Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
Witam, było to już poruszane w tym temacie. Troszkę się naszukałem, co do zwiększenia ciśnienia to chodzi chyba o to
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=203976" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=203976" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam.
Tomek
Re: Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
Prześledziłem cały temat, ale ja mam inną pompę, mój silnik to afn. Tak więc ponawiam pytania z poprzedniego postu.
Mk2 R32 DSG 4motion.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
franQlin, jak po paczysz na swoją pompę AFN i na fotkę z pierwszej strony to zauważysz w czerwonym kółeczku zaworek, którym podbija się ciśnienie.
Chodzi mi o tą fotkę http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef5 ... ff1d6.html" onclick="window.open(this.href);return false; .
Tylko nie rób tego na oko, tak jak w tym wątku, tylko przy użyciu zegara.
Pozdrawiam.
Chodzi mi o tą fotkę http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef5 ... ff1d6.html" onclick="window.open(this.href);return false; .
Tylko nie rób tego na oko, tak jak w tym wątku, tylko przy użyciu zegara.
Pozdrawiam.
Tomek
Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
franQlin
Prześledziłem cały temat, ale ja mam inną pompę, mój silnik to afn. Tak więc ponawiam pytania z poprzedniego postu.
Ostatnio zmieniony wt mar 20, 2012 01:32 przez Fahoo, łącznie zmieniany 2 razy.
Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
tomek08, nic ,nic kolega ma inną pompe niz wszyscy i jest mega problem
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
tz jakas wersja specjal edition moze w fabryce juz ztunningowali
Re: Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
Zadaj konkretne pytanie to Cię kutwa wyśmieją...
A w takim razie ktoś może poda wartości ciśnienia jakie mają być przy konkretnych obrotach dla AFN, czy może twierdzicie w każdym VW jest identycznie
A w takim razie ktoś może poda wartości ciśnienia jakie mają być przy konkretnych obrotach dla AFN, czy może twierdzicie w każdym VW jest identycznie
Mk2 R32 DSG 4motion.
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
franQlin,
Poczytaj temat od początku do końca. Tam są wszystkie informacje nawet i zdjęcia ile pokazują zegary.
Poczytaj temat od początku do końca. Tam są wszystkie informacje nawet i zdjęcia ile pokazują zegary.
Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
franklin, wpinasz sie,albo z boku pompy tak jak widzisz na zdjeciach w tym watku, albo przed zaworkiem na nastawniku. i w jednym i wdrugim przypadku potrzebujesz odpowiedniej redukcji. dla afna, cisnienie przy 4tys obrotow to 12-13 bar. na luzie to juz zalezy od pompy wstepnej, w jakiej kto ma kondycji. ja mialem kolo 4-5bar przy 850 obrotach, przy 4tys mam 12-13 bar. styka ?
a mierzysz cisnienie gazujac na postoju do 4tys i kontrolujac cisneinnie na manometrze. wbijasz trzpien od zaworka wstepnego i kontrolujesz az do skutku.
a mierzysz cisnienie gazujac na postoju do 4tys i kontrolujac cisneinnie na manometrze. wbijasz trzpien od zaworka wstepnego i kontrolujesz az do skutku.
Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
No i dziękuję. Zamiast zaśmiecać forum zgryźliwymi komentarzami, wytłumaczyłeś od A do Z.
+już poleciał
Podpowiedz jeszcze jak to wygląda z głowiczką 11. Czytałem już gdzieś na forum że zdecydowana większość to już zajechane padliny.
Na co zwrócić uwagę podczas zakupu takiej głowiczki, i ewentualnego montażu? Gdy trzymamy taką głowiczkę w łapie to widać jej stan techniczny?
Jak by było zdjęcie, jak od od środka wygląda to było by super.
+już poleciał
Podpowiedz jeszcze jak to wygląda z głowiczką 11. Czytałem już gdzieś na forum że zdecydowana większość to już zajechane padliny.
Na co zwrócić uwagę podczas zakupu takiej głowiczki, i ewentualnego montażu? Gdy trzymamy taką głowiczkę w łapie to widać jej stan techniczny?
Jak by było zdjęcie, jak od od środka wygląda to było by super.
Właśnie to robisz w dziale speed/ TDI jak byś nie zauważył, wszystko opisane jest w temacie wystarczy się wysilić poczytać i zrozumieć ! Na inne Twoje pytania też znajdziesz odpowiedzi w dziale Speed - temat jest jednoznacznie sprecyzowany, więc bez 'rozwadniania" bo odpowiednio będę nagradzał. ModeratorfranQlin pisze:No i dziękuję. Zamiast zaśmiecać forum zgryźliwymi komentarzami, wytłumaczyłeś od A do Z.
Mk2 R32 DSG 4motion.
Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
dziś sprawdzałem ciśnienie moim aucie (ASV +ori 11 z jakąś inna falą +wtryski 260)
na wolnych obratach było 7,9 bar, a przy ok 4tys 11bar. (mierzone w korpusie pompy)
Po wbiciu zaworka zostawiliśmy 13bar.
Błędem jaki zrobilismy to wbijanie zaworka bez "wydłubania" ori plomby - efekt był taki, że lekki wbijanie nic nie dawało, zaczęlismy mocniej i nic, aż wreszcie po dośc mocnym walnięciu zaworek się wsunął i od razu wskoczyło z 11 na 13bar.
Ciężko mi obecnie powiedzieć czy auto jedzie lepiej (choć może i tak), ale wg mnie auto kopci mniej.
Trzeba dalej obserwować, a także zvagować gada. Jak będzie ok to może jeszcze cosik się podniesie.
na wolnych obratach było 7,9 bar, a przy ok 4tys 11bar. (mierzone w korpusie pompy)
Po wbiciu zaworka zostawiliśmy 13bar.
Błędem jaki zrobilismy to wbijanie zaworka bez "wydłubania" ori plomby - efekt był taki, że lekki wbijanie nic nie dawało, zaczęlismy mocniej i nic, aż wreszcie po dośc mocnym walnięciu zaworek się wsunął i od razu wskoczyło z 11 na 13bar.
Ciężko mi obecnie powiedzieć czy auto jedzie lepiej (choć może i tak), ale wg mnie auto kopci mniej.
Trzeba dalej obserwować, a także zvagować gada. Jak będzie ok to może jeszcze cosik się podniesie.
TDI ASV ++++
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
A jak wydłubać tą ori plombę? czytałem mod łukiego i ten temat i nie mogę wyczaić nigdzie...
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.
ori plomba, to jest kleks farby... naniesiony w fabryce po ustawieniu cisnienia w pompie. parę srub w pompie jest w ten sposob "zalakowane" . wydlub nozykiem, srubokretem , czymkolwiek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 21 gości