Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz paź 28, 2012 16:02
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
Jeśli chce założyć dół z ajm do fabrycznego alh to na co zwrócić uwagę ?
Czujnik położenia wału z koronką to napewno. Czy są jeszcze jakieś znaczące różnice ?
skrzynia, turbina sa takie same ?
A co z rozrządem ? pompą wody ?
Czujnik położenia wału z koronką to napewno. Czy są jeszcze jakieś znaczące różnice ?
skrzynia, turbina sa takie same ?
A co z rozrządem ? pompą wody ?
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
niewykonalne
Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
chyba w twojej glowie . Jak najbardzie wykonalne, ale lepszy bedzie axr jak ma to byc slabszy PD. Ew. dobry by byl PD130.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
spawacz, to powodzenia przy spasowaniu kanałów olejowych
Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
Skad sie tacy jak ty biora? Gosciu nie masz pojecia, gdzies cos przeczytales i teraz mi tu mardujesz, jeszcze komus w glowie mieszasz, nie myl starych TDI VP z nowszymi VP - to tak w ramach podpowiedzi .Lukasz rob swoje.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
ALH,ASV,AGR,AHF i tylko te mozna połączyc (głowica VP a dół od PD). Cała reszta starszych tdi na pompie (AFN,1Z,AHU) nie pasuje. Jeżeli masz pompe wody napedzana przez pasek rozrzadu (a majac ALH masz) to możesz połączyć. Najlepiej szukaj jak najmłodszego PD (wieksza szansa na w miare normalny przebieg). Ewentualnie mozesz poszukać młodszych TDI np BLT ale z tego co pamietam to troche wiecej roboty (chyba podstawa filtra oleju nie pasuje). Najlepiej poszukaj ASZ/ARL z małym przebiegiem (maja wytrzymalsze korby niz AJM i inne PD).
Przecież osprzet mozesz przełożyć od swojego. Zależy jaka skrzynia w tym AJM czy 5 czy 6 biegowa, jak 6 to potrzebujesz kompletna skrzynie sprzeglo i rozrusznik.
Ps. spawacz, możesz mi powiedzieć tak z ciekawości, dlaczego lepiej szukać AXR niż AJM ? chodzi ci tylko o rok produkcji ?
Przecież osprzet mozesz przełożyć od swojego. Zależy jaka skrzynia w tym AJM czy 5 czy 6 biegowa, jak 6 to potrzebujesz kompletna skrzynie sprzeglo i rozrusznik.
Ps. spawacz, możesz mi powiedzieć tak z ciekawości, dlaczego lepiej szukać AXR niż AJM ? chodzi ci tylko o rok produkcji ?
ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz paź 28, 2012 16:02
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
Chodzi o to, że mam klienta który uparł się że nie chce naprawiać swojego silnika pd do kolizji tylko chce zrobić przekładkę na vp.
Mam głowice od alh bo została z jakiegoś innego silnika a klient ma dół z ajm i chce z tego zrobić całość. Koronkę na wał napewno w starych gratach też gdzieś znajdę.
Rozumiem że z rozrządem nie będzie problemu jeśli dół pójdzie od pd. I wszystko tj pompa wodna napinacz i rolki prowadzące będą pasowały od alh ?
Czy napewno różnica polega tylko na koronce wału ? Wolę się upewnić przed rozebraniem żeby w trakcie przekładki nie spotkała mnie jakaś nie miła niespodzianka.
A jak wygląda temat z układem chłodzenia przewody, chłodnica czy tu nie ma jakiś różnic ?
Mam głowice od alh bo została z jakiegoś innego silnika a klient ma dół z ajm i chce z tego zrobić całość. Koronkę na wał napewno w starych gratach też gdzieś znajdę.
Rozumiem że z rozrządem nie będzie problemu jeśli dół pójdzie od pd. I wszystko tj pompa wodna napinacz i rolki prowadzące będą pasowały od alh ?
Czy napewno różnica polega tylko na koronce wału ? Wolę się upewnić przed rozebraniem żeby w trakcie przekładki nie spotkała mnie jakaś nie miła niespodzianka.
A jak wygląda temat z układem chłodzenia przewody, chłodnica czy tu nie ma jakiś różnic ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz paź 28, 2012 16:02
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
W ajm mam 6 biegową skrzynie czyli nie będzie pasowała do silnika na vp ? czym się różnią te skrzynie ?
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
pasuja skrzynie jak masz kompet do tego czyli dwumas ze sprzeglem oraz rozrusznik, poduchy , linki itd.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
spawacz, przepraszam mój błąd, byłem w innym wątku i coś mi sie ubzdurało że AHU ma a nie ALH mój błąd
Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
złożyłem osobiście 2 takie silniki wszystko pasuje p&p potwierdzam na 100%
wazne aby zmienić tarcze zliczająca na wale jesli dół z pd ma latac w vp ale o tym chyba juz wspominano
wazne aby zmienić tarcze zliczająca na wale jesli dół z pd ma latac w vp ale o tym chyba juz wspominano
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
witam przepraszam , że odkopuje ... ale nie chce zakładać nowego topica. a więc robiłem remont ilnika tzn. główica i wtryski ... i silnik dalej tuka i kopci na biało... okazało sie , ze rzytarty na panewkach... mam okazje mieć cały kompletny dół od audi a 4 o oznaczeniu avf . ja mam asv ... czy podchodzi wszystko p&p czyli dół avf i głowica oraz reszte osprzętu asv... prosze o pomoc
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
Podchodzi zmienic musisz ; tarcze czytajaca obroty, miske olejowa, obudowe uszczelniacza przedniego . Tam sa rwane korby!!! Jaak nie rozbierales takich to sam nie rob leoiej, napoewno dolne panewki korb wyjda ze stopek bo beda przyklejone do walu.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
kurde no to lipa... u mnie sie tak tłucze silnik... " onclick="window.open(this.href);return false;
głowica po remoncie i nowe wtryski i dalej ie tak tłucze... , pytanie czy przy wymianie panewek trzeba szlifować wał ?
głowica po remoncie i nowe wtryski i dalej ie tak tłucze... , pytanie czy przy wymianie panewek trzeba szlifować wał ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości