Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Muszka.d » czw cze 21, 2012 02:10

wiadomosc do usera ''Marcin-Odra'' kolego bez obaw masz wszystko zrobione jak nalezy :)
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2012 17:49 przez Muszka.d, łącznie zmieniany 1 raz.


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: bvw08 » czw cze 21, 2012 13:39

trzeba było od razu pisać od kogo masz turbo bo wiele osób próbuje samemu przerabiać nie obrażając nikogo wychodzą wynalazki które do niczego się nie nadają.


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Muszka.d » czw cze 21, 2012 14:02

bvw08, Kolega orientuje się co do cen na rynku, i nie chciał może bezpośrednio pisać od kogo ma turbo...
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2012 17:50 przez Muszka.d, łącznie zmieniany 1 raz.


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Muszka.d » pn lip 09, 2012 23:39

Surge nie będzie jak tylko sam Jacek zamontuje, wystroi itp itd a tak to zawsze będzie surge ;) Zdążyłem przywyknąć ;)

Jak dla mnie wszystko zrobione na cacy, tylko szkoda że wydech seria i jeszcze katalizator pozostał na swoim miejscu bo wtedy kreski troszkę by się pozmieniały ;) No i nie wspomnę o "surge" :bigok:
ale znając życie surge spowodowany jest czymś innym :satan:

Pozdrawiam


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: evolution » wt lip 10, 2012 00:05

Muszka, jesli chcesz cos zasugerowac to zrobimy publicznie test, nie dotkne oprogramowania, wywale twoj zestaw wsadze swoj, i porownamy wyniki.
Ja wiem doskonale jaki bedzie wynik. Ty zreszta tez jak sadze... duzo lepszy dol i nieco wyzsza gora.
Surge nie ma na dmuchawach innych przerabiajacych bo mysla co robia, na twoich sie pojawia w kazdej gdyz jeszcze sie nie zdazyla turbina od ciebie ktora by wstala w jakikolwiek sensowny sposob, ba kazda musiales brac na widelec i poprawiac. ( przypomniec auta z ostatniego chocby miesiaca???? ) Surge u ciebie jest wywolane tylko tym ze nie wiesz jak sie tego pozbyc przerobka a ze nie wiesz jak to zrobic a wrecz wydaje ci sie ze robisz to dobrze to mamy na kazdej identyczny klopot.. Tak wiec jak mowilem ci nie raz, zacznij myslec i naucz sie przerabiac inaczej gtb, bo na chwile obecna jestes w dup.ie.
Co do wydechu i katalizatora, zaufaj mi na tym zestawie mozna na turbinie przygotowanej przez kogokolwiek z wiedzacych zrobic 440 niuta i 215 ps.
Tyle razy ile przerabiasz i montujesz klientom dmuchawy robisz identycznie mimo iz wiesz ze to jest zle, bo i mowilem zmien przerobke.
Mi sie juz nie chce po raz kolejny zmieniac nastaw sterowania by cokolwiek z twoich ulepek zrobic, a na tej audi definitywnie wykaze jak bardzo sciemniasz klientow.... :bajer: Masz niestety pecha - juz nie bedziesz wciskal ciemnoty ze biore cokolwiek od ciebie, czy tez ze robie cos dla ciebie, bo ja juz o tym wiem...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Enten
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: czw lis 23, 2006 01:50
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

Post autor: Enten » wt lip 10, 2012 13:31

Liczę, że moje audi będzie jakimś krokiem milowym ku lepszemu.


Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

Post autor: fasd » wt lip 10, 2012 20:23

evolution pisze:Muszka, jesli chcesz cos zasugerowac to zrobimy publicznie test, nie dotkne oprogramowania, wywale twoj zestaw wsadze swoj, i porownamy wyniki.
Ja wiem doskonale jaki bedzie wynik. Ty zreszta tez jak sadze... duzo lepszy dol i nieco wyzsza gora.
Surge nie ma na dmuchawach innych przerabiajacych bo mysla co robia, na twoich sie pojawia w kazdej gdyz jeszcze sie nie zdazyla turbina od ciebie ktora by wstala w jakikolwiek sensowny sposob, ba kazda musiales brac na widelec i poprawiac. ( przypomniec auta z ostatniego chocby miesiaca???? ) Surge u ciebie jest wywolane tylko tym ze nie wiesz jak sie tego pozbyc przerobka a ze nie wiesz jak to zrobic a wrecz wydaje ci sie ze robisz to dobrze to mamy na kazdej identyczny klopot.. Tak wiec jak mowilem ci nie raz, zacznij myslec i naucz sie przerabiac inaczej gtb, bo na chwile obecna jestes w dup.ie.
Co do wydechu i katalizatora, zaufaj mi na tym zestawie mozna na turbinie przygotowanej przez kogokolwiek z wiedzacych zrobic 440 niuta i 215 ps.
Tyle razy ile przerabiasz i montujesz klientom dmuchawy robisz identycznie mimo iz wiesz ze to jest zle, bo i mowilem zmien przerobke.
Mi sie juz nie chce po raz kolejny zmieniac nastaw sterowania by cokolwiek z twoich ulepek zrobic, a na tej audi definitywnie wykaze jak bardzo sciemniasz klientow.... :bajer: Masz niestety pecha - juz nie bedziesz wciskal ciemnoty ze biore cokolwiek od ciebie, czy tez ze robie cos dla ciebie, bo ja juz o tym wiem...

Ciekaw jestem co takiego Evo wymysliłeś z tym sterowaniem jeżeli twierdzisz ze wszyscy przerabiają źle turbo:/ bede musiał cyknąć foto u siebie jak mam to przerobione to fachowym okiem powiesz czy jest dobrze, prawie dobrze zrobione czy do du.py :) bo cały czas mnie ciekawi co masz za szatańską sztuczke ze tak du.pe urywa. A powiedz mi jeszcze ile da zrobienie wydechu 2,5 cala przy gtb22 ? czy to tez ma jakies znaczenie jezeli chodzi o dół?

P.S proponuje adminowi o przeniesienie obecnej rozmowy do tematu " Garrett GTB do TDI PD " co by tutaj nie smiecic!


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Marcin-Odra
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: sob maja 26, 2007 14:53
Lokalizacja: SWD
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Marcin-Odra » wt lip 10, 2012 21:22

Po fotce EVO Ci nie odpowie czy jest dobrze przerobione, bo się pytałem. Mi także GTB przerabiał user Muszka.D i jestem sam ciekawy czy będą problemy przy strojeniu :?
Obecnie bardzo późno mi turbo wstaje, bo koło 2600 obrotów, ale jest dla mnie duża różnica między starym turbem a nowym. Jest kop przy 2600.
Jakby szło ją dobrze wystroić to będę mega zadowolony, wystarczy mi ok 210 KM i płaski moment bez szaleństwa, no i żeby wcześniej wstawało kolo 2200 tys. to będzie ok.
Zobaczymy wkrótce...



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » wt lip 10, 2012 21:32

Marcin a kto bedzie to stroił?
wydech masz juz przelot czy seria?
jak po fotce nie pozna? to co on rozbiera je i wykrzywia łopatki czy jaki uj? jak mozna inaczej przerobic? ja przerabiałem sam turbo skróciłem łapke od sterowania łopatkami tzn. przespawałem i ją obróciłem co by sztanga był w lini prostej do gruszki podcisnieniowej. i niewiem co moze by jeszcze mozna inaczej ogarnąć zwłaszcza ze sztanga aktualnie w całym zakresie reguluje od zamknietych na zero kierwonic do otwartych na maks


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Marcin-Odra
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: sob maja 26, 2007 14:53
Lokalizacja: SWD
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Marcin-Odra » wt lip 10, 2012 21:44

Kto będzie stroił? Prawdopodobnie EVO. Jestem z nim w kontakcie, z tego co czytam to bdb ogarnia GTB i jak tylko zbiorę kasę to wybiorę się w podróż 220KM do Wrocka.
Wydech, hmm mierzyłem ostatnio średnice rur i wyszło 63mm. Nie wiem czy w Cuprach to seria, czy ktoś wcześniej zmieniał, ale numery są z VAGa, więc raczej seria. Kat out, ale puszka została. DP warsztat zwiększył, aby uwolnić spaliny, prawdopodobnie 3 cale, ale to zmierzę we czwartek na kanale.
Czy po fotce pozna EVO czy nie - ja się na tym za dobrze nie znam, a nie chce ujawniać za dużo informacji z prywatnych wiadomości, bo jak sama nazwa wskazuje - prywatne...
EVO jak będzie chciał i będzie online to może sam napisze, na jakiej postawie stwierdza, czy jest dobrze zrobiona przeróbka.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » wt lip 10, 2012 21:57

fasd pisze:Ciekaw jestem co takiego Evo wymysliłeś z tym sterowaniem jeżeli twierdzisz ze wszyscy przerabiają źle turbo:/
Nie wszyscy tylko kilku, a co wymyslili ci ktorzy juz potrafia obudzic dobrze turbo bez surge to inna kwestia.
A co do dobrych czy zlych przerobek... skoro gtb jakieby nie bylo po przerobce na seryjnym sofcie wstaje w okolicach 3krpm a inne przerobione inaczej wstaje jak seryjna dmuchawa to cos jest na rzeczy...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » wt lip 10, 2012 22:03

evolution pisze:Nie wszyscy tylko kilku, a co wymyslili ci ktorzy juz potrafia obudzic dobrze turbo bez surge to inna kwestia.
A co do dobrych czy zlych przerobek... skoro gtb jakieby nie bylo po przerobce na seryjnym sofcie wstaje w okolicach 3krpm a inne przerobione inaczej wstaje jak seryjna dmuchawa to cos jest na rzeczy...

a powiedz mi jestes w stanie stwierdzić czy turbo jest dobrze przerobione ze zdjęcia?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » wt lip 10, 2012 22:10

zreszta... co ja bede sie produkowal.... zerknijcie na logi gtb ktore na codzien podsyla mi muszka po jego przerobce... To jest log na sofcie jeszcze "seryjnym" bez dowalonego materialu, a co ma zrobic tuner gdy chce dokoksowac???
http://vaglog.rtnet.pl/marcin_odra_91127.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zwracam uwage na 3 rzeczy...
gdzie turbo osiaga zadane cisnienie. jakbym nie patrzyl 3400
jaka wartosc n75 jest powyzej tych obrotow... jakbym nie patrzyl osiagnela wartosc maksymalna.
jakie cisnienie jest przy maksymalnej wartosci n75 czyli tam gdzie ecu juz nie potrafi zbic??? pol biedy jakby te wartosci osiagane byly na mega dymie i turbo sie rozpedzalo, ale to jest qrwa seria..
Ktokolwiek ma pojecie o temacie modow wie doskonale jaka bedzie kupa gdzy dojdzie gnoj na wtryskach... 3 bary doladowania latwe do osiagniecia....
Reasumujac, kazdy chyba rozumie dlaczego czlowiek sie wqrwia, jesli auto przyjezdza z takimi logami, mowi sie przerabiajacemu ze robi zle, a on wciska ciemnote ze jest zajebiscie, bo nie wie co mozna zrobic lepiej. nie dosc ze zwykle 4 godzinne strojenie zajmuje 8..10 h bo trzeba poprawiac to jeszcze jest 100 % szans ze nastepna tez taka bedzie...
Pomijam juz fakt tego ze ktos zeni kity kupujacym ze ja ten SZMELC biore wiec musi byc zajebisty

Marcin-Odra, podparlem sie na szybko twoimi logami, mam nadzieje ze nie bedziesz zly, i mam taka wiadomosc ktora potwierdza wszyscy ... trzeba turbo brac na stol i poprawiac
arwam pisze:Muszka.d, źle przerabia to sprostuj jego błędne poglądy, za pomocą logicznych argumentów,
Te wyzej moga byc???


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Marcin-Odra
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: sob maja 26, 2007 14:53
Lokalizacja: SWD
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Marcin-Odra » wt lip 10, 2012 22:25

Nie wiem czy to coś zmieni, ale soft nie jest seryjny. W serii jest ok. 160KM i 350Nm, u mnie zmieniał soft Aligator i było 186KM i 407Nm.
Mogę podać logi przed 2 miesiącami, gdy jeszcze stare turbo żyło, ale nie wiem czy to ma jakiś sens, jakiś punkt odniesienia...

Coraz więcej osób ma problemy z turbem od Muszki, no i troszkę wygląda to delikatnie mówiąc niefajnie...
Gdy człowiek chce zaoszczędzić, to nie zawsze dobrze na tym wychodzi. Mogłem brać lawetę i co CTR... mądry Polak po fakcie...



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 31 gości