 21:37
Lokalizacja: Rawa Maz.

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: stawsz » czw sty 31, 2013 22:00

koledzy , mam pytanie a mianowicie , kupiłem metalową rure ssącą od asz , arl , i potrzebuje to czyms połaczyc z przepływką seryjna i tak sie zastanawiam co bedzie pasowac czy moze cos takiego
http://allegro.pl/vw-sharan-1-9-tdi-04- ... 22299.html w wersji nr 2

czy moze coś takiego ?
http://allegro.pl/a3-golf5-octavia2-1k0 ... 85900.html

a moze jeszcze w jais inny sposób , ma ktos jakies pomysły albo gotowe rozwiązania ? bede wdzieczny za podpowiedzi lezy to i czeka na zamontowanie wraz z kolektorem ssacym i tak planuje sie za to zabrac po niedzieli

panowie prosze o jakąs porade - dolot stoi i czeka na montaz , dzis byłem na szrocie wiem ze dolot od 2.0 tdi srdnicą pasuje do RURY OD arl ale problem polega na tzm ye y 2 stron jest taki sam wiec potrzebna była by redukcja na przepływomierz



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: Shmatan » ndz mar 24, 2013 16:21

Przeczytałem temat 2 razy, i zastanawia mnie jedno - czy da się połączyć kolektor arl/asz z egr'em alh/asv/ahf za pomocą dodatkowej flanszy? bo wydaje mi się że asz/arl ma krótsze wyprowadzenie, i może akurat zmieści się tam kilka cm przejściówki.

Ew. czy ktoś z kolektorem na miejscu mógłby ściągnąć mi ten wymiar:
Obrazek


Na wiosne i tak miałem drzeć kolektor, a jak już dre to wkładając nie wiele można by złożyć to na lepszych częściach



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomek08 » ndz mar 24, 2013 16:31

Witam, da się połączyć, ja mam to zrobione tak
ObrazekObrazek
Wymiar X jak coś mogę wykonać jutro.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: matisim » ndz mar 24, 2013 22:02

tomek08, a Ty masz tam sprawny egr?

bo ja zastanawiam sie żeby założyć samą klapę gaszącą a egr wywalić... gdzieś na forum widziałem taki mod, ale czy jeśli go nie mam bo jest całkowicie wywalony egr z klapą, to czy przeszkodzi to w czymś w podkręconym PDku do 230km? czy lepszy jest wolny dolot taki jak teraz mam?



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: jaaano » ndz mar 24, 2013 22:22

matisim pisze: to czy przeszkodzi to w czymś w podkręconym PDku do 230km? czy lepszy jest wolny dolot taki jak teraz mam?
Kwestia gaszenia silnika.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: matisim » ndz mar 24, 2013 22:24

no właśnie lepiej mi sie podoba jak gasi się klapą, ciszej to jest, tylko czy nie zakłóca to jakoś przepływu powietrza, żeby czasem mocy nie ubyło :jezor:



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: eden1992 » ndz mar 24, 2013 23:42

A montował ktoś klape gaszącą do silnika który fabrycznie jej nie miał? np. do AFN'a?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: Shmatan » pn mar 25, 2013 10:23

eden1992, nie bardzo wiem czym chciałbyś ją sterować.

tomek08, dokładnie o takie rozwiązanie mi chodziło - będę wdzięczny za wszelkie informacje które posiadasz na temat tej przeróbki



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomek08 » pn mar 25, 2013 11:31

Witam, ja mam EGR zaślepiony, ale w każdej chwili mogę wyjąć blaszkę i EGR będzie sprawny, no i oczywiście chciałem mieć klapę gaszącą.
EGR z przepustnicą może zakłócić nieco przepływ powietrza, ale raczej przy wyższych mocach, tak do 200KM nie powinno mieć to znaczenia..
eden1992, można założyć klapę do AFNa, tylko trzeba ten zaworek dołożyć, który nią steruje, podpiąć podciśnienia i trzeba podłączyć gdzieś prąd (sterowanie) po wyłączeniu zapłonu, musi się chyba na chwile pojawić prąd, przynajmniej tak mi się wydaje. Gdzieś na forum widziałem, jak koleś zastosował to właśnie w silniku AFN w ibizie.
Shmatan, wieczorem postaram się zrobić pomiar tej redukcji, jaka jest u mnie.
Pozdrawiam.


Tomek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: Shmatan » pn mar 25, 2013 14:08

tomek08, najbardziej byłbym wdzięczny za namiar na kogoś kto Ci ja robił, bo o ile frezowanie połączeń to nie problem, to za spawanie sam się nie zabiore. Jakkolwiek każda informacja bedzie pomocna



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: eden1992 » pn mar 25, 2013 19:54

tomek08, Dokładnie tak sobie wymyśliłem aby to wykonać.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomek08 » pn mar 25, 2013 23:57

Witam, dokładny rozmiar tej redukcji ma 46mm, sam sobie to robiłem, a tata toczył redukcję.
Pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości