Katalizator OUT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
KeepeR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: VW Golf IV
Silnik: ALH
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: KeepeR » czw paź 04, 2012 23:15

wesol skoro polecaja dane zakłady bo tam dobrze regeneruja a w innym miejscu gorzej to chyba można zrobić keipsko lub dobrze... ale ja sie nie znam :? mechanik kazał regenerować bo mi turbo zassało olej i silnik padł wiec tak zrobiłem a tu teraz się dowiaduje że turbo mi coś nawala ehh...

W kazdym razie dzieki za rady, sprobuje się jakos do tego dostać i oblukac ew. podjade do kogos zeby mi wszystko sprawdzil ;/

Dzisiaj jeszcze testowałem i dopiero po rozgrzaniu do 90* słychać ten świst z wydechu, dodam że dzwiek jest ciągły... zaobserwowałem jeszcze coś takiego jakby przez chwilke delikatnie obroty się zminiły.

U kolegi 2 strony wczesniej świszczy z wydechu szczegolnie po odpaleniu auta a u mnie dopiero po rozgrzaniu silnika skad ta roznica ?


Diabeł tkwi w szczegółach...
AutoDetailing - Moje Prace

Awatar użytkownika
janda777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 17, 2012 12:23
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: janda777 » pn paź 08, 2012 11:05

Ej koledzy mam kata z golfa IV 1.9 TDi 110 ps tylko nie wiem jak go wycenic POMOCY :food: :food:
oznaczenie

02817 8EA H

JD - 28110


My Mk4 black
Obrazek

Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

Katalizator out

Post autor: Maggot » pn paź 08, 2012 21:52

janda777, wystaw na allegro od 1zł i obserwuj .
Rynek sam wie, jaka cena jest odpowiednia za daną rzecz, tymbardziej w katach aktualnie :bigok:


Edit:
Pany potrzebuję pomocy .

Otóż wstępnie umówiłem się na wycięcie kata i tu pytanie:
Wstawiać chcą normalną rurkę, potrzyma to długo i nie będzie problemu czy bawić się w nierdzewkę ?

2 pytanie - w zakładzie powiedzieli mi, żeby strumiennice ładować, bo na samej rurze to będzie chodził jak "polonez",
pierwsze słyszę... mają rację ?

W skrócie - jak najlepiej rozstać się z katem krok po kroku ?
Dość pilne, bo termin mam na czwartek :pub:



Awatar użytkownika
janda777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 17, 2012 12:23
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: janda777 » pn paź 08, 2012 23:08

Kolego powiem ci tak ja u siebie wyciełem I wspawałem rure 55 grubościenną ;P bo disel to disel gorące spalinki ma to trzeba taka rure zeby ci sie nie przepaliła za miesiąc . A co do tego że jest głośniejszy i bedzie dymił to pierdoły ludzie gadają ja wyciełem i ani nie dymi ani nie jest głośny :bigok: . Jedynie co mam to jak wciskam sprzęgło przy zmianie biegu to słysze taki fajny świst od turbo :) :bigok: :hehe:

Tak wiec kolego śmiało tnij i wspawuj rurę :los2: . A tak wogle to strumienice są do benzyniaków :bylo:


My Mk4 black
Obrazek

Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

Re: Katalizator out

Post autor: Maggot » pn paź 08, 2012 23:30

janda777 pisze:[...] A tak wogle to strumienice są do benzyniaków :bylo:
Od razu wydali mi się dziwni xD

Dlatego byłem w paru miejscach pytać :)

Dzięki wielkie za info Kolego !
To muszę dopytać co mi tam mieli zamiar wspawać...
zapewne jakąś zwykłą, cienką...

Sam kupowałeś rurę czy zakład wszystko załatwiał ?

Ps. powiedzieli za robociznę + rurę 80zł, chyba nie dużo, nie ? :chytry:



Awatar użytkownika
janda777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 17, 2012 12:23
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: janda777 » wt paź 09, 2012 09:58

Rure miałem swoją :food: Nie wiem jak u ciebie w okolicy ale u nas to biorą 30 - 40 zł za spawanie tłumika , tyle że mi kumpel spawał bo migomatu nie mam w domu tylko zwykła spawarkę . Ja zapłaciłem 30 zl + moja rura . A i nie daj sie w hu... zrobić i zabierz im kata :) :okej: :okej:


My Mk4 black
Obrazek

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Katalizator out

Post autor: Paviarotti » wt paź 09, 2012 13:14

U mnie znajomy mechanik wziął 30zł za wspawanie tłumika przelotowego (oczywiście tłumik mój).

A ostatnio pogoniłem kata z AXRa, za 690zł poszedł :D


Obrazek

Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

Katalizator out

Post autor: Maggot » śr paź 10, 2012 20:12

janda777, Paviarotti, dzięki Chłopaki za odpowiedź i pomoc, lecą "+" dla Was :bigok: :pub: :pub:



Awatar użytkownika
janda777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 17, 2012 12:23
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: janda777 » śr paź 10, 2012 23:42

Daj znać jak tam autko zareagowało na brak kata :satan: :satan: Ale sadze ze będziesz zadowolony :bigok: :okej:

Obrazek


My Mk4 black
Obrazek

Awatar użytkownika
michaltrzebnica
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pn sty 18, 2010 12:03
Lokalizacja: DTR

Katalizator out

Post autor: michaltrzebnica » czw paź 11, 2012 11:04

u mnie w AJM po wycieciu kata ani nie zaczął dymić ani nie jest głosniejszy,troszeczke bardziej czuc spaliny przy dlugim staniu w miejscu albo cofaniu - jedyny minus. Jak ktos wyzej napisał przyjemny dzwiek sie wytwarza przy zmianie biegu ;) jeszcze cieplego kata sprzedalem znajomemu za 650 zl ;)



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: Shmatan » pt paź 12, 2012 12:03

KeepeR, ponad rok temu wycinałem kata, i od tamtej pory mi "poświstuje" - czasem na tyle głośno że słychać to przy wyłączonym radiu i nawiewie w środku samochodu. Nie ma czym się przejmować



Awatar użytkownika
KeepeR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: VW Golf IV
Silnik: ALH
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: KeepeR » sob paź 13, 2012 10:05

Shmatan powoli tez dochodze do takiego wniosku, auto chodzi dobrze i nic niepokojącego się nie dzieje, po zimie i tak zmieniam turbo na ASZ/ARL, zobaczymy czy świst pozostanie ;)

W każdym razie dobrze widzieć że nie jestem odosobnionym przypadkiem.


Diabeł tkwi w szczegółach...
AutoDetailing - Moje Prace

Awatar użytkownika
Sphinksus
TURBINAAA!!!
TURBINAAA!!!
Posty: 797
Rejestracja: czw lis 19, 2009 17:43
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Odp: Katalizator out

Post autor: Sphinksus » sob paź 13, 2012 10:33

U mnie tez swiszcze, najfjniej slychac jak sie bieg redukuje i jak turbo dopiero wstaje ;) Mysle czy tlumika nie wyciac, tylko nie wiem jak z przegladem bedzie.


Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam :pub:

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Katalizator out

Post autor: DjExit » pn paź 15, 2012 10:25

Dorzucę swoje 3gr :) Jestem już tydzień po wycięciu katalizatora w podkręconym 1Z (Przebieg silnika ~380kkm, ile ma kat nie wiadomo) i moje odczucia są takie, że dźwięk jak najbardziej na +, większy moment od dołu odczuwalny i tak samo na górze > 4krpm ma jeszcze chęci :D Same superlatywy, także nic tylko wycinać :D


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 61 gości