SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: Fahoo » sob paź 27, 2012 17:34

czy konieczna jest wymiana wybieraka i lewarka na ten z 6 gang?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: wesol » sob paź 27, 2012 19:19

hmm a mnie sie zawsze wydawalo ze uklady hamulcowe dobiera sie do masy auta jakie maja wyhamowac te heble. Jesli bedziesz sie rozpedal do predkosci powyzej 200 km/h i hamowal i tak kilka razy podrzad to owszem wieksze sprawdza sie napewno ale przy stylu jazdy raczej niewiele zmienionym seria spokojnie da rade. heble w zasadzie nie powinny byc uwarunkowane od mocy auta.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: Fahoo » sob paź 27, 2012 20:08

wesol, to nie jeździłes autem 100 ps up to 2xx
ja takim smigam i ci powiem ze seria z atd 280 to sie pali przy kole 17 zoll i hamowaniu ze 170
czekam na piaskowanie jarzm i wlatuje 288 conajmniej


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: zgredd » sob paź 27, 2012 20:13

Wydmuchać uszczelkę to może nawet bez latania v-maxem. Pytasz o robociznę czy koszty zakupu. Tam nie ma nic trudnego siadasz w garażu i przekładasz chodzi mi o przód różnica jest bardzo duża po zmianie na 312. Sam mam z przodu 312 tył seria i przy mocy ponad 200km spokojnie daje rade. Fahoo Już nie pamiętam bo wrzucałem skrzynie ponad rok temu wybierak zmieniałem więc na 99% nie pasuje.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: Fahoo » sob paź 27, 2012 20:25

zgredd, to lipa bo ciezko w tydzien graty pokompletowac ...handlarze tna linki nie demontujac ze skrzyni i sraka.....


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: Fahoo » sob paź 27, 2012 21:29

R-lineXXyahre, a reczny czym bedziesz obsługiwał?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V

Post autor: tomau » sob paź 27, 2012 23:16

na tyl jak zrobisz swap na 256 to mozesz zakladac tarcze od np. 1.4 (przednie). Inaczej :D
robisz swap na 256 u siebie z tylu i mozesz zakladac tarcze od 1.4 (1.4 z przodu mialy 256), duzo taniej to wychodzi.


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: zgredd » ndz paź 28, 2012 00:39

Tarcze ok ale chodzi mu tutaj o zacisk nie będzie pasował przedni zacisk do tyłu ponieważ nie jest on przystosowany do hamulca ręcznego. Fahoo wrzucasz skrzynie 6 biegową. Jak miałeś wcześniej ATD to nie ma tragedii siedzi tam ewt albo ggu to chyba nie ma problemu z prędkościami. Pamiętaj że w skrzyni 6 biegowej nie ma impulsatora i prędkość brana jest z czujnika abs a nie wszystkie zegary czytają po absie.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: wesol » ndz paź 28, 2012 09:09

w sumie jak juz dal wieksze na prod to wypadaloby dac i tez proporcjonalnie wieksze na tył .
Z tą zmiana na wieksze to dlatego tak pisalem bo przeciez ARL serynie nie ma mega duzych hebli a po zaledwie programie tez juz jest prawie 200 KM i jakos to daje rade. Spalic heble mozna i nawet 115 konnym ajm to tez prawda. Wszystko zalezy od "upalacza" za sterami.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: Fahoo » ndz paź 28, 2012 12:20

zgredd, własnie mam problemy z predkosciami
mówisz o skrzynkach z leonów itp ja chce DRW ona ma impulsator to raz a 2 mam możliwośc przełączenia zlicznia predkosci ...zegary can SE edition...tym sie nie martwie


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: zgredd » ndz paź 28, 2012 21:50

To spoko nie masz się czym martwić Ja bym jednak złożył jakąś krótszą skrzynie typu HDS v-max z 240km/h spokojnie przy tej turbinie co masz starczy. Jeśli będziesz pakował jakieś większe turbo to bym założył właśnie DRW lub FSM. U mnie przy turbinie ARL i sofcie skrzynia FSM się marnowała nie było gdzie tak rozpędzić auta i strasznie zamulała. Teraz po założeniu dużego turbo widać sporą różnicę góra jest bardzo fajna i na 2 biegu mam 90km/h a na 3 biegu 140km/h. Wszystkie prędkości podane z licznika przy oponie 205/45/16 i odcięciu na 5tys.



Awatar użytkownika
jubasq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr paź 10, 2007 20:08
Lokalizacja: Wleń
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: jubasq » pn paź 29, 2012 08:35

A czy ma ktoś jakieś info na temat dłuższych skrzyń lub prędkości poszczególnych skrzyń w 4Motion PD i VP ? :chytry:


MK3 Variant AFN+ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=442695

[URL=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/1467/baf50f8e6f4d0d08med.jpg[/img][/URL]

[b]AFN+BRD+0.216+AWX+11mm+FMIC+G60+Wydech 2,25+ TIP 1Z/BXE + 1,55B + ECUProject (Mirass) = 179,1KM / 381,3Nm[/b]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: toffic » pn paź 29, 2012 11:36

W 4motion PD była przeważnie DRV skrzynia, znacznie krótsza niz np. DRW



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: Fahoo » pn paź 29, 2012 11:46

ja chce drw bo jeżdziłem takim autem z taka skrzynią i mi pasuje
tu niechodzi o v max a zuzycie paliwa i hałas
jedz w weekend 7-8h non stop 120 przy ponad 2500 rmp
ty wiesz ile to ropy sie marnuje?
Policzyłem ze ok 0,9 na kazde 100km
Taki swap szybko mi sie zwroci poza tym moje g60 nie za bardzo chce przeniesc 440nm :hmm:
przy moim turbo BRD moc to 211KM i 435nm


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości