Witam, juz od dawna mialem dac opis i jakies fotki ale jakos to opornie szlo i nie mam wiecznie czasu. Tak po krotce co w aucie:
216 fratelli
11 hybryda ASV na 988 i 15bar@4000
GT2556V z BMW nowka
Wydech 61 kwas
Ecu AHU 16B
kolekor ssacy PD
FIMC E46 3.0D orurowanie 50mm
Motor po kapitalce glowicy i dolu, sprzeglo z dociskiem VR
Soft 50/4,45V i 1.52B do 2500-5000 RPM - 0-ro dymu
Bardzo fajne turbo jednak jego mozliwosci daly by sie zobaczyc na 260, jednak juz w tej chwili auto fajnie jezdzi mimo ze to turbo nie jest male cisnienie 1.3b przy 2200 , przy 2550 ma 1.55B niestety map sens ogranicza. Byla chwila zabawy zeby wyregulowac ja bo laga lapala test w miare chodz GTB to to nie jest . Jest to zamocowanie na kolektorze z 1.6 TD/T3, max rozwierconym i spasowanym po to turbo, trzeba przefrezowac 2 dziurki na miejszym rozstawie trapezu i dofrezowac juz w samym kolektorze na srodku dziure do 3-ciej srobki, takze nie ma dramatu, tu zdjecia jak to wyglada w B4 , ale do golfow tez sie da to wtracic.
GT2556V w 1Z, foto i opis
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
GT2556V w 1Z, foto i opis
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
GT2556V w 1Z, foto i opis
ładnie to dopasowałeś pod maską
coraz więcej mocnych 1z się pojawia
ciekawy jestem wyniku z hamowni ale jeszcze bardziej jak to jeździ masz może jakiś filmik?
fajny projekt
coraz więcej mocnych 1z się pojawia
ciekawy jestem wyniku z hamowni ale jeszcze bardziej jak to jeździ masz może jakiś filmik?
fajny projekt
mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
GT2556V w 1Z, foto i opis
Jakies 180 powinien wycisnac...
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
Re: GT2556V w 1Z, foto i opis
chyba przy 3tyś obrotówbocian19 pisze:Jakies 180 powinien wycisnac...
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: GT2556V w 1Z, foto i opis
taki maly filmik jak to jedzie, niestety ciezko wyczuc jak wystarowac , ale nie do tego zmierzam, chodzi o ten dym co go nie ma a mial byc , co niektorzy na forum sie smiali
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości