Katalizator OUT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

m3rcin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 02, 2011 22:15

Katalizator out

Post autor: m3rcin » śr maja 23, 2012 00:09

a są jakieś minusy w wywaleniu kata w silniku 1.9 110km. Aha i czy zostawić puchę czy wstawić rurkę ??



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalizator out

Post autor: wesol » śr maja 23, 2012 06:34

Tak minusy moga byc za 3 lata jak zaczna sprawdzac na SKP bo wejda takie wymogi w uni. Po co kastrowac cos co jeszcze jest sprawne?? Rozumiem jak sie zapchał i wtedy jest taka koniecznosc.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

m3rcin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 02, 2011 22:15

Re: Katalizator out

Post autor: m3rcin » czw maja 24, 2012 00:33

No chyba przy przebiegu 315 tys przydało by się wyciąć tz zostawić tylko puszkę



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalizator out

Post autor: wesol » czw maja 24, 2012 06:32

mysle ze nawet przy 900 tys ja bym nie kastrował. Nie jest powiedziane ze bedzie przypchany. Mocy od tego nie przbedzie napewno.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: jaro789 » czw maja 24, 2012 17:12

a co do sprawdzania na skp to zaraz ktoś mądry coś wymyśli i nie będzie problemów :bigok:
taki kraj
zresztą nadal podbijają dowody w ciemno, więc na pewno wiele się nie zmieni
ja traktuję stację jako próbę, co jeszcze muszę poprawić by czuć się bezpiecznie na drodze



Awatar użytkownika
Lampart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 540
Rejestracja: pn wrz 13, 2010 18:32

Re: Katalizator out

Post autor: Lampart » czw maja 24, 2012 17:49

jaro860929 pisze:a co do sprawdzania na skp to zaraz ktoś mądry coś wymyśli i nie będzie problemów :bigok:
taki kraj
zresztą nadal podbijają dowody w ciemno, więc na pewno wiele się nie zmieni
ja traktuję stację jako próbę, co jeszcze muszę poprawić by czuć się bezpiecznie na drodze

zabrać prawo jazdy połowie ludzi w Polsce.

Ja wywaliłem w ALH kata, dziś miałem w ATD wywalać ale w korki wpadłem i lipa nie wyrobiłem się. Jeszcze teścia namowie w swoim Passacie wytnie tam największy przelot 308 tyś. same plusy


oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km :okej: :satan:

Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: spawacz » czw maja 24, 2012 18:23

Panowie po co to bicie piany? Teamt juz tyle razy walkowany ze odpowiedzi na wszystkie pytania na na 5-ciu stronach, a tu 40 ponad o tym samym, bo nikomu sie nie chce szukac.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: Shmatan » pt maja 25, 2012 10:30

wesol pisze:Tak minusy moga byc za 3 lata jak zaczna sprawdzac na SKP bo wejda takie wymogi w uni. Po co kastrowac cos co jeszcze jest sprawne?? Rozumiem jak sie zapchał i wtedy jest taka koniecznosc.
Następny co nie rozumie...

Na skp sprawdzają zadymienie spalin na które kat nie ma wpływu - tyle w temacie



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalizator out

Post autor: wesol » pt maja 25, 2012 16:54

Gdzies ty to wyczytał kolego. Po pierwsze mialem zajecia na SKP a po drugie pracowalem w warsztacie gdzie mielismy odrazu stacje diagnostyczna i robione byly przeglady. Wiadomo sprawa jest oczewiscie to ze pod innym kontem jest sprawdzany silnik benzynowy a inaczej diesla. Co by nie bylo w dieslu chodzi o zawartosc tlenu wegla CO czyli sadzy. Z tym ze nie chodzi mi tu bardziej o sprawdzanie spalin sprzetem tylko to ze bedzie poprostu wymóg posiadania kata jesli byl seryjnie w aucie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: twromek » pt maja 25, 2012 17:50

Tlenek węgla, jeśli mówisz o CO, to czad, bezwonny, przejrzysty gaz, sadza chyba wygląda z leksza inaczej :)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Katalizator out

Post autor: spawacz » pt maja 25, 2012 17:57

Shaman na racje , nie ma czegos takiego jak czystosc spalin dla diesla, jest przejzystosc spalin, czyli ilosc sadzy to wszystko, nie ma wbite w dowod KAT wiec good bye, osobicie jak robilem przeglad u siebie, zapytalem diagnosta zapytal czy Pan sobie szuka kwadratowch jaj?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Katalizator out

Post autor: toffic » pt maja 25, 2012 18:20

spawacz pisze:Shaman na racje , nie ma czegos takiego jak czystosc spalin dla diesla, jest przejzystosc spalin, czyli ilosc sadzy to wszystko, nie ma wbite w dowod KAT wiec good bye, osobicie jak robilem przeglad u siebie, zapytalem diagnosta zapytal czy Pan sobie szuka kwadratowch jaj?
Weź tylko pod uwagę, że normy które zaczną obowiązywać nie kończą się tylko na stopniu zadymienia spalin, ale także na składzie niektórych szkodliwych składników. I tego bez kata nie da się obejść, ba nawet z katem i wyłączonym EGRem też nie, sprawdzone na ASZie :chytry:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalizator out

Post autor: wesol » pt maja 25, 2012 18:52

i to z ekat nie jest wbity w dowód to nie jest istotne. A czy w nowszych masz wpisany w dowód ze jest DPF. Nie jest to istotne. W niemcowni sprawdzaja w mądrej ksiazce co to za silnik jest w aucie co powinien miec i jaka norme spelnia. Co masz w papierach nikogo nie obchodzi. Chyba ze masz odpowiednie zaswiadczenie o dokonaniu przeróbki i np podniesieniu normy. Poza tym w niemcowni zmieniajac silnik w aucie mozesz wymienic na inny ale o normie tej samej lub wyzszej. Po wymianie takze juz nie mozesz wrócic do ori z nizsza norma jak byl fabrycznie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
xwodas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw lip 28, 2011 17:46
Lokalizacja: Terespol

Katalizator out

Post autor: xwodas » wt maja 29, 2012 10:39

Mój katalizator sam prosi się o wywalenie, puścił spaw za katem i wszystko lata luźno i pierdzi. Mam pytanie, ile mniej więcej kosztuje wycięcie go i wspawanie rurki bo nie chciał bym przepłacać u pierwszego lepszego tłumikarza. Dzięki z góry za odpowiedź :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości