2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm
Octavia I Grześka - DobryGrzesWawa z OCP (DGW)
z NX i metanolem
ON
http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=17#" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik: baza to 2.0tdi 8V BPW
Modyfikacje głowicy: poszerzone kanały, odpowiednio przygotowane zawory, skuteczność zabiegów sprawdzona na maszynce do badania przepływów, NIE wycierający się wałek Dbilas Dynamic.
W planach (jeszcze pod znakiem zapytania) dużo mocniejsze zawory i sprężyny oraz likwidacja hydrauliki
Modyfikacje bloku: planowanie, dodatkowe uszczelnienia, wyważone i odpowiednio przygotowane tłoki, wyważony wał korbowy
Układ dolotowy: turbina gt2260V z małymi modyfikacjami, doprowadzenie powietrza kwasówka fi85 i oczywiście FMIC
w planach przerobienie całego układu doprowadzającego powietrze do turbo na wydajniejszy
Układ wydechowy: 3" na jednym przelotowym tłumiku by El-tec
Układ wtryskowy: pompki zaopatrzone w końcówki RACE
Elektronika: zamontowane wskaźniki najbardziej potrzebne: boost, EGT, temp. oleju oraz ciśnienie oleju z czujnikiem na końcu układu smarowania
Układ chłodzenia: seria
Układ napędowy: sprzęgło by Radzikowski, skrzynia obliczona i przerobiona pod ćwiartkę, szpera Quaife
Strojenie: Rogalotti z MR Motors
Doposażone jest w instalacje NX i Snow Performance.
Najlepszy czas ET- 13.074s (z całym środkiem)
z NX i metanolem
ON
http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=17#" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik: baza to 2.0tdi 8V BPW
Modyfikacje głowicy: poszerzone kanały, odpowiednio przygotowane zawory, skuteczność zabiegów sprawdzona na maszynce do badania przepływów, NIE wycierający się wałek Dbilas Dynamic.
W planach (jeszcze pod znakiem zapytania) dużo mocniejsze zawory i sprężyny oraz likwidacja hydrauliki
Modyfikacje bloku: planowanie, dodatkowe uszczelnienia, wyważone i odpowiednio przygotowane tłoki, wyważony wał korbowy
Układ dolotowy: turbina gt2260V z małymi modyfikacjami, doprowadzenie powietrza kwasówka fi85 i oczywiście FMIC
w planach przerobienie całego układu doprowadzającego powietrze do turbo na wydajniejszy
Układ wydechowy: 3" na jednym przelotowym tłumiku by El-tec
Układ wtryskowy: pompki zaopatrzone w końcówki RACE
Elektronika: zamontowane wskaźniki najbardziej potrzebne: boost, EGT, temp. oleju oraz ciśnienie oleju z czujnikiem na końcu układu smarowania
Układ chłodzenia: seria
Układ napędowy: sprzęgło by Radzikowski, skrzynia obliczona i przerobiona pod ćwiartkę, szpera Quaife
Strojenie: Rogalotti z MR Motors
Doposażone jest w instalacje NX i Snow Performance.
Najlepszy czas ET- 13.074s (z całym środkiem)
Ostatnio zmieniony pn maja 16, 2011 13:56 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 1 raz.
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm
O ja pitole Na samym ON to musi asfalt zwijać Ładnie jedzie od samego dołu, to tym się spokojnie da jeździć na co dzień
A po włączeniu "dopalacza" na górze robi się kompletna "dzicz" moment pewnie urywa głowę
A po włączeniu "dopalacza" na górze robi się kompletna "dzicz" moment pewnie urywa głowę
2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm
szacun dla konstruktora nareszcie ktoś poszedł na grubo
ciekawe jak kierownik tego pendzidła się przyzwyczai do tej mocy czy spróbuje iść dalej w moc
ciekawe jak kierownik tego pendzidła się przyzwyczai do tej mocy czy spróbuje iść dalej w moc
mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm
ponoć Grzesiek ma apetyt na 4xx
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm
przeciez Grzes tym jezdzi na codzieńitaliano_83 pisze: to tym się spokojnie da jeździć na co dzień
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm
To ma pewnie niezłą frajdę Bardzie chodziło mi to, że to auto nie jedzie tylko "górą" Wiem, że nie "wykres" jedzie, ale jak się czasami przegląda pomiary, to z dołu długo cisza i dopiero wysoko, wysoko miazga momentu i mocycowboy pisze:przeciez Grzes tym jezdzi na codzień
2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm
Na jakim turbie można taki przepiękny kompromis osiągnać ? Moment non stop od dołu do końca i piękna moc ?
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm
dodałem szczegółowy opis
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm
zastanawia mnie czy lepszą bazą był by 2.0 16v
mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm
Proszę nie bić za odgrzanie kotleta.
Chciałem się wywiedzieć jak w praktyce wygląda zrobienie silnika na twardo (eliminacja hydrauliki)? Że niby tłoki z zaworami się nie całują z bliska? Jak to jest?
Dzięki.
P.S. Niebieska zrobiła 12.660 na ćwiartkę - należy się tu update.
EDIT: Acha - czy orientujecie się jak jest z używalnością NX'a? Ot tak - że np. nie mogę objechać kolejnej fury to wciskam 'se' czerwony guziczek i sruuu czy tylko bardzo sporadycznie, np. wyścig równoległy na zawodach?
Raz jeszcze przepraszam za odświeżenie tematu.
Chciałem się wywiedzieć jak w praktyce wygląda zrobienie silnika na twardo (eliminacja hydrauliki)? Że niby tłoki z zaworami się nie całują z bliska? Jak to jest?
Dzięki.
P.S. Niebieska zrobiła 12.660 na ćwiartkę - należy się tu update.
EDIT: Acha - czy orientujecie się jak jest z używalnością NX'a? Ot tak - że np. nie mogę objechać kolejnej fury to wciskam 'se' czerwony guziczek i sruuu czy tylko bardzo sporadycznie, np. wyścig równoległy na zawodach?
Raz jeszcze przepraszam za odświeżenie tematu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości