Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: tomek08 » pn mar 19, 2012 23:22

Witam, było to już poruszane w tym temacie. Troszkę się naszukałem, co do zwiększenia ciśnienia to chodzi chyba o to

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=203976" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
franQlin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 22, 2011 11:49
Silnik: BHE

Re: Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: franQlin » wt mar 20, 2012 00:19

Prześledziłem cały temat, ale ja mam inną pompę, mój silnik to afn. Tak więc ponawiam pytania z poprzedniego postu.


Mk2 R32 DSG 4motion.

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: tomek08 » wt mar 20, 2012 00:38

franQlin, jak po paczysz na swoją pompę AFN i na fotkę z pierwszej strony to zauważysz w czerwonym kółeczku zaworek, którym podbija się ciśnienie.
Chodzi mi o tą fotkę http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef5 ... ff1d6.html" onclick="window.open(this.href);return false; .
Tylko nie rób tego na oko, tak jak w tym wątku, tylko przy użyciu zegara.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: Fahoo » wt mar 20, 2012 00:39

franQlin
Prześledziłem cały temat, ale ja mam inną pompę, mój silnik to afn. Tak więc ponawiam pytania z poprzedniego postu.
:panna:
Ostatnio zmieniony wt mar 20, 2012 01:32 przez Fahoo, łącznie zmieniany 2 razy.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: tomek08 » wt mar 20, 2012 00:44

Fahoo, co ja takiego napisałem?


Tomek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: Fahoo » wt mar 20, 2012 01:33

tomek08, nic ,nic kolega ma inną pompe niz wszyscy i jest mega problem :hmm:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: DANIEL LHR » wt mar 20, 2012 09:17

tz jakas wersja specjal edition moze w fabryce juz ztunningowali :smoke:



Awatar użytkownika
franQlin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 22, 2011 11:49
Silnik: BHE

Re: Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: franQlin » wt mar 20, 2012 12:48

Zadaj konkretne pytanie to Cię kutwa wyśmieją...
A w takim razie ktoś może poda wartości ciśnienia jakie mają być przy konkretnych obrotach dla AFN, czy może twierdzicie w każdym VW jest identycznie :bajer:


Mk2 R32 DSG 4motion.

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: Fucker » wt mar 20, 2012 13:37

franQlin,

Poczytaj temat od początku do końca. Tam są wszystkie informacje nawet i zdjęcia ile pokazują zegary.



fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: fusse » wt mar 20, 2012 17:43

franklin, wpinasz sie,albo z boku pompy tak jak widzisz na zdjeciach w tym watku, albo przed zaworkiem na nastawniku. i w jednym i wdrugim przypadku potrzebujesz odpowiedniej redukcji. dla afna, cisnienie przy 4tys obrotow to 12-13 bar. na luzie to juz zalezy od pompy wstepnej, w jakiej kto ma kondycji. ja mialem kolo 4-5bar przy 850 obrotach, przy 4tys mam 12-13 bar. styka ?

a mierzysz cisnienie gazujac na postoju do 4tys i kontrolujac cisneinnie na manometrze. wbijasz trzpien od zaworka wstepnego i kontrolujesz az do skutku.



Awatar użytkownika
franQlin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 22, 2011 11:49
Silnik: BHE

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: franQlin » wt mar 20, 2012 18:10

No i dziękuję. Zamiast zaśmiecać forum zgryźliwymi komentarzami, wytłumaczyłeś od A do Z.
+już poleciał
Podpowiedz jeszcze jak to wygląda z głowiczką 11. Czytałem już gdzieś na forum że zdecydowana większość to już zajechane padliny.
Na co zwrócić uwagę podczas zakupu takiej głowiczki, i ewentualnego montażu? Gdy trzymamy taką głowiczkę w łapie to widać jej stan techniczny?
Jak by było zdjęcie, jak od od środka wygląda to było by super.

franQlin pisze:No i dziękuję. Zamiast zaśmiecać forum zgryźliwymi komentarzami, wytłumaczyłeś od A do Z.
Właśnie to robisz w dziale speed/ TDI jak byś nie zauważył, wszystko opisane jest w temacie wystarczy się wysilić poczytać i zrozumieć ! Na inne Twoje pytania też znajdziesz odpowiedzi w dziale Speed - temat jest jednoznacznie sprecyzowany, więc bez 'rozwadniania" bo odpowiednio będę nagradzał. Moderator


Mk2 R32 DSG 4motion.

przemeku1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 17:29
Lokalizacja: Wrocław

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: przemeku1 » śr mar 21, 2012 01:09

dziś sprawdzałem ciśnienie moim aucie (ASV +ori 11 z jakąś inna falą +wtryski 260)
na wolnych obratach było 7,9 bar, a przy ok 4tys 11bar. (mierzone w korpusie pompy)
Po wbiciu zaworka zostawiliśmy 13bar.
Błędem jaki zrobilismy to wbijanie zaworka bez "wydłubania" ori plomby - efekt był taki, że lekki wbijanie nic nie dawało, zaczęlismy mocniej i nic, aż wreszcie po dośc mocnym walnięciu zaworek się wsunął i od razu wskoczyło z 11 na 13bar.
Ciężko mi obecnie powiedzieć czy auto jedzie lepiej (choć może i tak), ale wg mnie auto kopci mniej.
Trzeba dalej obserwować, a także zvagować gada. Jak będzie ok to może jeszcze cosik się podniesie.


TDI ASV ++++

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: stefano189 » śr mar 21, 2012 23:23

A jak wydłubać tą ori plombę? czytałem mod łukiego i ten temat i nie mogę wyczaić nigdzie... :grrr:


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: fusse » śr mar 21, 2012 23:50

ori plomba, to jest kleks farby... :okej: naniesiony w fabryce po ustawieniu cisnienia w pompie. parę srub w pompie jest w ten sposob "zalakowane" . wydlub nozykiem, srubokretem , czymkolwiek.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 21 gości