To nie było mądre, we wtyczce masz napiecie zasilające przepływke i napiecie referencyjne dla przetwornika ADC w kompie, w ten sposób jak na pałe coś podłączasz mozesz zrobić zwarcie i uszkodzić coś w kompie, wtedy narobisz sobie biedy, wiec jeśli nie masz pewności co i jak to sie lepiej 10 razy pytaj zanim coś zrobiszNIC nie kumam... MAM AHF I DZIS KUPILEM TA diode i byly próby 1-4 2-4 3-4 ,1-2 itd pierwsze dwa zero roznicy jak by przeplywka padnieta... trzeci podniosl obroty i ledwo ruszyc dalo :/ nie zwrocilem uwagi na pasek w ktora strone był.... moze ktpos mi napisac jak a AHF to zrobic zeby chulalo ? mam przeplywke z 5 blaszkami a wtyczka ma 5 wejsc ale 4 tylko przewodza (podobno tak ma byc)
Pozbycie się przepływki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 11:12
Re: Pozbycie się przepływki
Re: Pozbycie się przepływki
to jak wpiac w ahf ? 4 piny mam ?
AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
1Z na boschu czy na pierburgu?
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Pozbycie się przepływki
dziś założyłem diodę i generalnie jest ok natomiast przy około 3tyś przy pedale w podłodze auto dostaje jeszcze większego strzała do przodu a za autem pojawia się dym (chwilowo)- ewidentnie auto ma jeszcze więcej mocy- dlaczego tak się dzieje?
mój silnik to alh 98 rocznik
mój silnik to alh 98 rocznik
Pozbycie się przepływki
zaślepić EGR bo to on jest przyczyną wymienia.
jesli kolor dymu jest tylko i wyłączei czarny i występuje tylko i wyłączeni w momencie wciśnięcia gazu i to dość głęboko to tak ma być. komp poprostu widzi max dopuszczalną, określoną w mapach ilośc powietrza i leje odraz paliwo. przy spokojnej jeździe spalania powinno troche spaść, za to moment obrotowy powinien się ładnie z dołu poprawić.
jesli kolor dymu jest tylko i wyłączei czarny i występuje tylko i wyłączeni w momencie wciśnięcia gazu i to dość głęboko to tak ma być. komp poprostu widzi max dopuszczalną, określoną w mapach ilośc powietrza i leje odraz paliwo. przy spokojnej jeździe spalania powinno troche spaść, za to moment obrotowy powinien się ładnie z dołu poprawić.
Pozbycie się przepływki
tzn zaślepiłem narazie tylko wężyk u góry przy egr- czy to ma duże znaczenie jak jest zaślepiony wężyk lub od dołu blaszką?
zastanawia mnie jeszcze to czy na diodzie turbo pompuje większe ciśnienie (domyślam się, że tak) i czy jest to w pełni zdrowe- czy np turbo nie odleci?
zastanawia mnie jeszcze to czy na diodzie turbo pompuje większe ciśnienie (domyślam się, że tak) i czy jest to w pełni zdrowe- czy np turbo nie odleci?
Pozbycie się przepływki
jeśli auto nie jest po programie i nie ma wysokiego zadanego ciśnienia doładowania to wystarczy tylko przewód zaślepić.
natomiast samo zaślepienie nie powoduje znaczacego wzrostu doładowania, i to tylko w stanach częściowego i małego obciążenia. przy gazie do spodu nawet gdybyś nie miał zaślepieanego EGR'u to zawór jest zamykany na głucho a stabilizacją doładowania zajmuje się bądź WG bądź VNT w zależności od tego co masz u Siebie...
natomiast samo zaślepienie nie powoduje znaczacego wzrostu doładowania, i to tylko w stanach częściowego i małego obciążenia. przy gazie do spodu nawet gdybyś nie miał zaślepieanego EGR'u to zawór jest zamykany na głucho a stabilizacją doładowania zajmuje się bądź WG bądź VNT w zależności od tego co masz u Siebie...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Pozbycie się przepływki
Nie logowałem auta na diodzie ale jak miałem wgrany soft to na diodzie był taki kokos że szklanki potrafiły się przywiesić po czym spory batory i auto gniotło do końca mapy. Aktualnie jeżdżę z wyciętą prze-pływką i jest spokój.
Pozbycie się przepływki
zgredd, Przepływkę masz usuniętą programowo?
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Re: Pozbycie się przepływki
chodzi mi o to czy wpięta dioda nie zwiększa doładowania ponad to co jest na przepływce- przy max wciśniętym pedale gazu?
a drugą sprawą jest to, że dziś pojeździłem z diodą i u mnie jest jakaś lipa chyba bo tak od 2 do 3 tysięcy jest jednak mocy trochę mniej tzn o około 20% (jeśli mogę to wyrazić w %), natomiast po 3 tyś jest ten strzał do przodu (o czym już pisałem wcześniej) i auto rwie jak głupie
a drugą sprawą jest to, że dziś pojeździłem z diodą i u mnie jest jakaś lipa chyba bo tak od 2 do 3 tysięcy jest jednak mocy trochę mniej tzn o około 20% (jeśli mogę to wyrazić w %), natomiast po 3 tyś jest ten strzał do przodu (o czym już pisałem wcześniej) i auto rwie jak głupie
Pozbycie się przepływki
przeplywka stanowi ograniczenie dawki paliwa a nie powietrza pompowanego przez suszare.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 11:12
Re: Pozbycie się przepływki
Kiedyś walczyłem z takim obiawem w mojej sieczkarni, przy wiekszym bucie zawory szalały, wyczytałem na forum ze jest to sprawka zaworu przelewowego w pomie oleju i zbyt wysokiego cisnienia na szklanki przez co ich podpieranie. Wymieniłem pompe na nową i to samo, myśle co za cholera, w koncu doszedłem do wniosku ze pzry gwałtownym depnieciu i zwiekszonej dawce silnik wypluwa z siebie tyle gazów ze nie są one w stanie przecisnąć sie przez "jeszcze" domkniete kierownice w turbo, przez co ciśnienie w kolektorze wydechowym bardzo narasta do tego stopnia ze potrafi otworzyć sobie zawory i cofnąć sie z powrotem do silnika. W turbosprezarce jest taka mała śrubka którą reguluje sie maksymalny wydatek turba czyli taki ogranicznik który ustala jak bardzo kierownice mogą sie domknąć. U mnie wystarczyło go wkręcić na jeden obrót i z powrotem zakątrować po czym problem z podpierającymi zaworami poszedł w zapomnienieNie logowałem auta na diodzie ale jak miałem wgrany soft to na diodzie był taki kokos że szklanki potrafiły się przywiesić po czym spory batory i auto gniotło do końca mapy. Aktualnie jeżdżę z wyciętą prze-pływką i jest spokój.
A tak na marginesie ktoś wie jakiego ciśnienia potrzeba po stronie gorącej turbo zeby wytworzyć 1 bar po stronie zimnej?
Pozdrawiam.
Pozbycie się przepływki
zaropiałek ASV,
dodatkowo można też sprawdzić czy masz podwójne sprężyny na zaworach. bo w dużej liczbie firm zdemontować zdemontują tylko potem już nie zakładają ich. efekt jest taki sam. u mnie był problem że jak się pojawiło duże doładowanie to też podstawiało zawory ale ssące.
nie pomagała wymiana szklanek ani dekla w pompie z zaworem przelewowym, ba nawet całej pompy od 1.6TD też nic nie pomagało, dopiero porawne złożenie układu, sprężyny-zawór, rozwiązało problem.
dodatkowo można też sprawdzić czy masz podwójne sprężyny na zaworach. bo w dużej liczbie firm zdemontować zdemontują tylko potem już nie zakładają ich. efekt jest taki sam. u mnie był problem że jak się pojawiło duże doładowanie to też podstawiało zawory ale ssące.
nie pomagała wymiana szklanek ani dekla w pompie z zaworem przelewowym, ba nawet całej pompy od 1.6TD też nic nie pomagało, dopiero porawne złożenie układu, sprężyny-zawór, rozwiązało problem.
co do tego przeważnie ciśnienei jest 2-3x wyższe w kolektorze wydechowym niż ssącym.zaropiałek ASV pisze:A tak na marginesie ktoś wie jakiego ciśnienia potrzeba po stronie gorącej turbo zeby wytworzyć 1 bar po stronie zimnej?
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości